BASE is een telecom provider die gsm abonnementen en herlaadkaarten aanbiedt. Ontdek hier elk BASE gsm abonnement, hoe het gebruik van een prepaid kaart en BASE herlanden in zijn werk gaat. Ook bespreken we hoe je BASE opzeggen kunt en op welke manieren je met de BASE klantendienst contact op kunt nemen.

BASE abonnement: gsm

Bij BASE heb je de keuze uit een aantal BASE abonnementen voor mobiel. Het verschil in deze BASE abonnementen zit hem enkel in de hoeveelheid BASE internet. Je kunt bovendien bij alle gsm abonnementen met een vast tarief, dus niet bij de BASE herlaadkaarten, gebruik maken van BASE Data Jump en Free Data Day.

Door de Data Jump kun je de data die je overhoudt meenemen naar de volgende maand. Free Data Day houdt in dat je elke eerste dag van de maand de hele dag gratis kunt surfen op het internet, zoveel als je zelf wilt. Dit gaat dan niet van je mobiele data af.

BASE mobiele telefonie

€ 15,00 per maand

BASE 5 GB

  • 5 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
Meer informatie
€ 20,00 per maand

BASE 10 GB

  • 10 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
Meer informatie
€ 29,00 per maand

BASE 22 GB

  • 22 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
Meer informatie
€ 39,00 per maand

BASE 70 GB

  • 70 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
Meer informatie

Onbeperkt is niet 100 % onbeperkt bij de BASE gsm abonnementen. Wanneer je geen normaal bel- en / of SMS-gedrag hebt, heeft BASE het recht om de diensten te beperken of jouw BASE abonnement op te zeggen. Een abnormaal gedrag houdt in:

  • Regelmatig meer dan zes uur per dag of dertig uur per week bellen.
  • Regelmatig meer dan drie uur ononderbroken of met een korte onderbreking bellen.
  • Regelmatig meer dan 350 SMS'en per dag of 10.000 SMS'en per maand.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van de telefonie experts van CallMePower en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

BASE abonnement met gsm

Het is bij BASE, zowel in de offline als online BASE shop, ook mogelijk om mobiele telefoons aan te schaffen. Je kunt deze mobiele telefoons enkel met een BASE abonnement afsluiten. Wanneer je een BASE abonnement met gsm afsluit, betaal je maandelijks een bedrag voor jouw mobiele telefoon.

Je kunt tevens - ongeacht of je het BASE abonnement met of zonder gsm afsluit - kiezen of je een nieuw BASE nummer wilt of dat je jouw huidige (BASE) nummer wilt behouden. Dit kun je online aangeven tijdens de bestelling of in de BASE shop bij de medewerker.

BASE review Overweeg je om een BASE abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de BASE review door en ontdek wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.

Hoe kun je BASE herladen?

Zit je liever niet aan een abonnement vast, dan is het ook mogelijk om een BASE herlaadkaart te kiezen. Je hebt hierdoor niet te maken met een contract en hebt de vrijheid om de prepaid kaart van BASE te herladen wanneer en met zoveel beltegoed als je zelf wilt. Daarnaast kun je onbeperkt bellen met vrienden en familie die ook een BASE nummer hebben.

De gratis BASE simkaart bestellen doe je snel en gemakkelijk via de BASE website. Zodra je hem via de post hebt ontvangen, moet je de BASE simkaart activeren via de website. Hierna moet je enkel nog de simkaart van BASE herladen.

Je kunt online de herlaadkaart van BASE herladen via de BASE website. Je geeft hierbij allereerst jouw BASE nummer door. Daarna kies je het bedrag waarmee je BASE herladen wilt, dit kan al zo weinig als € 5 zijn en loopt in stapjes op tot aan maximaal € 90. Tot slot rond je de betaling af.

Heb je liever extra data in plaats van belminuten of SMS'en? Dan kun je via My BASE gemakkelijk met je belwaarde extra data aanschaffen. Zo kun je € 10 belkrediet inruilen voor 2 GB data, € 15 belkrediet voor 4 GB data en € 25 belkrediet voor 8 GB data.

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Bel CallMePower voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!

BASE en TADAAM internet en TV

Wil je naast mobiele telefonie ook internet en TV? Dat kan bij BASE door de samenwering met TADAAM. BASE biedt enkel gsm abonnementen aan, terwijl TADAAM enkel een internet en TV pakket aanbiedt. Door de samenwerking is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor BASE mobiel met TADAAM internet en TV Dit pakket is te combineren met elk BASE abonnement en is al verkrijgbaar vanaf € 50,00 per maand*.

Wil je als zelfstandige of bedrijf een gsm abonnement, internet en TV afsluiten? Enkel telefonie is inbegrepen in het BASE business aanbod. Als je ook internet en / of TV wilt, dan zul je een abonnement bij een andere telecom provider moeten afsluiten.

BASE contact: hoe kan ik de BASE klantendienst bereiken?

Ben je opzoek naar een manier om met BASE contact opnemen? Dan zijn er verschillende mogelijkheden, zowel telefonisch als online en offline.

Telefoonnummers BASE klantendienst
Contactmogelijkheid Informatie
BASE klantendienst en technische dienst voor klanten 1999
BASE klantendienst telefoon vanuit het buitenland +32 486 19 1999
BASE klantendienst telefoon niet-klanten 0800 66 311

Het is daarnaast ook mogelijk om met de BASE klantendienst contact op te nemen via de online chat op de BASE website, via Facebook Messenger, in My BASE of door langs te gaan bij een BASE shop. Ervaar je problemen met je BASE abonnement? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen op de website voordat je met de BASE klantendienst contact opneemt.

Hoe kun je een BASE abonnement opzeggen?

Het is mogelijk om naar een andere telecom provider over te stappen. Als je tijdens het bestelproces aangeeft dat je jouw huidige BASE nummer wilt behouden, zal je nieuwe telecom provider ervoor zorgen dat je BASE abonnement opgezegd wordt.

Als je zelf je BASE abonnement opzeggen wilt, dan dien je telefonisch met de BASE klantendienst contact op te nemen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

My BASE: de digitale BASE klantenzone

BASE biedt hun klanten de mogelijkheid om in een digitale BASE klantenzone, My BASE genaamd, hun gegevens in te zien en te beheren. Je kunt toegang krijgen tot My BASE via je computer, maar het is ook mogelijk om de My BASE app te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store.

InMy BASE kun je:

  • jouw verbruik bekijken;
  • jouw verbruiksmeldingen personaliseren;
  • jouw facturen bekijken en betalen;
  • jouw abonnement beheren en wijzigen;
  • jouw persoonlijke gegevens en voorkeuren beheren.

Sociaal tarief BASE

BASE is één van de telecom providers waarbij het mogelijk is om een sociaal tarief te krijgen. Dit houdt in dat, wanneer je aan bepaalde voorwaarden voldoet, je korting kunt ontvangen op jouw telecom abonnement. Het is mogelijk om maximaal één aanvraag per gezin te doen. Om in aanmerking voor het BASE sociaal tarief te komen, moet je:

  • ouder dan 65 jaar zijn en een beperkt inkomen hebben OF;
  • ouder dan 18 jaar zijn, een handicap van minstens 66% en een beperkt inkomen hebben OF;
  • een gehoorverlies van meer dan 70 dB aan jouw beste oor hebben OF;
  • een laryngectomie zijn ondergaan OF;
  • een militaire oorlogsblinde zijn.

Denk je dat je in aanmerking komt voor het sociaal tarief? Dan kun je aanvraagformulier op de BASE website invullen. Ook is het mogelijk om langs te gaan in een BASE shop. In dit geval moet je alle bewijzen die aantonen dat je in aanmerking komt voor het sociaal tarief meenemen.

Kom je niet in aanmerking voor het social tarief bij BASE maar wil je wel besparen op je telecomfactuur? Bel dan CallMePower! Onze telecomexperts helpen jou gratis een gsm abonnement te vinden dat het beste bij je wensen en behoeften past en besparen op je abonnementskost. Je kunt CallMePower bereiken op: 02 588 71 43.

Wie is BASE?

Logo BASE

Algemene informatie

Actief in België sinds: 1999
Beschikbaarheid: Vrijwel heel België
Internet:
Mobiele telefonie: Los en in een pack
TV:
Vaste telefonie:
Herlaadkaart: ✔️
Netwerk: Telenet / BASE
Fiber:
5G: ✔️
Sociaal tarief: ✔️

Voordelen BASE

  • Vriendelijke klantendienst.
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding.
  • Optie tot internet en TV met TADAAM.
  • Gsm abonnementen met veel data.
  • Er bestaan BASE winkels.

Nadelen BASE

  • Langzame en onbehulpzame klantendienst.
  • Klantendienst reageert niet / belt niet terug.
  • Problemen met de facturatie.
  • Problemen met het krediet van de herlaadkaart.

* Prijzen in oktober 2022 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Meer info over BASE