BASE review
Hulp nodig met een abonnement kiezen?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Hulp nodig met een abonnement kiezen?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Review UNDO: Ontdek alle reviews en beoordelingen in 2025
Gemiddeld ontvangt UNDO een score van 4/5 naar aanleiding van 351 reviews op 1 platform. Op deze pagina gaan we verder in op de reviews van UNDO, de klantendienst van UNDO en de prijzen die UNDO hanteert.
UNDO reviews van klanten
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”.
Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider.
De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
UNDO review van CallMePower
UNDO is de enige klimaatneutrale telecomprovider in België. Hun diverse aanbod aan gsm-abonnementen biedt klanten veel opties. Bovendien ondersteunen ze verschillende projecten voor derdewereldlanden en milieubescherming, waaraan klanten kunnen bijdragen.
De klantendienst van UNDO is beperkt. Ze zijn alleen telefonisch en via e-mail bereikbaar, maar bieden geen ondersteuning via sociale media of online chat. Daarbij is het bellen naar hun telefoonnummer niet gratis. Ook behoren hun tarieven niet tot de goedkoopste op de markt.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Review UNDO klantendienst
De klantendienst van UNDO wordt als beperkt beschouwd. Hoewel het positief is dat klanten contact kunnen opnemen via telefoon en e-mail, wordt het gemis van sociale mediakanalen en een online chat als een nadeel ervaren.
Bovendien is het belangrijk om te vermelden dat het telefoonnummer van UNDO niet gratis bereikbaar is, wat over het algemeen minder gunstig is voor klanten. De beschikbare contactmogelijkheden zijn daardoor niet voor iedereen kosteloos of optimaal toegankelijk.
Review UNDO prijzen
In de UNDO review gaan wij ook in op de prijzen van UNDO, waarin wij de verschillende abonnementen vergelijken met de rest op de markt. Wij vergelijken het goedkoopste abonnement van UNDO met het goedkoopste abonnement op de markt, maar raden ook zeker aan om te kijken naar het volledige aanbod van UNDO en alle abonnementen op de markt te vergelijken.
| Product | Goedkoopste abonnement UNDO | Goedkoopste abonnement op de markt |
| Mobiel | 4 gsm abonnementen vanaf € 4,00 per maand 4 GB mobiel internet |
€ 3,00 per maand 5 GB mobiel internet |
UNDO reviews op reviewplatformen
Klantbeoordelingen zijn een belangrijke indicator bij het kiezen van een telecom provider. Daarom nemen wij in onze review ook de reviews over UNDO op andere reviewplatformen, zoals Trustpilot, mee.
Trustpilot
Deze beoordelingen weerspiegelen een scala aan ervaringen, van zeer positief tot zeer negatief. Volgens Trustpilot delen klanten vaker hun slechte ervaringen dan hun goede. Het is daarom belangrijk om niet alleen naar de algemene beoordeling te kijken, maar ook naar de negatieve beoordelingen, die vaak op zichzelf staande gevallen vertegenwoordigen in plaats van algemene trends.
Bij UNDO klant worden
Wil je na het lezen van de review bij UNDO klant worden? Hieronder ontdek je hoe je een contract kunt afsluiten bij UNDO:
Op basis van de informatie die je hebt gegeven, vormt de opsomming over hoe je bij telecomprovider UNDO een abonnement kunt afsluiten het volgende in HTML:- Website van UNDO
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Ontdek de reviews van andere telecom providers
DIGI review
edpnet review
Ello Mobile review
FASTfiber review
hey telecom review
JIM Mobile review
Lycamobile review
Mega review
Mixtus review
Mobile Vikings review
Neibo review
Orange review
Proximus review
Scarlet review
skyDSL review
Starlink review
TADAAM review
Telenet review
TV VLAANDEREN review
United Telecom review
VOO review
yoin review
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Verschrikkelijk incompetente facturatie. Meer dan anderhalf jaar na opzeggen van het abonnement krijg ik een dreige-mail dat als een blijkbaar onbetaalde factuur van €0,07 (hoewel ik met domiciliëring betaalde en altijd voldoende geld op mijn rekening had) niet binnen twee weken wordt betaald er een juridische procedure opgestart kan worden.
Zie meer Zie minderIk heb deze factuur nooit ontvangen, ik heb nooit een herinnering van Undo ontvangen dat de factuur niet betaald werd, en er was reeds een half jaar geleden contact met een incassobureau over hetzelfde bedrag waar men zei dat dit fout was en dat het dossier zonder gevolg werd afgesloten.
Nu probeer ik de factuur te betalen via hun website, maar kenmerkend binnen het falen van hun administratie werkt de betaallink op de website natuurlijk niet.
Dus:
1. Boeven die geen domiciliëring kunnen innen, en hierna geen herinneringen kunnen sturen en het direct naar een incassobureau sturen.
2. Geen enkele coördinatie binnen de diensten gezien het incassobureau heeft gezegd dat het dossier zonder gevolg afgesloten was.
3. Als je wil dat men betaalt wees dan competent genoeg om een werkende website te hebben of betaalgegevens ergens in plain text te noteren.
Nooit meer UNDO.