
Word nu klant bij hey telecom of vergelijk alle gsm abonnementen!

Word nu klant bij hey telecom
Klanten van hey telecom beoordelen deze telecom provider op Trustpilot met een 3,3/5 (n.a.v. 1.154 reviews). Op Google krijgt hey telecom een beoordeling van 3,4/5 (n.a.v. 861 reviews). Op deze pagina gaan we verder in op de reviews van hey telecom, de klantendienst van hey telecom en de prijzen die hey telecom hanteert.
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”.
Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider.
De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Hey telecom biedt goed geprijsde abonnementen aan die een goede balans hebben tussen prijs en kwaliteit. Het bedrijf behoort tot de goedkoopste telecomaanbieders op de markt en biedt een divers aanbod met een uitgebreide keuze aan data. Daarnaast profileert het zich als een zeer milieuvriendelijke telecomaanbieder, wat voor veel klanten aantrekkelijk kan zijn.
Aan de andere kant biedt hey telecom slechts één internetabonnement aan, wat de keuze beperkt voor klanten die graag meer opties willen. Het is niet mogelijk om internet en gsm-diensten als een gecombineerd pakket af te nemen, wat voor sommige klanten een nadeel kan zijn. Bovendien zijn de contactmogelijkheden met de klantendienst erg beperkt, wat tot frustratie kan leiden voor mensen die meer ondersteuning verwachten.
Sluit direct een gsm abonnement af bij hey telecom of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
Sluit direct een gsm abonnement af bij hey telecom of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
De klantendienst van hey telecom is redelijk beperkt in zijn contactmogelijkheden. Klanten kunnen enkel via een online chat contact opnemen met de klantendienst. Voor specifieke zaken zoals het afsluiten van een abonnement of het blokkeren van een gsm-nummer, is het wel mogelijk om telefonisch in contact te komen.
De eenvoud en beperkte aard van de klantendienst stelt hey telecom in staat om zijn abonnementen tegen scherpe prijzen aan te bieden. Voor de meeste klanten is dit voldoende, maar voor mensen die waarde hechten aan contact via e-mail of reguliere telefonische ondersteuning kan dit als een nadeel worden ervaren.
In de hey telecom review gaan wij ook in op de prijzen van hey telecom, waarin wij de verschillende abonnementen vergelijken met de rest op de markt. Wij vergelijken het goedkoopste abonnement van hey telecom met het goedkoopste abonnement op de markt, maar raden ook zeker aan om te kijken naar het volledige aanbod van hey telecom en alle abonnementen op de markt te vergelijken.
Product | Goedkoopste abonnement hey telecom | Goedkoopste abonnement op de markt |
Internet | 1 internet abonnementen vanaf
€29,00 (promotie)
per maand Downloadsnelheid van 200 Mbps |
€20,00
per maand Downloadsnelheid van 210 Mbps |
Mobiel | 3 gsm abonnementen vanaf
€9,00
per maand 25 GB mobiel internet |
€4,00 (promotie)
per maand 5 GB mobiel internet |
Klantbeoordelingen zijn een belangrijke indicator bij het kiezen van een telecom provider. Daarom nemen wij in onze review ook de reviews over hey telecom op andere reviewplatformen, zoals Trustpilot, mee.
Reviews over hey telecom
Trustpilot
Laatst bijgewerkt: 11-06-2025
Deze beoordelingen weerspiegelen een scala aan ervaringen, van zeer positief tot zeer negatief. Volgens Trustpilot delen klanten vaker hun slechte ervaringen dan hun goede. Het is daarom belangrijk om niet alleen naar de algemene beoordeling te kijken, maar ook naar de negatieve beoordelingen, die vaak op zichzelf staande gevallen vertegenwoordigen in plaats van algemene trends.
Heb je een klacht over je telecom provider? Je kunt hiervoor bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie terecht. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en je telecom provider om tot een oplossing te komen waar beide partijen tevreden mee zijn. De Ombudsdienst brengt ook elk jaar een rapport uit waarin ze ingaan op de klachten die het jaar ervoor bij hen zijn binnengekomen.
Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 in totaal 2.178 beroepsklachten binnengekomen over de Orange Groep, waaronder hey telecom valt. Dit betekent een stijging van 6,30% ten opzichte van 2023. Daarnaast blijkt uit de rapportage dat klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie samen een toename van 15,09% laten zien voor de Orange Groep. Hiermee neemt Orange de derde plaats in, achter Proximus en Telenet, maar vóór VOO. Opvallend is dat de andere genoemde aanbieders juist een daling in het aantal klachten zagen.
Uit het rapport van de Ombudsdienst blijkt ook dat veel van de klachten over de Orange Groep, waaronder hey telecom, gericht zijn op facturatie en de klantendienst. Deze punten lijken hardnekkige aandachtspunten te zijn. Dit is wellicht te verklaren door de beperkte ondersteuningsmogelijkheden die hey telecom aanbiedt, zoals enkel een online chat en beperkte telefonische opties voor specifieke acties, hetgeen voor bepaalde klanten als een nadeel kan worden ervaren.
Wil je na het lezen van de review bij hey telecom klant worden? Hieronder ontdek je hoe je een contract kunt afsluiten bij hey telecom:
Sluit direct een gsm abonnement af bij hey telecom of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
Sluit direct een gsm abonnement af bij hey telecom of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
Ontdek de reviews van andere telecom providers
BASE review
DIGI review
edpnet review
Ello Mobile review
FASTfiber review
hey telecom review
JIM Mobile review
Lycamobile review
Mega review
Mixtus review
Mobile Vikings review
Neibo review
Orange review
Proximus review
Scarlet review
skyDSL review
Starlink review
TADAAM review
Telenet review
TV VLAANDEREN review
UNDO review
United Telecom review
VOO review
yoin review
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Meer info of klant worden?
**Slechtste ervaring met Hey Telecom**
Voir plus Voir moinsIk ben zeer teleurgesteld in Hey Telecom. Ik heb hun 4G abonnement genomen, maar na een korte periode begon de verbinding echt slecht te worden. De snelheid was inconsistent en ik had vaak last van uitval, wat erg frustrerend was. Het lijkt erop dat de lage prijzen ook komen met een lage kwaliteit van service.
Ik heb eerder problemen gehad, maar dacht dat het misschien een eenmalig probleem was. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Na veel geduld en het hopen op verbetering, heb ik besloten om over te stappen naar Orange, mijn oude provider. Bij Orange heb ik eindelijk de sterke en betrouwbare wifi die ik nodig heb.
Ik kan Hey Telecom niet aanbevelen aan iemand die op zoek is naar een betrouwbare internetverbinding. Het is gewoon niet de moeite waard.