BASE
gsm abonnementen, herladen en My BASE

Contact

BASE is een telecom provider die gsm-abonnementen en herlaadkaarten aanbiedt en een dochteronderneming van de Telenet Group. Voor het mobiele netwerk maakt BASE gebruikt van hun eigen netwerk, in samenwerking met Telenet.


BASE abonnement: alle BASE abonnementen

Bij BASE kun je aanvankelijk enkel voor een BASE gsm abonnement of een BASE herlaadkaart terecht. BASE maakt hierbij gebruik van het mobiele netwerk van Telenet / BASE, waardoor het niet afhankelijk is van de andere Mobile Network Operatoren Orange en Proximus.

Producten anders dan mobiele telefonie worden door BASE zelf niet aangeboden. Het is echter het wel mogelijk om een internet en TV abonnement af te sluiten samen met jouw BASE gsm abonnement. BASE werkt hiervoor namelijk samen met TADAAM, een telecom provider die enkel een internet en TV pakket aanbiedt.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

BASE abonnement gsm

Bij BASE heb je de keuze uit een aantal BASE abonnementen voor mobiel. Het verschil in deze BASE abonnementen zit hem enkel in de hoeveelheid BASE internet. Je kunt bovendien bij alle gsm abonnementen met een vast tarief, dus niet bij de BASE herlaadkaarten, gebruik maken van BASE Data Jump en Free Data Day.

Door de Data Jump kun je de data die je overhoudt meenemen naar de volgende maand. Free Data Day houdt in dat je elke eerste dag van de maand de hele dag gratis kunt surfen op het internet, zoveel als je zelf wilt. Dit gaat dan niet van je mobiele data af.

BASE abonnement gsm
BASE 5 GB BASE 10 GB BASE 16 GB BASE 70 GB
€ 15 € 20 € 29 € 39
Onbeperkt bellen Onbeperkt bellen Onbeperkt bellen Onbeperkt bellen
Onbeperkt SMS'en Onbeperkt SMS'en Onbeperkt SMS'en Onbeperkt SMS'en
5 GB data 10 GB data 16 GB data 70 GB data
Extra's: Data Jump & Free Data Day Extra's: Data Jump & Free Data Day Extra's: Data Jump & Free Data Day Extra's: Data Jump & Free Data Day
Gsm abonnementen vergelijken:

Maandelijkse prijzen in mei 2022 exclusief bijkomende kosten. Eventuele promoties zijn niet meegenomen.

Onbeperkt bellen en SMS'en Onbeperkt is niet 100 % onbeperkt bij BASE. Wanneer je geen normaal bel- en / of SMS-gedrag hebt, heeft BASE het recht om de diensten te beperken of jouw BASE abonnement op te zeggen. Een normaal gedrag houdt in:
❌ Regelmatig meer dan zes uur per dag of dertig uur per week bellen.
❌ Regelmatig meer dan drie uur ononderbroken of met een korte onderbreking bellen.
❌Regelmatig meer dan 350 SMS'en per dag of 10.000 SMS'en per maand.

BASE smartphone en BASE abonnementen met gsm

Het is bij BASE, zowel in de offline als online BASE shop, ook mogelijk om mobiele telefoons aan te schaffen. Je kunt deze mobiele telefoons enkel met een BASE abonnement afsluiten. Wanneer je een BASE abonnement met gsm afsluit, betaal je maandelijks een bedrag voor jouw mobiele telefoon.

Je kunt tevens - ongeacht of je het BASE abonnement met of zonder gsm afsluit - kiezen of je een nieuw BASE nummer wilt of dat je jouw huidige (BASE) nummer wilt behouden. Dit kun je online aangeven tijdens de bestelling of in de BASE shop bij de medewerker.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

BASE en TADAAM internet en TV

Wil je naast mobiele telefonie ook internet en TV? Dat kan bij BASE door de samenwering met TADAAM. BASE biedt enkel gsm abonnementen aan, terwijl TADAAM enkel een internet en TV pakket aanbiedt. Door de samenwerking is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor BASE mobiel met TADAAM internet en TV.

Dit pakket is te combineren met alle BASE gsm abonnementen en is al verkrijgbaar vanaf € 50*, waarbij je ook nog eens elke maand € 5 korting op de totale abonnementskost krijgt. Weet je niet goed welk BASE abonnement en welk TADAAM abonnement je het beste kunt afsluiten? Bel CallMePower voor gratis advies op: 02 588 44 02.

*Maandelijkse prijzen in mei 2022 exclusief bijkomende kosten. Eventuele promoties zijn niet meegenomen.

Een prepaid kaart van BASE herladen

Zit je liever niet aan een abonnement vast, dan is het ook mogelijk om een BASE herlaadkaart te kiezen. Je hebt hierdoor niet te maken met een contract en de vrijheid om de kaart te herladen wanneer en met zoveel als je zelf wilt. Daarnaast kun je onbeperkt bellen met vrienden en familie die ook een BASE nummer hebben.

De gratis BASE simkaart bestellen doe je snel en gemakkelijk via de BASE website. Zodra je hem via de post hebt ontvangen, moet je de BASE simkaart activeren via de website. Hierna moet je enkel nog de simkaart van BASE herladen en dan kun je zoveel internetten, bellen en SMS'en als je wilt.

Je kunt de herlaadkaart van BASE online herladen via de BASE website. Je geeft hierbij allereerst jouw BASE gsm-nummer door. Daarna kies je het BASE herlaadbedrag, dit kan al zo weinig als € 5 zijn en loopt in stapjes op tot aan maximaal € 90! Tot slot rond je de betaling af.

Heb je liever extra data in plaats van belminuten of SMS'en? Dan kun je via My BASE gemakkelijk met jouw belwaarde extra data aanschaffen. Zo kun je € 10 belkrediet inruilen voor 2 GB data, € 15 belkrediet voor 4 GB data en € 25 belkrediet voor 8 GB data.

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Bel ons voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Laat ons jou terugbellen voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!

BASE contact: hoe kan ik de BASE klantendienst bereiken?

Ben je opzoek naar een manier om met BASE contact opnemen? Dan zijn er verschillende mogelijkheden, zowel telefonisch als online en offline. Wij hebben voor jou alle BASE contactmogelijkheden op een rijtje gezet.

BASE contact
Contactmogelijkheid Informatie
BASE klantendienst telefoon klanten 1999
BASE opzeggen
BASE technische dienst telefoon klanten 1999
BASE klantendienst telefoon vanuit het buitenland +32 486 19 1999
BASE klantendienst telefoon niet-klanten 0800 66 311
Online chat Via de website van BASE kun je via de chat contact opnemen met BASE.
Veelgestelde vragen BASE beantwoord op hun website al veel vragen.
My BASE In My BASE kun je jouw vraag aan BASE stellen.
Sociale media Via Facebook Messenger kun je BASE contacteren.
BASE shop Stel jouw vraag aan een medewerker in een BASE shop

My BASE: de digitale BASE klantenzone

BASE biedt hun klanten de mogelijkheid om in een digitale BASE klantenzone, My BASE genaamd, hun gegevens in te zien en te beheren. Je kunt toegang krijgen tot My BASE via je computer, maar het is ook mogelijk om de My BASE app te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store.

In My BASE kun je:

  • jouw verbruik bekijken;
  • jouw verbruiksmeldingen personaliseren;
  • jouw facturen bekijken en betalen;
  • jouw abonnement beheren en wijzigen;
  • jouw persoonlijke gegevens en voorkeuren beheren.

Sociaal tarief BASE

BASE is één van de telecom providers waarbij het mogelijk is om een sociaal tarief te krijgen. Dit houdt in dat, wanneer je aan bepaalde voorwaarden voldoet, je korting kunt ontvangen op jouw telecom abonnement. Het is mogleijk om maximaal één aanvraag per gezin te doen. Om in aanmerking voor het sociale tarief te komen, moet je:

  • ouder dan 65 jaar zijn en een beperkt inkomen hebben OF;
  • ouder dan 18 jaar zijn, een handicap van minstens 66% en een beperkt inkomen hebben OF;
  • een gehoorverlies van meer dan 70 dB aan jouw beste oor hebben OF;
  • een laryngectomie zijn ondergaan OF;
  • een militaire oorlogsblinde zijn.

Denk je dat je in aanmerking komt voor het sociaal tarief? Dan kun je aanvraagformulier op de BASE website invullen. Ook is het mogelijk om langs te gaan in een BASE shop. In dit geval moet je alle bewijzen die aantonen dat je in aanmerking komt voor het sociaal tarief meenemen.

Kom je niet in aanmerking voor het social tarief maar wil je wel besparen op je telecomfactuur? Bel dan CallMePower! Onze telecomexperts helpen jou gratis een gsm abonnement te vinden dat het beste bij je wensen en behoeften past en besparen op je abonnementskost. Je kunt CallMePower bereiken op: 02 588 44 02.

Meer info over BASE