
Sluit nu een BASE gsm abonnement af of bel CallMePower voor meer informatie!

Sluit nu een BASE gsm abonnement af of bel CallMePower voor meer informatie!
BASE is een bekende, Belgische telecom provider met een score van 1,5/5 op Trustpilot na aanleiding van 236 reviews (oktober 2023). In dit artikel analyseren wij de BASE reviews, de klantendienst van BASE en het pack dat zij aanbieden samen met TADAAM.
Elk jaar brengt de Ombudsdienst een rapport uit met een samenvatting en veel statistieken van alle telecomklachten die het jaar daarvoor bij hen zijn binnengekomen. Omdat BASE onderdeel is van de Telenet Group, is er geen specifieke BASE review te vinden in het rapport. Desalniettemin is het wel interessant om te kijken wat er over de Telenet Group gezegd wordt, aangezien dit ook (deels) op BASE kan slaan.
In 2022 zijn er 2.478 klachten binnengekomen over de Telenet Group (22 % minder dan in 2021), enkel voor Proximus kwamen er meer klachten binnen! De meeste klachten die binnengekomen zijn én van toepassing kunnen zijn op BASE, zijn:
Ben je ontevreden met je huidige telecom provider?
Bel CallMePower voor gratis hulp bij het vinden van een nieuw telecom abonnement en het overstappen naar een nieuwe telecom provider.
Ben je ontevreden met je huidige telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt een nieuw abonnement te vinden en over te stappen naar een nieuwe telecom provider.
Ervaar jij bovenstaande problemen als klant bij BASE of ben je om een andere reden niet tevreden bij BASE en wil je bij hen een klacht indienen? Het is in dit geval allereerst aan te raden om met de klantendienst van BASE contact op te nemen. Er is geen speciale BASE klachtendienst, maar hopelijk kun je er met de medewerkers van BASE uitkomen.
Is dit niet het geval, dan is het mogelijk om de Ombudsdienst voor Telecommunicatie te berichten. Zij zullen dan tussen jou en BASE bemiddelen en hopelijk gezamenlijk tot een oplossing komen waar iedereen tevreden mee is.
Met de klantendienst van BASE contact opnemen kun je op meerdere manieren doen. Zo hebben ze een specifiek nummer waarop klanten de BASE klantendienst kunnen bereiken, is er een BASE telefoonnummer voor het bellen vanuit het buitenland en een BASE telefoonnummer voor mensen die geen klant bij BASE zijn. Daarnaast kun je ook met BASE contact opnemen via de online chat, sociale media of My BASE of langsgaan bij een BASE shop.
Voor de grote van BASE, zijn dit een redelijk aantal contactmogelijkheden. Natuurlijk kan het zijn dat het op sommige, drukke momenten lastig kan zijn om met de klantendienst in contact te komen of dat het langer duurt voordat zij op je bericht reageren.
Hoewel je enkel een BASE gsm abonnement kunt afsluiten, is het wel mogelijk om dat abonnement te combineren met TADAAM internet en TV. Zo kun je alsnog een pack afsluiten met internet, TV en mobiele telefonie. Dit is een goede oplossing van de twee telecom providers, die beiden deel uit maken van de Telenet Group.
Je hebt echter nog wel met twee telecom providers te maken. Dit kan als nadelig ervaren worden, aangezien je nog steeds twee facturen ontvangt en voor mobiele telefonie met BASE maar voor internet en TV met TADAAM contact opneemt. Dit is belangrijk om in gedachten te houden.
Omdat je met twee telecom providers te maken hebt, is het voor de BASE - TADAAM review ook interessant om te kijken wat de TADAAM reviews zijn.
BASE is een bekende telecom provider in België met een goed aanbod. Vrijwel voor iedereen is er een geschikt gsm abonnement af te sluiten bij BASE, al behoren de BASE abonnementen niet tot de goedkoopste gsm abonnementen in België. In onze opinie is een BASE abonnement daarom vooral interessant voor mensen die een grote hoeveelheid data willen.
Als een grotere gsm provider met relatief veel klanten, is het ook logischer dat er meer klachten over hen binnen komen bij bijvoorbeeld Trustpilot en de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Desalniettemin zien we een groot aantal klachten over de gehele Telenet Groep, waardoor wij zeker aanraden om goed telecom providers te vergelijken voordat je zomaar bij BASE een abonnement afsluit.
Ontdek meer Elk Belgisch gsm abonnement vergelijken.
Bel CallMePower voor gratis advies en hulp bij telecom providers vergelijken: 02 588 71 43.
Wil je na het doorlezen van de BASE review klant bij deze telecom provider worden? Je kunt dit op verschillende manieren doen. Het advies van CallMePower is echter om niet enkel op basis van deze review een abonnement af te sluiten. Wij adviseren om ook goed alle telecom providers te vergelijken. Er zit namelijk een groot verschil in elk gsm abonnement, waardoor er wellicht een andere provider nog beter bij jou past.
Het afsluiten van een BASE abonnement kun je via de BASE website doen door het gsm abonnement of de herlaadkaart te bestellen en het bestelproces te doorlopen. Het is ook mogelijk om bij een BASE shop langs te gaan of telefonisch met de BASE klantendienst contact op te nemen.
Vergelijk gsm providers óf sluit direct bij BASE een gsm abonnement af!
Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.
Sluit een BASE gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!
Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.
Wil je juist je abonnement van BASE opzeggen? Voor het opzeggen van je abonnement én overstappen naar een andere telecom provider bel je CallMePower op: 02 588 71 43. De telecom experts van CallMePower zeggen je BASE abonnement op, helpen je gratis met het vergelijken van alle gsm abonnementen in België en met het afsluiten van een nieuw gsm abonnement.
Je BASE abonnement opzeggen kun je ook doen door zelf over te stappen naar een andere telecom provider en tijdens het bestelproces aan te geven dat je jouw BASE nummer wilt behouden. In dit geval zal je nieuwe telecom provider regelen dat je BASE gsm abonnement opgezegd wordt.
Wil je zelf je gsm abonnement opzeggen, maak je niet gebruik van de gratis diensten van CallMePower of wil je niet veranderen van telecom provider? Zelf je gsm abonnement van BASE opzeggen doe je door met de klantendienst van BASE contact op te nemen. Bel hiervoor naar: 1999.
Wil je veranderen van telecom provider?
Eén van de experts van CallMePower helpt je gratis de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou gratis de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Contacteer ons
voor gratis hulp en advies!