BASE klantendienst: hoe kun je met BASE contact opnemen?

BASE klantendienst

Het is mogelijk om op verschillende manieren met BASE contact op te nemen. Zo kun je de BASE klantendienst telefonisch en via digitale manieren bereiken, maar je kunt ook naar een BASE winkel gaan. Alle manieren om met de BASE klantendienst contact op te nemen, vind je in dit artikel.


Waarom wil je met de BASE klantendienst contact opnemen?
Reden contact Telefoonnummer
Vragen of problemen met de factuur 0800 66 311 (1999 met een BASE nummer)
BASE gsm abonnement afsluiten BASE website
BASE opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten
02 588 44 02
Advertentie - Dienst CallMePower
Bel mij gratis terug
Advertentie - Dienst CallMePower

Hoe kun je BASE contacteren?

Particulieren kunnen de BASE klantendienst op meerdere manieren bereiken. Zo kun je de BASE klantendienst bereiken via:

  • een BASE nummer;
  • de online chat;
  • de chatfunctie in My BASE;
  • Facebook Messenger;
  • een BASE shop.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.

Hoe kun je de klantendienst van BASE bellen?

Je kunt de BASE klantendienst via een BASE nummer bereiken. Welk BASE telefoonnummer je dient te bellen, is afhankelijk van of je al klant bent of niet en de reden van contact. De telefoonnummers van de BASE klantendienst hebben namelijk verschillende openingsuren.

Openingsuren BASE klantendienst
BASE klantendienst BASE nummer Openingsuren
BASE klantendienst nummer 1999 (BASE nummers)
04 86 19 19 99 (andere nummers)
Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag van 9:00 - 17:30 uur
BASE klantendienst nummer bij problemen met je factuur
BASE bellen vanuit het buitenland +32 486 19 19 99
BASE bellen als je nog geen klant bent 0800 66 311
BASE support nummer 1999 Maandag tot vrijdag: 8:00 - 22:00 uur
Weekend en feestdagen: 9:00 - 22:00 uur

BASE klantendienst gratis nummer In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Naast het gratis BASE nummer voor hen die met een BASE nummer bellen, kun je ook BASE bellen door het BASE gratis telefoonnummer te bellen: 1999. Wil je met BASE contact opnemen vanuit het buitenland, dan geldt dit niet en moet je gewoon de normale tarieven betalen!

Hoe kun je via de mail met BASE contact opnemen?

In vergelijk tot vele andere telecom providers, is het bij BASE niet mogelijk om via een mail of online contactformulier met BASE contact op te nemen. BASE biedt echter wel andere, digitale contactmogelijkheden aan waarop je de BASE klantendienst kunt contacteren.

Zo kun je op de pagina met veelgestelde vragen op de BASE website kijken. Het is daarnaast ook mogelijk om de BASE klantendienst te contacteren via de online chat op de BASE website en via Facebook Messenger. De BASE klantendienst kun je op deze manieren bereiken van: maandag tot zaterdag van 8:00 - 18:00 uur.

Ben je niet tevreden of ervaar je problemen met BASE? Bel CallMePower op: 02 588 71 43! Onze telecom experts helpen jou gratis met het vinden van een nieuwe telecom provider die perfect bij je persoonlijke situatie past, helpen je met een nieuw abonnement afsluiten en zeggen bovendien je BASE abonnement voor je op.Advertentie - Dienst CallMePower

Bij een BASE winkel langsgaan voor contact met de BASE klantendienst

BASE heeft winkels, dealers en Self Pay Kiosks in heel België. Zo is er dus altijd een BASE winkel bij jou in de buurt, ongeacht of je in Vlaanderen, Wallonië of Brussel woont.

Vind een BASE shop

Zoek op postcode of plaatsnaam*

  • 1000, Brussel
  • 1020, Laken
  • 1030, Schaarbeek
  • 1040, Etterbeek
  • 1050, Elsene
Laden

My BASE: de online BASE klantenservice

Als klant van BASE kun je jouw eigen gegevens en abonnementen beheren in de online BASE klantenzone genaamd My BASE. Iedere BASE klant heeft een persoonlijke omgeving in My BASE waar zij op kunnen inloggen.

Toegang tot My BASE kun je verkrijgen door in te loggen op de website via de computer. Het is ook mogelijk om de My BASE app te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store.

In My BASE, ongeacht of je inlogt via de computer of de My BASE app gebruikt, kun je:

  • je verbruik in de gaten houden;
  • de meldingen over je verbruik personaliseren;
  • je facturen inzien en betalen;
  • je BASE herlaadkaart herladen;
  • je BASE gsm abonnement bekijken en wijzigen;
  • BASE internet opties aanschaffen;
  • extra's aan je abonnement toevoegen of uitzetten;
  • je persoonlijke gegevens en voorkeuren wijzigen.

Hoe kun je BASE klant worden?

Klant worden bij BASE kun je zelf regelen door via de website van BASE een BASE gsm abonnement of herlaadkaart te bestellen en het bestelproces te doorlopen. Het is ook mogelijk om hier hulp bij te krijgen. Je kunt in dat geval gebruik maken van de online chat op de BASE website, langsgaan bij een BASE shop of de BASE klantendienst bellen.

Als je via de website klant wordt bij BASE, moet je daarna je BASE simkaart activeren voordat je er gebruik van kunt maken. Het activeren van je simkaart kun je, nadat je die van BASE hebt ontvangen, ook via de BASE website doen. Uiterlijk één dag later ontvang je van BASE een berichtje dat je BASE nummer actief is.

Overweeg je om een BASE gsm abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de BASE review door en ontdek wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.

Vergelijk gsm providers óf sluit direct bij BASE een gsm abonnement af!

Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.

Sluit een BASE gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!

Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij BASE een gsm abonnement af.

Wat moet je doen bij een BASE verhuis?

Omdat BASE enkel mobiele telefonie aanbiedt, is het regelen van een verhuis bij BASE nog eenvoudiger dan anders. Je hoeft namelijk enkel je adres te wijzigen. Het aanpassen van je adres kun je op twee manieren doen:

  • Bel de BASE klantendienst. Dit kan gratis met je BASE nummer door 1999 te bellen. Met andere nummers bel je naar: 04 86 19 19 99.
  • Ga langs bij een BASE shop om samen met een medewerker je adres aan te passen. Dit is tevens de enige manier om je adres te wijzigen als je een BASE herlaadkaart hebt.

Heb jij BASE mobiel ook TADAAM internet en TV, dan dien je voor het wijzigen van je adres ook met TADAAM contact op te nemen.

Overige contracten verhuizen Naast het regelen van je BASE verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, bel dan naar: 02 588 44 02.Advertentie - Dienst CallMePower

Hoe kun je jouw BASE abonnement opzeggen?

Wil je jouw BASE abonnement opzeggen? Voor het opzeggen van je BASE abonnement kun je bellen naar: 02 588 44 02. De telecomexperts van CallMePower helpen je daarnaast ook met het vergelijken van alle telecom providers en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement,

Een andere mogelijk voor je BASE abonnement opzeggen is om tijdens het bestelproces bij je nieuwe proviver aan te geven dat je jouw BASE nummer wilt behouden. Dan zegt je nieuwe telecom provider het abonnement bij BASE op. Ook kun je met BASE contact opnemen. Dit kun je doen door te bellen naar: 1999. BASE regelt vervolgens dat je abonnement wordt opgezegd.

Wil je van BASE abonnement veranderen? Dan is het niet nodig om je abonnement op te zeggen. Het wijzigen van je abonnement, of van herlaadkaart naar abonnement overstappen, kun je zelf in My BASE - zowel via de website als in de My BASE app - doen. Het is echter ook mogelijk om de BASE klantendienst te bellen of om langs te gaan bij een BASE shop om de wijziging in orde te brengen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

BASE klantendienst zelfstandigen en bedrijven

Zelfstandigen en bedrijven kunnen op grotendeels dezelfde manieren als particulieren met BASE contact opnemen. Het enige dat anders is aan de BASE business contact mogelijkheden, zijn de BASE nummers.

BASE klantendienst bellen
BASE klantendienst BASE nummer
BASE telefoonnummer klanten 1940
BASE telefoonnummer vanuit het buitenland +32 486 19 19 40
BASE telefoonnummer bij vragen over roaming +32 486 19 19 80
BASE telefoonnummer voor niet BASE klanten 04 86 19 19 40
Geactualiseerd op