BASE is een telecom provider die gsm abonnementen en herlaadkaarten aanbiedt. Ontdek hier elk BASE gsm abonnement, hoe het gebruik van een prepaid kaart en BASE herladen in zijn werk gaat en hoe je met de BASE klantendienst contact kunt opnemen.

Hoe ziet het BASE gsm abonnement er uit?

Bij BASE heb je de keuze uit een aantal abonnementen voor mobiele telefonie. Het verschil in deze BASE abonnementen zit hem enkel in de hoeveelheid mobiel internet. Je kunt bovendien bij ieder BASE gsm abonnement met een vast tarief, dus niet bij de herlaadkaarten van BASE, gebruik maken van Data Jump en Free Data Day.

Door de Data Jump kun je de data die je overhoudt meenemen naar de volgende maand. De optie Free Data Day van BASE houdt in dat je elke eerste dag van de maand de hele dag gratis kunt surfen op het internet, zoveel als je zelf wilt. Dit gaat dan niet van je mobiele data af.

€ 11,00 per maand

BASE 5 GB

  • 5 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 4,00 korting per maand (i.p.v. € 15,00, promo geldig tot en met 12 februari)
Zelf afsluiten
€ 15,00 per maand

BASE 10 GB

  • 10 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 5,00 korting per maand (i.p.v. € 20,00, promo geldig tot en met 12 februari)
Zelf afsluiten
€ 21,00 per maand

BASE 22 GB

  • 22 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 8,00 korting per maand (i.p.v. € 29,00, promo geldig tot en met 12 februari)
Zelf afsluiten
€ 29,00 per maand

BASE 70 GB

  • 70 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 10,00 korting per maand (i.p.v. € 39,00, promo geldig tot en met 12 februari)
Zelf afsluiten

Onbeperkt is niet 100 % onbeperkt bij de BASE gsm abonnementen. Wanneer je geen normaal bel- en / of SMS-gedrag hebt, heeft BASE het recht om de diensten te beperken of jouw BASE gsm abonnement op te zeggen. Een abnormaal gedrag houdt in:

  • Regelmatig meer dan zes uur per dag of dertig uur per week bellen.
  • Regelmatig meer dan drie uur ononderbroken of met een korte onderbreking bellen.
  • Regelmatig meer dan 350 SMS'en per dag of 10.000 SMS'en per maand.

Vergelijk gsm providers óf sluit direct bij BASE een gsm abonnement af!

Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.

Sluit een BASE gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!

Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.

BASE abonnementen met gsm

Het is bij BASE ook mogelijk om mobiele telefoons aan te schaffen. Je kunt deze mobiele telefoons enkel met een BASE gsm abonnement afsluiten. Wanneer je een abonnement met toestel afsluit, betaal je maandelijks een bedrag voor je mobiele telefoon.

Je kunt tevens - ongeacht of je het BASE gsm abonnement met of zonder smartphone afsluit - kiezen of je een nieuw nummer wilt ontvangen vanuit BASE of dat je jouw huidige nummer wilt behouden. Dit kun je online aangeven tijdens de bestelling of in de BASE shop bij de medewerker.

BASE review Overweeg je om een BASE abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de BASE review door en ontdek wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.

Hoe kun je BASE herladen?

Zit je liever niet aan een abonnement vast, dan is het ook mogelijk om een BASE herlaadkaart aan te schaffen. Je hebt hierdoor niet te maken met een contract en hebt de vrijheid om de prepaid kaart van BASE te herladen wanneer en met zoveel beltegoed als je zelf wilt. Daarnaast kun je onbeperkt bellen met vrienden en familie die ook een BASE nummer hebben.

De gratis BASE simkaart bestellen doe je snel en gemakkelijk via de BASE website. Zodra je hem via de post hebt ontvangen, moet je de BASE simkaart activeren via de website. Hierna moet je enkel nog de simkaart van BASE herladen.

Je kunt online de herlaadkaart van BASE herladen via de BASE website. Je geeft hierbij allereerst je BASE nummer door. Daarna kies je het bedrag waarmee je BASE herladen wilt, dit kan al zo weinig als € 5,00 zijn en loopt in stapjes op tot aan maximaal € 90,00. Tot slot rond je de betaling af.

Heb je liever extra data in plaats van belminuten of SMS'en? Dan kun je via My BASE gemakkelijk met je belwaarde extra data aanschaffen. Zo kun je € 10,00 belkrediet inruilen voor 2 GB data, € 15,00 belkrediet voor 4 GB data en € 25,00 belkrediet voor 8 GB data.

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Bel CallMePower voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!

Hoe kun je een BASE gsm abonnement afsluiten?

Het is mogelijk om via de BASE website een gsm abonnement af te sluiten. Je kunt daarnaast ook bij een BASE winkel langs gaan, als je hulp wilt met het afsluiten van een gsm abonnement van BASE.

Op de BASE website klik je bij het abonnement dat je wilt afsluiten op "Ik wil dit!". Als je nog geen klant bij BASE bent, zul je je eerst moeten registreren. Vervolgens doorloop je het bestelproces. Na afronding van het bestelproces, zul je binnen enkele dagen je nieuwe simkaart thuisgestuurd krijgen.

BASE en TADAAM internet en TV

Wil je naast mobiele telefonie ook internet en TV? Dat kan bij BASE door de samenwering met TADAAM. BASE biedt enkel gsm abonnementen aan, terwijl TADAAM enkel een internet en TV pakket aanbiedt. Door de samenwerking is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor BASE mobiel met TADAAM internet en TV Dit pakket is te combineren met elk BASE gsm abonnement en is al verkrijgbaar vanaf € 50,00 per maand*.

Wil je als zelfstandige of bedrijf een gsm abonnement, internet en TV afsluiten? Enkel telefonie is inbegrepen in het BASE business aanbod. Als je ook internet en / of TV wilt, zul je een pack bij een andere provider moeten afsluiten of gebruik moeten maken van het BASE en TADAAM pack.

Hoe kun je met BASE contact opnemen?

Ben je opzoek naar een manier om met BASE contact opnemen? Dan zijn er verschillende mogelijkheden, zowel telefonisch als online en offline.

Telefoonnummers BASE klantendienst
Contactmogelijkheid Informatie
BASE klantendienst en technische dienst voor klanten 1999
BASE klantendienst vanuit het buitenland +32 486 19 1999
BASE klantendienst voor niet-klanten 0800 66 311

Het is daarnaast ook mogelijk om met de BASE klantendienst contact op te nemen via de online chat op de BASE website, via Facebook Messenger, in My BASE of door langs te gaan bij een BASE shop. Ervaar je problemen met je BASE abonnement? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen op de website voordat je met de BASE klantendienst contact opneemt.

Wil je vanwege het BASE sociaal tarief met deze telecom provider contact opnemen? Je kunt dan de algemene klantendienst van BASE bellen of bij een BASE shop langsgaan. Het aanvragen van het sociaal tarief kun je via het aanvraagformulier op de BASE website doen.

Hoe kun je BASE opzeggen?

Het is mogelijk om naar een andere telecom provider over te stappen. Als je tijdens het bestelproces aangeeft dat je jouw huidige BASE nummer wilt behouden, zal je nieuwe telecom provider ervoor zorgen dat je BASE abonnement opgezegd wordt.

Als je zelf je BASE abonnement opzeggen wilt, dien je telefonisch met de BASE klantendienst contact op te nemen.

Wil je zowel je abonnement bij BASE opzeggen als een gsm abonnement bij een andere telecom provider afsluiten? De telecom experts van CallMePower helpen je hier gratis en vrijblijvend mee. Je kunt ons bereiken op: 02 588 71 43.

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

My BASE: de digitale BASE klantenzone

BASE biedt hun klanten de mogelijkheid om in een digitale BASE klantenzone - My BASE - hun gegevens in te zien en te beheren. Je kunt toegang krijgen tot My BASE via je computer, maar het is ook mogelijk om de My BASE app te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store.

In My BASE kun je:

  • jouw verbruik bekijken;
  • jouw verbruiksmeldingen personaliseren;
  • jouw facturen bekijken en betalen;
  • jouw abonnement beheren en wijzigen;
  • jouw persoonlijke gegevens en voorkeuren beheren.

Wie is BASE?

BASE is een telecom provider dat in vrijwel geheel België actief is met mobiele telefonie. Hierbij maken ze gebruik van hun eigen netwerk, dat ze samen met hun moederbedrijf Telenet verzorgen. Het is bij BASE enkel mogelijk om mobiele telefonie te ontvangen, middels het afsluiten van een gsm abonnement of het aanschaffen van een herlaadkaart.

Samen met het andere dochterbedrijf van Telenet - TADAAM - biedt BASE ook een pack aan met naast mobiele telefonie internet en TV. Je sluit hierbij twee losse abonnementen af, maar zult een korting ontvangen op de totale, maandelijkse abonnementskosten. Het is bij BASE tevens mogelijk om van 5G gebruik te maken en deze telecom provider biedt daarnaast ook gsm abonnement voor zelfstandigen en bedrijven aan.

* Prijzen in januari 2023 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Lees meer over BASE