BASE is een telecom provider die gsm abonnementen en herlaadkaarten aanbiedt. Ontdek hier elk BASE gsm abonnement, hoe het gebruik van een prepaid kaart en BASE herladen in zijn werk gaat en hoe je met de BASE klantendienst contact kunt opnemen.
BASE gsm abonnementen
Bij BASE heb je de keuze uit een aantal abonnementen voor mobiele telefonie. Het verschil in deze BASE gsm abonnementen zit hem enkel in de hoeveelheid mobiel internet. Je kunt bovendien bij ieder BASE gsm abonnement met een vast tarief, dus niet bij de herlaadkaarten van BASE, gebruik maken van Data Jump en Free Data Day.
BASE 6 GB
BASE 30 GB
BASE 80 GB
BASE 200 GB
Zelf afsluiten
Zelf afsluiten
Zelf afsluiten
Zelf afsluiten
BASE review Overweeg je om een BASE abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de BASE review door en ontdek wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.
BASE gsm abonnement met smartphone
Het is bij BASE ook mogelijk om mobiele telefoons aan te schaffen. Je kunt deze mobiele telefoons enkel met een BASE gsm abonnement afsluiten. Wanneer je een abonnement met toestel afsluit, betaal je maandelijks een bedrag voor je mobiele telefoon.
Je kunt tevens - ongeacht of je het BASE gsm abonnement met of zonder smartphone afsluit - kiezen of je een nieuw nummer wilt ontvangen vanuit BASE of dat je jouw huidige nummer wilt behouden. Dit kun je online aangeven tijdens de bestelling of in de BASE shop bij de medewerker.
Vergelijk gsm providers óf sluit direct bij BASE een gsm abonnement af!
Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.
Sluit een BASE gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!
Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.
Hoe kun je een BASE gsm abonnement afsluiten
Het is mogelijk om via de BASE website een gsm abonnement af te sluiten. Je kunt daarnaast ook bij een BASE winkel langs gaan, als je hulp wilt met het afsluiten van een gsm abonnement van BASE.
Op de BASE website klik je bij het abonnement dat je wilt afsluiten op "Ik wil dit!". Als je nog geen klant bij BASE bent, zul je je eerst moeten registreren. Vervolgens doorloop je het bestelproces. Na afronding van het bestelproces, zul je binnen enkele dagen je nieuwe simkaart thuis gestuurd krijgen.
BASE herlaadkaart
Zit je liever niet aan een abonnement vast, dan is het ook mogelijk om een BASE herlaadkaart aan te schaffen. Je hebt hierdoor niet te maken met een contract en hebt de vrijheid om de prepaid kaart van BASE te herladen wanneer en met zoveel beltegoed als je zelf wilt. Daarnaast kun je onbeperkt bellen met vrienden en familie die ook een BASE nummer hebben.
De gratis BASE simkaart bestellen doe je snel en gemakkelijk via de BASE website. Zodra je hem via de post hebt ontvangen, moet je de BASE simkaart activeren via de website. Hierna moet je enkel nog de simkaart van BASE herladen.
Je kunt online de herlaadkaart van BASE herladen via de BASE website. Je geeft hierbij allereerst je BASE nummer door. Daarna kies je het bedrag waarmee je BASE herladen wilt, dit kan al zo weinig als € 5,00 zijn en loopt in stapjes op tot aan maximaal € 90,00. Tot slot rond je de betaling af.
Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?
Bel CallMePower voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!
Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?
Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis advies over welke prepaid kaart of gsm abonnement het beste bij jou past!
BASE en TADAAM internet en TV
Wil je naast mobiele telefonie ook internet en TV? Dat kan bij BASE door de samenwering met TADAAM. BASE biedt enkel gsm abonnementen aan, terwijl TADAAM enkel een internet en TV pakket aanbiedt. Door de samenwerking is het mogelijk om een abonnement af te sluiten voor BASE mobiel met TADAAM internet en TV Dit pakket is te combineren met elk BASE gsm abonnement en is al verkrijgbaar vanaf € 50,00 per maand*.
Wil je als zelfstandige of bedrijf een gsm abonnement, internet en TV afsluiten? Enkel telefonie is inbegrepen in het BASE business aanbod. Als je ook internet en / of TV wilt, zul je een pack bij een andere provider moeten afsluiten of gebruik moeten maken van het BASE en TADAAM pack.
Hoe nem je met BASE contact op?
Ben je opzoek naar een manier om met BASE contact opnemen? Dan zijn er verschillende mogelijkheden, zowel telefonisch als online als offline.
Contactmogelijkheid | Informatie |
---|---|
BASE klantendienst en technische dienst voor klanten | 1999 |
BASE klantendienst vanuit het buitenland | +32 486 19 1999 |
BASE klantendienst voor niet-klanten | 0800 66 311 |
Het is daarnaast ook mogelijk om met de BASE klantendienst contact op te nemen via de online chat op de BASE website, via Facebook Messenger, in My BASE of door langs te gaan bij een BASE shop. Ervaar je problemen met je BASE abonnement? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen op de website voordat je met de BASE klantendienst contact opneemt.
BASE sociaal tarief
Wil je vanwege het BASE sociaal tarief met deze telecom provider contact opnemen? Je kunt dan de algemene klantendienst van BASE bellen of bij een BASE shop langsgaan. Het aanvragen van het sociaal tarief kun je via het aanvraagformulier op de BASE website doen.
Hoe kun je een BASE abonnement opzeggen?
Het is mogelijk om naar een andere telecom provider over te stappen. Als je tijdens het bestelproces aangeeft dat je jouw huidige BASE nummer wilt behouden, zal je nieuwe telecom provider ervoor zorgen dat je BASE abonnement opgezegd wordt.
Als je zelf je BASE abonnement opzeggen wilt, dien je telefonisch met de BASE klantendienst contact op te nemen.
Wil je zowel je abonnement bij BASE opzeggen als een gsm abonnement bij een andere telecom provider afsluiten? De telecom experts van CallMePower helpen je hier gratis en vrijblijvend mee. Je kunt ons bereiken op: 02 588 71 43.
Wil je veranderen van telecom provider?
Eén van de experts van CallMePower helpt je gratis de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou gratis de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!
* Prijzen in december 2023 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.
Lees meer over BASE

Alle contactmanieren van de BASE klantendienst

Hoe kun je BASE herladen en het BASE saldo checken?

BASE shop: De adressen van iedere BASE winkel en verkooppunt

Wat zijn de BASE reviews en ervaringen in 2023?

BASE abonnement opzeggen, hoe doe je dat?

Ontdek ieder BASE business abonnement

BASE 5G: abonnementen, prijs, dekking en afsluiten

TADAAM - BASE: hoe werkt het pack van deze twee providers?

Ieder BASE abonnement voor gsm, de herlaadkaart en pack

Wanneer en hoe kun je het BASE sociaal tarief aanvragen?

Tarieven BASE roaming en bellen naar het buitenland

Alles over BASE internet voor je gsm en BASE TV en internet
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.