Een goede kwaliteit, eenvoudig aanbod en scherpe tarieven: dat is waar Scarlet voor wilt staan. Deze telecom provider biedt internet (vanaf € 23,00 per maand*) en mobiele abonnementen (vanaf € 8,00 per maand*) aan, evenals packs, tegen een betaalbare prijs. De Scarlet klantendienst is bereikbaar op 02 275 27 27.

Scarlet abonnementen en packs

Scarlet biedt verschillende abonnementen en packs met internet en TV met ofwel mobiele telefonie of vaste telefonie aan.

Aanbod Scarlet
ProductAanbod
Scarlet LovePacks die al volledig vaststaan waarin je internet en TV kunt combineren met ofwel mobiele telefonie of vaste telefonie.
Scarlet internetInternet abonnementen waarbij je kunt kiezen tussen abonnementen via het kabel- of fibernetwerk van Proximus.
Scarlet gsmGsm abonnementen waarbij je kunt kiezen tussen abonnementen die onderling verschillen in de hoeveelheid data, belminuten en SMS'en.
Scarlet TVTV abonnement die je enkel in een pack kunt afsluiten.

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo Scarlet

Neem contact met ons op voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo Scarlet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Scarlet internet, gsm en TV

Scarlet biedt de mogelijkheid om met het Scarlet Trio pack internet, mobiele telefonie en TV te combineren.

Scarlet internet, gsm en TV abonnementen
Abonnement Inhoud abonnement Prijs
Scarlet
Trio Mobile 10 GB
VDSL
Onbeperkt
100 Mbps
20 Mbps
10 GB
600 minuten
Onbeperkt
Inclusief TV decoder
33 TV zenders
€50,00
Scarlet
Trio Mobile 20 GB
VDSL
Onbeperkt
100 Mbps
20 Mbps
20 GB
Onbeperkt
Onbeperkt
Inclusief TV decoder
33 TV zenders
€55,00

Prijzen per maand op: 10/10/2024

Scarlet internet, TV en vaste telefoon

Scarlet biedt de mogelijkheid om met het Scarlet Trio pack internet, TV en vaste telefoon te combineren.

Scarlet internet, TV en vaste telefonie abonnementen
Abonnement Inhoud abonnement Prijs
Scarlet
Trio
VDSL
Onbeperkt
100 Mbps
20 Mbps
Inclusief TV decoder
33 TV zenders
€42,00

Prijzen per maand op: 10/10/2024

Scarlet internet

De Scarlet internet abonnementen verschillen in zowel de hoeveelheid surfvolume als de maximale downloadsnelheid en de maximale upload snelheid. Daarnaast ontvang je gratis een wifi modem en mailbox.

Scarlet internet abonnementen
Abonnement Inhoud abonnement Prijs
Scarlet
Poco
VDSL
50 GB
30 Mbps
2 Mbps
€23,00
Scarlet
Loco
VDSL
Onbeperkt
100 Mbps
20 Mbps
€34,00
Scarlet
Loco Fiber Boost
Fiber
Onbeperkt
300 Mbps
30 Mbps
€44,00

Prijzen per maand op: 10/10/2024

Scarlet gsm

Scarlet biedt verschillende gsm abonnementen aan. Deze abonnementen verschillen onderling in de hoeveelheid data en belminuten. Bij alle gsm abonnementen van Scarlet kun je onbeperkt SMS'en.

Scarlet gsm abonnementen
Abonnement Inhoud abonnement Prijs
Scarlet
Red
1 GB
300 minuten
Onbeperkt
€8,00
Scarlet
Berry
5 GB
300 minuten
Onbeperkt
€10,00
Scarlet
Cherry
10 GB
600 minuten
Onbeperkt
€13,00
Scarlet
Hot
20 GB
Onbeperkt
Onbeperkt
€18,00

Prijzen per maand op: 10/10/2024

Scarlet TV

Scarlet TV is inbegrepen in de Trio packs. Bij Scarlet TV:

  • krijg je toegang tot meer dan dertig zenders;
  • krijg je toegang tot meer dan twintig radio-kanalen;
  • kun je programma's voor één uur pauzeren;
  • kun je programma's tot één uur terugspoelen;
  • kun je programma's opnemen.

Daarnaast kun je ook enkele opties aan je Scarlet TV abonnement toevoegen:

  • TV Replay: Voor € 3,00 per maand* kun je programma's die al begonnen zijn vanaf het begin kijken, tot 36 uur teruggaan in de TV-gids en programma's die niet live zijn terugspoelen en pauzeren.
  • TV Replay+: Voor € 6,00 per maand* krijg je de voordelen van de TV Replay optie en kun je daarnaast ook in programma's die niet live zijn vooruitspoelen.
  • Extra decoder: Voor € 4,00 per decoder per maand* kun je extra decoders aan je pack toevoegen.

Als je niet tevreden bent met de Scarlet TV zenders in het abonnement, kun je extra zenders aan je abonnement toevoegen. Zo kun je bijvoorbeeld nog meer sport kijken met de optie Pickx Sports, meer films, series en documentaires kijken met Pickx Mix of beiden met Pickx+.

Scarlet review

Ben je benieuwd hoe de Scarlet tarieven en klantendienst beoordeeld worden door (oud-)klanten? Lees dan onze Scarlet review door!

Klant worden bij Scarlet

Bij Scarlet klant worden doe je snel en eenvoudig door CallMePower te bellen op: 02 588 59 40. Ook kun zelf een abonnement afsluiten via de Scarlet website of je kunt langs gaan bij een Scarlet winkel.

Als je een internet abonnement of pack bij Scarlet afsluit, kun je gebruik maken van Easy Switch, waarbij Scarlet je abonnement bij je huidige provider voor je opzegt. ook als je een gsm abonnement afsluit en je huidige nummer wilt behouden, zal Scarlet je huidige abonnement opzeggen.

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo Scarlet

Neem contact met ons op voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo Scarlet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Contactgegevens Scarlet klantendienst

Wil je met Scarlet contact opnemen? Je kunt de Scarlet klantendienst via één van de telefoonnummers bereiken. Welk Scarlet telefoonnummer je dient te bellen, is afhankelijk van de reden waarvoor je belt.

Scarlet contact
Scarlet klantendienstScarlet telefoonnummer
Scarlet helpdienst02 275 27 27
Scarlet klant worden
Scarlet klantendienst: vragen over abonnementen0800 84 000
Scarlet klantendienst: simkaart activeren0800 84 444

Je kunt niet alleen telefonisch met Scarlet contact opnemen. Je kunt de Scarlet klantendienst jou ook laten terugbellen als je hulp bij een abonnement bestellen nodig hebt, een online contactformulier op de Scarlet website invullen of langs gaan bij een Scarlet winkel.

Scarlet problemen en storingen oplossen

Als je Scarlet problemen ervaart, is het aan te raden om eerst zelf bij de veelgestelde vragen op de Scarlet website te kijken. Wellicht dat je het probleem zelf al kunt oplossen. Is dit niet het geval, bel de Scarlet klantendienst dan op: 02 275 27 27.

Hoe kun je Scarlet opzeggen?

Er zijn verschillende manieren waarop je een abonnement bij Scarlet kunt opzeggen.

  • Gebruik Easy Switch bij het veranderen van internet en / of TV abonnement.
  • Gebruik de nummerbehoudoptie bij het veranderen van gsm abonnement.
  • Bel CallMePower om providers te vergelijken, een nieuw abonnement af te sluiten en Scarlet op te zeggen: 02 588 71 43.
  • Ga naar Mijn Scarlet.

Wil je overstappen naar een andere telecom provider in België? Het is dan belangrijk om eerst alle telecom abonnementen en providers te vergelijken. Je kunt hiervoor de hulp van CallMePower inschakelen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe kun je Scarlet verhuizen?

Wil je een Scarlet verhuis regelen? Je doet dit zelf via Mijn Scarlet. Ga minimaal twee weken voor de verhuis naar de online klantenzone en geef bij de abonnementen die je wilt verhuizen aan dat ze verhuist moeten worden. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in en je Scarlet verhuis is geregeld.

Voordat je de Scarlet verhuis gaat regelen, is het aan te raden om na te gaan of je op je nieuwe adres al toegang tot het Proximus netwerk hebt of niet. Als dit niet het geval is, zul je na moeten gaan of het mogelijk is om aangesloten te worden op het Proximus netwerk. Als dit ook niet kan, zul je namelijk moeten veranderen van provider.

Scarlet sociaal tarief

Heb je vragen over het Scarlet sociaal tarief? Neem dan met de Scarlet klantendienst contact op: 02 275 27 27.

Sinds maart 2024 wordt het sociaal tarief niet meer door Scarlet aangeboden en kun je het oude sociaal tarief ook niet meer bij hen aanvragen. Voor het nieuwe sociaal tarief dien je over te stappen naar Proximus, Telenet of VOO. Ontving jij op dit moment al via Scarlet het sociaal tarief, dan verandert er vooralsnog niets voor jou.

Wie is Scarlet?

De missie van Scarlet is om telecom abonnement aan te bieden tegen een betaalbare prijs in heel België. Dit doet Scarlet naar eigen zeggen door enkel te leveren wat jij daadwerkelijk nodig hebt tegen een zeer scherpe prijs. Zo betaal je nooit voor zaken die je niet nodig hebt.

Daarnaast is het hun doel om het Scarlet aanbod eenvoudig te houden door maar een beperkt aantal abonnementen aan te bieden, transparant te zijn en geen extra kosten in rekening te brengen. Dit doet Scarlet allemaal op de kwaliteit van het Proximus netwerk, hun moederbedrijf.

* Prijzen in oktober 2024 zonder eventuele bijkomende kosten. Enkel van onze partners zijn promoties meegenomen.

Lees meer over Scarlet

CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Klik je op een link, dan zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Meer info of klant worden?

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?

Neem contact met ons op voor advies over de Scarlet abonnementen
of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Laat CallMePower jou terugbellen voor advies over de Scarlet
abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).