BASE review: Wat zijn de BASE reviews en ervaringen in 2023?

Voordat je een BASE gsm abonnement afsluit, is het aan te raden om de BASE review door te lezen. Kom er hier achter wat de BASE ervaringen van (oud)-klanten zijn en wat er over BASE in het rapport van de Ombudsdienst over de binnengekomen klachten van 2021 gezegd wordt.
BASE review: Wat wordt er op het internet geschreven?
Op Trustpilot krijgt BASE een score van 1,5 / 5 (191 reviews). Hiermee scoort deze telecom provider een stuk minder dan directe concurrenten als edpnet (4,3 / 5). Wij hebben alle reviews van Trustpilot, van andere review websites en overige BASE reviews die wij online konden vinden geanalyseerd.
Na onze analyse hebben wij de BASE ervaringen opgedeeld in verschillende categorieën, die je in onderstaande tabel kunt vinden. Per categorie hebben wij een korte toelichting over de BASE review gegeven. Ook hebben wij per review aangegeven hoe vaak die in onze analyse voorkwam: hoog, gemiddeld of laag.
Onderwerp | BASE review | Hoeveelheid |
---|---|---|
Positieve BASE reviews | ||
BASE klantendienst | De BASE klantendienst wordt omschreven als zeer vriendelijk, snel, duidelijk en met een goede dienstverlening. | Hoog |
Negatieve BASE reviews | ||
Bereikbaarheid BASE klantendienst | Het bereiken van de BASE klantendienst zou zeer lastig zijn en als zij jou moeten terugbellen, zou dit vaak lang duren of helemaal niet gebeuren. | Hoog |
BASE herladen | Het herladen van de BASE herlaadkaart zou niet altijd goed gaan, met het verliezen van geld als gevolg. Ook zijn er verschillende reviews te vinden waarbij er opeens veel beltegoed verdwenen is zonder aanleiding. | Gemiddeld |
Facturatie | Er zijn verschillende BASE reviews te vinden die verkeerde facturatie en problemen met terugbetalingen aankaarten. Dit gaat vaak gepaard met de slechte bereikbaarheid van de BASE klantendienst en de problemen met de prepaid kaart van BASE herladen. | Gemiddeld |
Niet meer tevreden bij BASE? Ontdek hoe je jouw abonnement van BASE opzeggen moet of bel: 02 588 44 02.Advertentie - Dienst CallMePower
BASE ervaringen uit het rapport van de Ombudsdienst van 2021
Elk jaar brengt de Ombudsdienst een rapport uit met een samenvatting en veel statistieken van alle telecomklachten die het jaar daarvoor bij hen zijn binnengekomen. Omdat BASE onderdeel is van de Telenet Group, is er geen specifieke BASE review te vinden in het rapport. Desalniettemin is het wel interessant om te kijken wat er over de Telenet Group gezegd wordt, aangezien dit ook (deels) op BASE kan slaan.
In 2021 zijn er 3.181 klachten binnengekomen over de Telenet Group, enkel voor Proximus kwamen er meer klachten binnen! De meeste klachten die binnengekomen zijn én van toepassing kunnen zijn op BASE, zijn:
- klachten over het niet kunnen blokkeren van ongewenste oproepen, SMS'en en e-mails;
- klachten over verkeerde facturatie;
- klachten over administratieve problemen van terugbetalingen en creditnota's;
- klachten over het sociaal tarief.
Ben je ontevreden met je huidige telecom provider?
Bel CallMePower voor gratis hulp bij het vinden van een nieuw telecom abonnement en het overstappen naar een nieuwe telecom provider.
Ben je ontevreden met je huidige telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt een nieuw abonnement te vinden en over te stappen naar een nieuwe telecom provider.
BASE reviews over de klantendienst
Met de klantendienst van BASE contact opnemen kun je op meerdere manieren doen. Zo hebben ze een specifiek nummer waarop klanten de BASE klantendienst kunnen bereiken, is er een BASE telefoonnummer voor het bellen vanuit het buitenland en een BASE telefoonnummer voor mensen die geen klant bij BASE zijn. Daarnaast kun je ook met BASE contact opnemen via de online chat, sociale media of My BASE of langsgaan bij een BASE shop.
Ondanks het grote aantal contactmanieren waarop je met BASE contact op kunt nemen, zijn er toch veel negatieve reviews te vinden. De meest voorkomende ervaring met de BASE klantendienst is dat ze slecht te bereiken zijn. Daarnaast wordt ook vaak aangegeven dat wanneer BASE jou terug dient te bellen, ze dit nalaten te doen, waardoor klanten soms weken of maanden op afronding van een probleem of vraag wachten.
Ik ben sinds de laatste 2 maand proberen contact te leggen met BASE om een factuur te protesteren (incorrecte activatie van diensten). Nog geen enkel contact en nu ineens incasso bureau. Nooit geen BASE meer!
- Van Ingelgem, 28 april 2022 op Trustpilot
Desalniettemin zijn er ook een heleboel positieve BASE reviews te vinden over de klantendienst, sterker nog, vrijwel alle positieve BASE ervaringen betreffen de klantendienst. Zij die wel met de BASE klantendienst in contact kunnen komen, geven aan dat de medewerkers zeer vriendelijk en duidelijk zijn. Bovendien zouden ze snel geholpen worden en spreken ze over een goede dienstverlening.
Ik ben zeer tevreden over de klantendienst. Ik ben dan onmiddellijk geholpen door Ucar, hij was zeer vriendelijk en heeft er alles aan gedaan om mij te kunnen helpen.
- Liesel, 21 mei 2022 op Trustpilot
Review BASE - TADAAM pack
Hoewel je enkel een BASE gsm abonnement kunt afsluiten, is het wel mogelijk om dat abonnement te combineren met TADAAM internet en TV. Zo kun je alsnog een pack afsluiten met internet, TV en mobiele telefonie. Dit is een goede oplossing van de twee telecom providers, die beiden deel uit maken van de Telenet Group.
Op internet zijn er niet veel BASE - TADAAM reviews te vinden, enkel enkele klanten die het een goed initatief vinden. Er is echter ook een BASE - TADAAM review te vinden die juist de eerder genoemde facturatieproblemen aankaart. Daarnaast heb je hier ook met twee telecom providers te maken, dit kan dus ook voor extra problemen en een minder goed ervaring zorgen.
Omdat je met twee telecom providers te maken hebt, is het voor de BASE - TADAAM review ook interessant om te kijken wat (oud-)klanten van TADAAM vinden. De meeste voorkomende TADAAM reviews zijn de volgende.
Positieve TADAAM review
Negatieve TADAAM review
BASE review: de mening van CallMePower
BASE: een telecom provider met een eenvoudig aanbod voor mobiele telefonie, maar waar ook nog verschillende, cruciale zaken niet foutloos verlopen.
- BASE biedt een optie voor mobiele telefonie voor ieder type persoon aan door hun herlaadkaart en de verschillen in hun gsm abonnementen.
- De BASE klantendienst is zeer vriendelijk, duidelijk, snel en biedt een goede dienstverlening.
- De samenwerking van BASE en TADAAM is een goede oplossing voor klanten die naast mobiele telefonie ook internet en TV willen afsluiten.
- De bereikbaarheid van de BASE klantendienst is niet even goed. Bovendien duurt het regelmatig zeer lang voordat de klantendienst weer met jou contact opneemt, indien dat afgesproken is.
- De prepaid kaart van BASE herladen zou tot problemen leiden. Zo gaat dit niet altijd goed en kunnen klanten het verloren geld niet altijd terug krijgen.
- Er zijn verschillende BASE reviews te vinden waarbij er zonder aanleiding opeens een grote hoeveelheid beltegoed van de BASE herlaadkaart verdwenen is, waarvoor geen oplossing gevonden kan worden.
- De facturatie van de BASE abonnementen (en herlaadkaart) is regelmatig het onderwerp van de BASE review. Deze problemen gaan vaak gepaard met de bereikbaarheid van de klantendienst en de prepaid kaart herladen.
Vergelijk gsm providers óf sluit direct bij BASE een gsm abonnement af!
Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.
Sluit een BASE gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!
Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.
Hoe kun je BASE klant worden?
Wil je na het doorlezen van de BASE review klant bij deze telecom provider worden? Je kunt dit op verschillende manieren doen. Het advies van CallMePower is echter om niet enkel op basis van deze review een abonnement af te sluiten. Wij adviseren om ook goed alle telecom providers te vergelijken. Er zit namelijk een groot verschil in elk gsm abonnement, waardoor er wellicht een andere provider nog beter bij jou past.
Het afsluiten van een BASE abonnement kun je via de BASE website doen door het gsm abonnement of de herlaadkaart te bestellen en het bestelproces te doorlopen. Het is ook mogelijk om bij een BASE shop langs te gaan of telefonisch met de BASE klantendienst contact op te nemen.
Ontdek meer Elk Belgisch gsm abonnement vergelijken.
Hulp bij telecom providers vergelijken: 02 588 71 43.Advertentie - Dienst CallMePower
Hoe kun je BASE opzeggen?
Wil je juist je abonnement van BASE opzeggen? Voor het opzeggen van je abonnement én overstappen naar een andere telecom provider bel je naar: 02 588 71 43. De telecom experts van CallMePower zeggen je BASE abonnement op, helpen je gratis met het vergelijken van alle gsm abonnementen in België en met het afsluiten van een nieuw gsm abonnement.
Je BASE abonnement opzeggen kun je ook doen door zelf over te stappen naar een andere telecom provider en tijdens het bestelproces aan te geven dat je jouw BASE nummer wilt behouden. In dit geval zal je nieuwe telecom provider regelen dat je BASE gsm abonnement opgezegd wordt.
Wil je zelf je gsm abonnement opzeggen, maak je niet gebruik van de gratis diensten van CallMePower of wil je niet veranderen van telecom provider? Zelf je gsm abonnement van BASE opzeggen doe je door met de klantendienst van BASE contact op te nemen. Bel hiervoor naar: 1999.
Wil je veranderen van telecom provider?
Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!