hey telecom contact: overzicht alle contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
hey telecom contact

Het is alleen mogelijk om via de online chat met hey telecom contact op te nemen. Je kunt hey contacteren van maandag tot zaterdag van 8:00 - 20:00 uur. Daarnaast kun je ook proberen antwoorden te vinden op je vragen bij de veelgestelde vragen op de hey website. Ook kun je gebruik maken van de hey! community, waarbij andere klanten jou kunnen helpen.

Contactmogelijkheden hey telecom klantendienst

In onderstaande tabel ontdek je alle manieren waarop je contact kunt opnemen met de hey telecom klantendienst.

Hoe neem ik met hey telecom contact op?
ContactmogelijkheidInformatieOpeningsuren
Abonnement afsluitenVia de website24/7
Online chatOp de websiteChatbot: 24/7
Klantendienst: Maandag - vrijdag: 8:00 - 22:00 uur
Contract opzeggen en overstappen Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 18:00 uur
Informatiedienst telecom Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 18:00 uur
Telefoonnummer0800 95 95 5 (enkel voor het blokkeren van je simkaart)Maandag - vrijdag van 8:00 - 22:00 uur

Voor vragen over jouw facturen, betalingen en tarieven, neem je contact op met het telefoonnummer van de algemene hey telecom klantendienst. Voor een vergelijking van alle abonnementen of om over te stappen naar een andere provider, contacteer je CallMePower op het onderstaande telefoonnummer.

Een abonnement afsluiten of wijzigen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten of wijzigen?

Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Contacteer hey bij een verloren / gestolen telefoon

Als je jouw smartphone verliest of je smartphone is gestolen, dien je zo snel mogelijk je hey simkaart te blokkeren om te voorkomen dat er misbruik van je hey abonnement wordt gemaakt. Je kunt hiervoor hey telecom bellen op: 0800 95 95 5.

  1. Bel de hey telecom klantendienst om je simkaart te blokkeren op: 0800 95 95 5 (vanuit het buitenland naar: +32 495 95 95 00).
  2. Vraag gratis een nieuwe simkaart aan via My hey! of de online chat.
  3. Activeer je nieuwe simkaart via de hey! website.

Het is ook mogelijk dat hey telecom je gehele mobiele telefoon blokkeert. Zo kan niemand meer in je gsm, ook niet met een andere simkaart. Je hebt hiervoor het IMEI nummer - de seriecode van de telefoon die te vinden is op de verpakking van de telefoon en op het waarborgdocument - nodig.

hey! community: stel vragen, help anderen en laat je mening achter over hey telecom

De hey! community biedt alle klanten van hey telecom de mogelijkheid tot sneller hun antwoorden op vragen vinden, problemen oplossen, anderen helpen en hey! helpen om een sterker merk te worden.

De hey! community bestaat uit vier onderdelen:

  • Algemene informatie over de hey! community.
  • De mogelijkheid om je mening achter te laten over hey telecom en suggesties voor hey! te doen, zoals nieuwe producten of extra diensten.
  • Het hey telecom forum waar je jouw vraag kunt stellen of de vragen van andere hey! klanten kunt beantwoorden.
  • Al het nieuws over hey telecom.

My hey: de digitale klantenzone

Zodra je een hey telecom gsm abonnement hebt afgesloten, kun je in de persoonlijke klantenzone je persoonlijke gegevens bekijken, beheren en wijzigen.

De My hey klantenzone biedt je de mogelijkheid om:

  • je verbruik te bekijken;
  • je facturen in te zien;
  • je betalingen te beheren;
  • je abonnement te wijzigen;
  • je persoonlijke gegevens aan te passen.

Momenteel is de online klantenzone enkel nog via desktop te bereiken, er bestaat dus nog geen mobiele applicatie. Bij My hey! inloggen doe je door op de website van hey telecom op "My hey!" te klikken. Vervolgens kun je inloggen per mail, per SMS of itsme.

Als je nog geen account hebt, klik je op "Maak 'm nu". Je koppelt vervolgens je telefoonnummer of Easy Switch ID (als je enkel een internet abonnement hebt) en maakt een wachtwoord aan.

Hoe kan ik een hey telecom abonnement afsluiten?

Je kunt een hey telecom abonnement afsluiten door via de hey telecom website een abonnement te bestellen. Voeg een abonnement toe aan de winkelmand en geef aan of je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden / gebruik wilt maken van Easy Switch.

Binnen een aantal dagen zul je de simkaart per post ontvangen. De hey simkaart activeren doe je via de website van hey!, waarbij je het simkaartnummer en je e-mailadres (die je ook tijdens de bestelling hebt gebruikt) invult.

logo hey telecom

Sluit direct een gsm abonnement af bij hey telecom of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenenOF02 588 71 43

Advertentie - CallMePower   
logo hey telecom

Sluit direct een gsm abonnement af bij hey telecom of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs gsm berekenenOF Prijs internet berekenen

Advertentie - CallMePower   

Hoe kan ik hey telecom opzeggen?

Indien je wilt overstappen naar een andere telecom provider, kun je bellen naar: 02 588 71 43. De telecom experts van CallMePower zullen jou gratis helpen met je abonnement van hey telecom opzeggen, telecom providers vergelijken en een nieuw telecom abonnement afsluiten.

Als je verandert van internet abonnement, kun je tijdens het bestelproces van je nieuwe abonnement aangeven dat je Easy Switch wilt gebruiken. Je nieuwe telecom provider zal dan je huidige abonnement voor jou opzeggen.

Je kunt op verschillende manieren jouw gsm abonnement van hey telecom opzeggen, afhankelijk van wat je met je gsm-nummer wilt doen:

  • Gsm-nummer annuleren
    Als je jouw abonnement wilt stopzetten en het gsm-nummer wilt annuleren, vul je het opzegformulier in. hey! zal daarna je abonnement stopzetten en je telefoonnummer annuleren. Zodra dit is gedaan, zul je een bevestigingsmail ontvangen.
  • Gsm-nummer overdragen naar een nieuwe provider
    Als je overstapt naar een andere telecom provider en je jouw telefoonnummer wilt behouden, dan zul je jouw gsm-nummer, hey! klantnummer en je simkaartnummer aan je nieuwe provider moeten doorgeven. Zij zullen dan ook je hey! abonnement opzeggen.
  • Gsm-nummer overzetten op een prepaid kaart
    Als je jouw abonnement wilt stopzetten omdat je een prepaid kaart wilt hebben, dan is het niet mogelijk om je gsm-nummer over te zetten aangezien hey! geen herlaadkaarten aanbiedt.

hey telecom biedt ook de mogelijkheid om maximaal drie maanden het abonnement te pauzeren. Hiervoor contacteer je hey telecom klantendienst via de online chat op de hey! website.

Het is ook mogelijk om je hey telecom abonnement naar iemand anders over te dragen. Hiervoor vul je het overdrachtsformulier in. hey telecom zal de aanvraag vervolgens binnen tien dagen behandelen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe kan ik mijn hey! verhuis regelen?

Bij het verhuizen van een gsm abonnement van hey telecom hoef je enkel je adresgegevens in My hey! te wijzigen.

Voor het regelen van een verhuis bij een internet abonnement, ga je in My hey! naar "Mijn producten", waarna je aangeeft wat je nieuwe adres is, wat voor levering benodigd is en op welke drie data de technicus langs kan komen voor de installatie.

Het is belangrijk dat de verhuis minimaal drie weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum aan hey telecom doorgegeven wordt. Twee dagen na het doorgeven van de verhuis, zul je een bevestigingsmail ontvangen waarin gespecificeerd wordt wanneer de installatie plaats zal vinden.

Is er in je nieuwe woning nog geen aansluiting op het kabelnetwerk van Telenet (Vlaanderen) of VOO (Wallonië)? Je dient dan zes weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum de verhuis aan hey telecom door te geven.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik hey telecom bellen?

Het bellen van hey telecom is enkel mogelijk als je jouw simkaart dient te blokkeren. In dit geval kun je van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 22:00 uur hey telecom bellen op: 0800 95 95 5 (+32 495 95 95 00 als je je in het buitenland bevindt).

Is hey telecom bellen gratis?

Telefonisch met hey telecom contact opnemen is gratis zolang je je in België bevindt. Als je hey telecom vanuit het buitenland (in de Europese Unie) belt, zal het enkel belminuten uit je gsm abonnement kosten. Buiten de Europese Unie betaal je de roamingkosten voor dat land.

Hoe kan ik hey telecom een e-mail sturen?

Er bestaat geen e-mailadres waarop je de hey telecom klantendienst kunt bereiken. Alle uitwisselingen met de klantendienst van hey telecom gaat via de online chat op de website van hey telecom.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 91 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Meer info of klant worden?

hey telecom klant worden of extra informatie ontvangen?

Sluit direct een hey telecom gsm abonnement af of bel CallMePower
voor een vergelijking van alle abonnementen (gratis dienst).

Advertentie - CallMePower 

Sluit direct een hey telecom gsm abonnement af of laat CallMePower jou
terugbellen voor een vergelijking van alle abonnementen (gratis dienst).

Advertentie - CallMePower