Een goede kwaliteit, eenvoudig aanbod en scherpe tarieven: dat is waar Scarlet - een dochteronderneming van Proximus - voor staat. Deze telecom provider biedt internet en mobiele abonnementen aan, evenals packs, tegen een betaalbare prijs. Klanten uit heel België kunnen bij Scarlet een abonnement afsluiten.

Scarlet Trio: het Scarlet abonnement voor TV, internet en telefonie

Wil je TV en vaste telefonie afsluiten bij Scarlet, dan zul je dat in een pack moeten doen. Het Scarlet Trio pack combineert internet, TV en telefonie. Je hebt hierbij de keuze tussen een internet en TV met een Scarlet abonnement voor vaste telefonie (€ 40,00 per maand*), voor mobiele telefonie met 6 GB data (€ 50,00 per maand*) of voor mobiele telefonie met 11 GB data (€ 58,00 per maand*).

Scarlet Trio
Scarlet Trio internet Onbeperkt downloadvolume (tot 3 TB op de maximale snelheid), een maximale downloadsnelheid van 50 Mbps en een maximale upload snelheid van 4 Mbps.
Scarlet Trio TV Meer dan dertig TV-zenders en twintig radio kanalen, met een verschillend zenderaanbod voor Wallonië, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en Vlaanderen en de mogelijkheid tot programma's pauzeren, terugspoelen en opnemen.
Scarlet Trio vaste telefonie Onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België op doordeweekse dagen van 16:00 - 8:00 uur en in het weekend.
Scarlet Trio mobile 6 GB mobiele data, 600 belminuten en onbeperkt SMS'en.
11 GB mobiele data, 600 belminuten en onbeperkt SMS'en.

* Prijzen in oktober 2022 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Scarlet is niet daadwerkelijk onbeperkt. Tot 3 TB kun je op de maximale snelheid die in jouw woning beschikbaar is internetten. Overschreid je de 3 TB, dan zal jouw internetsnelheid worden verlaagd naar 3 Mbps.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv- of telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van de telecom experts van CallMePower en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv- of telefoonabonnement voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telecom experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Scarlet abonnement voor internet: Scarlet Loco en Poco

Als je een Scarlet abonnement met internet wilt afsluiten, heb je de keuze tussen twee Scarlet internet abonnementen. Deze Scarlet tarieven verschillen in zowel de hoeveelheid internet, de maximale downloadsnelheid als de maximale upload snelheid. Bij zowel het Loco als het Poco Scarlet abonnement ontvang je een WiFi modem en een mailbox. Momenteel wordt er nog geen Scarlet fiber abonnement aangeboden.

Scarlet internet

€ 23,00 per maand

Scarlet Poco

  • Surfvolume: 50 GB
  • Downloadsnelheid: 30 Mbps
  • Upload snelheid: 2 Mbps
Meer informatie
€ 32,00 per maand

Scarlet Loco

  • Surfvolume: onbeperkt
  • Downloadsnelheid: 50 Mbps
  • Upload snelheid: 4 Mbps
Meer informatie

Transitie naar fiber Proximus zal gedurende dit jaar op verschillende locaties in België de toegang tot VDSL ontzeggen. Het is vanaf dan nodig om een fiber abonnement te hebben. Bel CallMePower op 02 588 71 43 voor meer informatie en gratis hulp bij het afsluiten van een fiber abonnement.Advertentie - Dienst CallMePower

Het is mogelijk om aan zowel het Loco als Poco Scarlet abonnement extra opties toe te voegen. Zo kun je voor € 3 per maand* 50 GB internet toevoegen aan je maandelijkse downloadlimiet bij het Scarlet internet Poco abonnement zodat jij op de maximale snelheid gebruik kunt blijven maken van internet. Overschrijd je bij het Scarlet internet Loco abonnement de 3 TB internet, dan kun je voor € 5 per maand* 1 TB internet toevoegen.

De hierboven genoemde Scarlet internetsnelheid voor downloaden en uploaden betreft een theoretische internet snelheid. De daadwerkelijke Scarlet internet snelheid kan lager uitvallen en kun je meten met de Scarlet speedtest.

Hulp nodig bij het kiezen van een internetabonnement?

Krijg gratis advies van de internetexperts van CallMePower en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van een internetabonnement voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen, krijg gratis advies van onze internetexperts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Scarlet abonnement voor gsm: Scarlet Red, Cherry en Hot

Wil je een voordelig mobiel abonnement met een snel 4G-netwerk? Dan kun je bij Scarlet kiezen uit drie Scarlet gsm abonnementen.

Scarlet mobile

€ 8,00 per maand

Scarlet Red

  • 1 GB data
  • 300 belminuten
  • Onbeperkt SMS'en
Meer informatie
€ 13,00 per maand

Scarlet Cherry

  • 6 GB data
  • 600 belminuten
  • Onbeperkt SMS'en
Meer informatie
€ 18,00 per maand

Scarlet Hot

  • 10 GB data
  • Onbeperkt bellen
  • Onbeperkt SMS'en
Meer informatie

Ongeacht of je het Red of Cherry Scarlet gsm abonnement hebt, bij beide is het mogelijk om onbeperkt te bellen naar andere Scarlet gsm nummers voor € 2 per maand*. Daarnaast kun je bij elk Scarlet abonnement voor € 8 per maand* 5 GB data toevoegen aan je abonnement.

Het onbeperkt SMS'en en bellen geldt bij Scarlet enkel wanneer je naar Belgische telefoonnummers belt of SMS't. Voor bellen en SMS'en naar Europese nummers betaal je volgens de internationale tarieven van Scarlet.

Scarlet review Ben je benieuwd hoe de Scarlet tarieven en klantendienst beoordeeld worden door (oud-)klanten? Lees dan onze Scarlet review door!

Scarlet gsm nummer ontvangen of eigen nummer behouden

Wil je jouw huidige nummer behouden, dan kun je dat aangeven op het moment dat je het Scarlet abonnement besteld. Je hoeft hiervoor enkel de optie "nummeroverdracht" aan te vinken en dan regelt Scarlet de rest.

Wil je een Scarlet nummer ontvangen, dan kan dat ook. Binnen twee tot drie dagen na het afsluiten van jouw Scarlet gsm abonnement, zul je jouw nieuwe simkaart met jouw Scarlet telefoonnummer ontvangen.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van de telefonie experts van CallMePower en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Scarlet abonnement voor TV: Enkel bij Scarlet Trio

Scarlet TV is enkel beschikbaar in het Scarlet Trio abonnement. Met Scarlet TV:

  • krijg je toegang tot meer dan dertig zenders;
  • krijg je toegang tot meer dan twintig radio-kanalen;
  • kun je programma's voor één uur pauzeren;
  • kun je programma's tot één uur terugspoelen;
  • kun je programma's opnemen.

Daarnaast kun je ook enkele Scarlet TV opties aan het pakket toevoegen:

  • TV Replay: Voor € 3 per maand* kun je programma's die al begonnen zijn vanaf het begin kijken, tot 36 uur teruggaan in de TV-gids en programma's die niet live zijn terugspoelen en pauzeren.
  • TV Replay+: Voor € 6 per maand* krijg je de voordelen van de TV Replay optie en kun je daarnaast ook in programma's die niet live zijn vooruitspoelen.
  • Extra decoder: Heb je meer dan één decoder nodig? Dan kun je voor € 4 per maand* extra decoders aan je pack toevoegen.

Heb je niet genoeg aan de Scarlet TV zenders die in het abonnement zijn inbegrepen? Dan kun je extra zenders aan jouw abonnement toevoegen. Bekijk nog meer sport met Pickx Sports, meer films, series en documentaires met Pickx Mix of beiden met Pickx+.

Scarlet internet en TV In vergelijking tot veel andere telecom providers, bestaat er geen Scarlet internet en TV abonnement. Scarlet TV is enkel verkrijgbaar in het Scarlet Trio pack met vaste telefonie of mobiele telefonie.

Scarlet contact: hoe kan ik de Scarlet klantendienst bereiken?

Wil je met Scarlet contact opnemen? Je kunt de Scarlet klantendienst via één van de telefoonnummers bereiken. Welk Scarlet telefoonnummer je dient te bellen, is afhankelijk van de reden waarvoor je belt.

Scarlet contact
Scarlet klantendienst Scarlet telefoonnummer
Scarlet helpdienst 02 275 27 27
Scarlet klantendienst: vragen over abonnementen 0800 84 000
Scarlet klantendienst: simkaart activeren 0800 84 444

Het is ook mogelijk om op een andere manier met Scarlet contact op te nemen. Zo kun je de Scarlet klantendienst jou laten terugbellen als je hulp bij een abonnement bestellen nodig hebt, een online contactformulier op de Scarlet website invullen of langs gaan bij een Scarlet winkel.

Heb je vragen over het Scarlet sociaal tarief, dan kun je met de Scarlet klantendienst contact opnemen. Wil je het sociaal tarief bij Scarlet aanvragen, dan zul je het online contactformulier in moeten vullen.

Scarlet problemen en storingen oplossen Als je Scarlet problemen ervaart, dan is het aan te raden om eerst zelf bij de veelgestelde vragen op de Scarlet website te kijken. Wellicht dat je het probleem zelf al kunt oplossen. Is dit niet het geval, bel de Scarlet klantendienst dan op: 02 275 27 27.

Hoe Scarlet opzeggen?

Wil je jouw Scarlet abonnement opzeggen? Je kunt naar een andere telecom provider overstappen. Geef tijdens het bestelproces van je nieuwe abonnement aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken (bij internet en packs) en / of dat je jouw huidige Scarlet nummer wilt behouden (mobiele telefonie).

Zelf je abonnement van Scarlet opzeggen is ook mogelijk. Je regelt dit via Mijn Scarlet. Ga in de online klantenzone naar het tabblad "Overzicht", kies welk abonnement je wilt opzeggen en kies voor "Een probleem melden of raadplegen". Kies vervolgens voor "Mijn abonnement opzeggen" en vul je de benodigde informatie in.

Hoe regel je een Scarlet verhuis?

Wil je een Scarlet verhuis regelen? Je doet dit zelf via Mijn Scarlet. Ga minimaal twee weken voor de verhuis naar de online klantenzone en geef bij de abonnementen die je wilt verhuizen aan dat ze verhuist moeten worden. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in en je Scarlet verhuis is geregeld.

Voordat je de Scarlet verhuis gaat regelen, is het aan te raden om na te gaan of je op je nieuwe adres al toegang tot het Proximus netwerk hebt of niet. Als dit niet het geval is, zul je na moeten gaan of het mogelijk is om aangesloten te worden op het Proximus netwerk. Als dit ook niet kan, zul je namelijk moeten veranderen van provider.

Mijn Scarlet: de online Scarlet klantenzone

Alle klanten van Scarlet kunnen terecht in Mijn Scarlet. Toegang tot Mijn Scarlet kun je krijgen via de computer, maar je kunt ook de Mijn Scarlet applicatie te downloaden in de Google Play Store of de Apple App Store.

In Mijn Scarlet kun je:

  • jouw verbruik monitoren;
  • jouw abonnement beheren;
  • extra opties aan jouw abonnement toevoegen en / of aanschaffen;
  • jouw facturen bekijken;
  • jouw Scarlet abonnement opzeggen;
  • jouw Scarlet verhuis regelen.

Wat is Scarlet?

De missie van Scarlet is om telecom abonnement aan te bieden tegen een betaalbare prijs in heel België. Dit doet Scarlet naar eigen zeggen door enkel te leveren wat jij daadwerkelijk nodig hebt tegen een zeer scherpe prijs. Zo betaal je nooit voor zaken die je niet nodig hebt.

Daarnaast is het hun doel om het Scarlet aanbod eenvoudig te houden door maar een beperkt aantal abonnementen aan te bieden, transparant te zijn en geen extra kosten in rekening te brengen. Dit doet Scarlet allemaal via het kwaliteit van het Proximus netwerk, hun moederbedrijf.

Logo Scarlet

Algemene informatie

Actief in België sinds: 1997
Beschikbaarheid: Vrijwel heel België
Internet: Los en in een pack
Mobiele telefonie: Los en in een pack
TV: Enkel in een pack
Vaste telefonie: Enkel in een pack
Herlaadkaart:
Netwerk: Proximus
Fiber:
5G:
Sociaal tarief: ✔️

Voordelen Scarlet

  • Meerdere telefoonnummers voor contact.
  • Goede en vriendelijke klantendienst.
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding.
  • Pack met internet, TV en vaste lijn.
  • Scarlet winkel in heel België.

Nadelen Scarlet

  • Langzame en niet altijd hulpzame klantendienst.
  • Problemen met je Scarlet verhuis regelen.
  • Problemen met de Scarlet facturen.
  • Problemen met Scarlet internet en TV.

* Prijzen in oktober 2022 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Meer info over Scarlet