hey!
100% digitale provider met een eenvoudig gsm-aanbod

Contact

Als dochteronderneming van het grote Orange focust hey! zich enkel op de gsm-sector van de telecommarkt. Deze kleine telecom provider biedt enkel een aantal abonnementen voor mobiele telefonie aan en heeft een volledig digitale klantendienst.


Wie is hey!

hey!

hey! is een nieuwe telecom provider dat pas in de herfst van 2021 op de telecommarkt is gekomen en zich volledig heeft aangepast aan het nieuwe en digitale tijdperk waarin wij ons bevinden. Zij zijn 100 % digitaal, genereus, evoluerend en hebben een lage impact.

Deze pijlers behalen zij door een volledig digitaal merk te zijn die tevens aan het milieu denkt. Zo gebruiken ze simkaarten van gerecycled plastic, zijn ze volledig koolstofneutraal en is het klein beetje papier dat ze nog gebruiken volledig gemaakt van gerecycled materiaal.

Daarnaast bieden ze scherpe prijzen voor hun abonnementen en kunnen klanten feedback geven om hey! een nog sterker merk te maken.

hey! maakt gebruik van het mobiele netwerk van Orange. Hierdoor kun je gebruik maken van de maximale snelheden die Orange kan leveren en kun je gebruik maken van de hey! diensten daar waar het Orange netwerk beschikbaar is. Die snelheden zijn:

Maximale snelheden hey! internet
Internettoegang Maximale downloadsnelheid Maximale uploadsnelheid
2G 254 Kbps Niet mogelijk
2G/3G 34 Mbps 4.3 Mbps
2G/3G/4G/4G+ 212 Mbps 50 Mbps

Maximale snelheden van Orange in januari 2022.

Dat Orange jou bovenstaande maximale snelheden kan leveren, betekent niet dat jij ook op deze maximale snelheden kunt downloaden en uploaden. De daadwerkelijk snelheden zijn afhankelijk van onder andere de gsm en de locatie waar jij je bevindt.

Vanaf februari 2022 maakt Orange 5G beschikbaar in verschillende regio's in (vooralsnog) Vlaanderen. Als je een mobiel abonnement hebt bij hey! én je in deze regio's bevindt, kun je gebruik maken van 5G. De regio's waar je van Orange 5G gebruik kunt maken zijn: Antwerpen, Gent, de kust, Brugge en Leuven.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

hey! abonnement: wat is het hey! mobiel aanbod

hey! biedt drie gsm-abonnementen aan. In deze abonnementen ontvang je data om te internetten, belminuten, SMS'en en MMS'en.

hey! abonnement
Data Belminuten SMS'en / MMS'en Prijs / maand
1 GB 60 belminuten 500 SMS'en / MMS'en € 7
10 GB 200 belminuten Onbeperkt € 15
40 GB Onbeperkt Onbeperkt € 25
Hulp bij gsm abonnementen vergelijken:  02 588 44 02

Maandelijkse prijzen in januari 2022 exclusief bijkomende kosten. Eventuele promoties zijn niet meegenomen.

Onbeperkt bellen en SMS'en Onbeperkt is niet 100 % onbeperkt. Wanneer het aantal belminuten of SMS'en boven de vastgestelde grens van 10.000 SMS'en of belminuten per maand komt, kan hey! besluiten de dienst stop te zetten of het abonnement op te zeggen.

Indien je buiten je tarief komt, dan zul je bij moeten betalen. Dit doe je per belminuut, SMS, MMS of MB. De tarieven hiervoor zijn:

  • Bellen: € 0,10 per belminuut.
  • SMS'en / MMS'en: € 0,05 per SMS / MMS.
  • Internetten: € 0,01 per MB. Je kunt internetten tot aan € 50, daarna wordt je hey! internet geblokkeerd tot de volgende factuurperiode.

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van onze experts helpt jouw de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat ons jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

hey! buitenland

Wil je in het buitenland bellen, SMS'en of internetten of naar het buitenland bellen of SMS'en, dan wordt er een verschil gemaakt of je je in of buiten de Europese Unie bevindt.

  • In de Europese Unie: je kunnen bellen, SMS'en en internetten volgens je abonnement.
  • Buiten de Europese Unie: de tarieven voor bellen en SMS'en zijn afhankelijk van het land. De kosten voor het gebruik van data is afhankelijk van het desbetreffende land.

Om te voorkomen dat je met een hoge rekening komt te zitten, wordt je internet geblokkeerd wanneer je € 60 aan datakosten hebt. Je kunt dan niet meer internetten tot aan de volgende factuurperiode. hey! zal jou regelmatig meldingen sturen met hoeveel data je verbruikt hebt. Daarnaast kun je dit zelf ook voorkomen door:

  • een bundel met genoeg internet af te sluiten;
  • regelmatig je verbruik te controleren in My hey!;
  • WiFi te gebruiken wanneer dat mogelijk is.

Verbruik hey! internet Je zult vanuit hey! een melding ontvangen wanneer je 80 % en 100 % van je data hebt verbruikt.

hey! boost: nog meer data voor hetzelfde bedrag

Ben jij minimaal drie maanden klant bij hey!? Dan ontvang je een gratis data-boost bovenop de data in je hey! abonnement. Blijf je nog langer klant, dan zul je nog meer gratis data ontvangen! Zo kun je na één jaar zelfs jouw data verdubbelen, ongeacht welk abonnement je hebt!

hey! boost
Data in abonnement Boost na 3 maanden Boost na 6 maanden Boost na 9 maanden Boost na 1 jaar
1 GB 250 MB per maand 500 MB per maand 750 MB per maand 1 GB per maand
10 GB 2,5 GB per maand 5 GB per maand 7,5 GB per maand 20 GB per maand
40 GB 10 GB per maand 20 GB per maand 30 GB per maand 40 GB per maand

Je zult een SMS van hey! ontvangen na elke drie, zes, negen of twaalf maanden om aan te geven dat de data boost beschikbaar is. Blijf je langer dan één jaar klant bij hey!, dan zul je nog meer extra's ontvangen. Welke extra's dit zijn, zal een verrassing zijn.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

hey! contact: hoe kan ik de hey! klantendienst bereiken?

hey! beschikt over een 100 % digitale klantendienst. Dit houdt in dat het niet mogelijk is om op andere manieren dan digitale manieren met hey! contact op te nemen. Sterker nog, in vergelijking tot andere 100 % digitale telecom providers, is hey! op maar een zeer beperkt aantal manieren bereikbaar.

hey! contact
Contactmogelijkheid Informatie
hey! opzeggen 02 588 44 02
Online chat Van maandag tot zaterdag van 8:00 - 22:00 uur kun je met hey! contact opnemen via de online chat op hun website.
Veelgestelde vragen Op hun website heeft hey! al antwoorden op veel vragen verzameld.

My hey!: de online klantenzone van hey!

my hey!

hey! beschikt over een online klantenzone, My hey! genaamd waar je als klant van hey! toegang tot krijgt zodra je klant bij hey! bent geworden. Toegang tot My hey! kun je krijgen via de website van hey!.

In My hey! kun je onder andere:

  • je verbruik bekijken;
  • je facturen inzien;
  • je betalingen beheren;
  • je abonnement wijzigen;
  • je persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe kan ik bij hey! klant worden?

Klant worden bij hey! doe je erg snel en gemakkelijk via de website van hey!. Je kiest het abonnement dat jij wilt en klikt op "In winkelmand". Vervolgens geef je aan of je jouw huidige nummer wilt behouden of een nieuw nummer wilt.

Daarna vul je jouw persoonlijke informatie in, evenals je adres zodat hey! jou je nieuwe simkaart kan sturen. Daarna rond je de bestelling af en zul je binnen een aantal dagen jouw simkaart met de post ontvangen.

De simkaart moet je vervolgens nog wel activeren. Dit moet je via de website van hey! doen door het simkaartnummer en je e-mailadres (die je ook tijdens de bestelling hebt gebruikt) in te vullen. Vervolgens klik je op "ik activeer mijn simkaart", controleer je alle gegevens en bevestig je nogmaals. Wanneer de activatie is afgerond, zul je een e-mail ontvangen.

Je huidige telefoonnummer behouden Het is mogelijk om je huidige nummer te behouden wanneer je bij hey! klant wordt. Je hoeft hiervoor enkel tijdens het bestelproces je huidige telefoonnummer door te geven, evenals je huidige provider en je klantnummer of simkaartnummer. Wel ontvang je wellicht een nieuwe simkaart, maar dan wordt je huidige nummer op die simkaart overgezet. De overdracht van een bestaand nummer zal binnen 24 uur gedaan worden.

Hoe kan ik hey! opzeggen?

Je abonnement bij hey! opzeggen hoef je niet te doen wanneer je een ander abonnement wilt afsluiten of het contract wilt overdragen naar iemand anders. Wil je jouw abonnement stopzetten - en eventueel overstappen naar een andere provider -, dan zul je eerst moeten beslissen wat je met jouw gsm-nummer wilt doen. Afhankelijk hiervan is een andere actie benodigd:

hey! opzeggen
  • Abonnement volledig stopzetten & het gsm-nummer annuleren: je vult het opzegformulier in. Daarna regelt hey! dat je abonnement wordt stopgezet en het nummer wordt geannuleerd, waarna je een bevestigingsmail zult ontvangen.
  • Abonnement volledig stopzetten & het gsm-nummer overdragen naar een nieuwe provider: je hoeft enkel je gsm-nummer, klantnummer van hey! en simkaartnummer aan je nieuwe provider door te geven.
  • Abonnement volledig stopzetten & het gsm-nummer overzetten naar een prepaid kaart: hey! biedt geen prepaid kaarten aan. Het is hierdoor niet mogelijk om het nummer over te zetten op een herlaadkaart.

Wil je niet jouw abonnement bij hey! opzeggen maar tijdelijk stopzetten, dan is dit ook mogelijk. In dit geval kun je in de online chat met hey! contact opnemen om te regelen dat je abonnement voor maximaal drie maanden wordt stopgezet.

Wil je jouw abonnement overdragen naar een nieuwe contracteigenaar, dan moet je een overdracht uitvoeren. Hiervoor heb je het telefoonnummer, de persoonlijke gegevens en een kopie van een identiteitsbewijs van de overnemer nodig. Hiermee kun je het overdrachtsformulier op de hey! website invullen. hey! zal de aanvraag binnen tien dagen behandelen.

Het is ook mogelijk om voor het stopzetten van je abonnement CallMePower te bellen op: 02 588 44 02. Wij zullen jou dan helpen aan een nieuw telecom abonnement en zeggen jouw hey! abonnement op.

Meer info over Hey!