BASE klant worden of extra informatie ontvangen?
BASE klant worden of extra informatie ontvangen?
Het BASE telefoonnummer is: 0800 66 311. Als klant kun je de BASE klantendienst ook bereiken op: 1999. Beide telefoonnummers kun je gratis bellen. Om bij BASE klant te worden, bel je naar: 02 588 59 40. Via digitale contactmogelijkheden of door langs te gaan bij één van de BASE shops in België is het ook mogelijk om met BASE contact op te nemen.
Particulieren kunnen de BASE klantendienst op meerdere manieren bereiken.
Contactmogelijkheid | Informatie | Openingsuren |
---|---|---|
BASE telefoonnummer voor klanten | 1999 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
BASE telefoonnummer voor niet-klanten | 0800 66 311 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
BASE klant worden | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatie aanbod BASE | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Contract opzeggen en overstappen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatiedienst telecom | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
BASE helpdesk | 1999 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 22:00 uur Zaterdag: 9:00 - 22:00 uur |
BASE digitaal contacteren | Online chat en Facebook Messenger | BASE zal zo snel mogelijk bij jou terugkomen. |
Voor vragen over het sociaal tarief van BASE kun je met de algemene klantendienst van BASE contact opnemen.
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Naast het gratis BASE nummer voor hen die met een BASE nummer bellen, kun je ook BASE bellen door het BASE gratis telefoonnummer te bellen: 1999.
Wil je met BASE contact opnemen vanuit het buitenland, dan geldt dit niet en moet je gewoon de normale tarieven betalen!
In vergelijk tot vele andere telecom providers, is het bij BASE niet mogelijk om via een mail of online contactformulier met BASE contact op te nemen. BASE biedt echter wel andere, digitale contactmogelijkheden aan waarop je de BASE klantendienst kunt contacteren.
Zo kun je op de pagina met veelgestelde vragen op de BASE website kijken. Het is daarnaast ook mogelijk om de BASE klantendienst te contacteren via de online chat op de BASE website en via Facebook Messenger. De BASE klantendienst kun je op deze manieren bereiken van: maandag tot zaterdag van 8:00 - 18:00 uur.
BASE heeft winkels, dealers en Self Pay Kiosks in heel België. Zo is er dus altijd een BASE winkel bij jou in de buurt, ongeacht of je in Vlaanderen, Wallonië of Brussel woont.
Vind de BASE shop bij jou in de buurt
Als klant van BASE kun je jouw eigen gegevens en abonnementen beheren in de online BASE klantenzone genaamd My BASE. Iedere BASE klant heeft een persoonlijke omgeving in My BASE waar zij op kunnen inloggen.
Toegang tot My BASE kun je verkrijgen door in te loggen op de website via de computer. Het is ook mogelijk om de My BASE app te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store.
In My BASE, ongeacht of je inlogt via de computer of de My BASE app gebruikt, kun je:
Klant worden bij BASE kun je eenvoudig regelen door te bellen naar: 02 588 59 40. Je kunt dit ook zelf regelen door via de website van BASE een BASE gsm abonnement of herlaadkaart te bestellen en het bestelproces te doorlopen. Het is ook mogelijk om hier hulp bij te krijgen. Je kunt in dat geval gebruik maken van de online chat op de BASE website, langsgaan bij een BASE shop of de BASE klantendienst bellen.
Als je via de website klant wordt bij BASE, moet je daarna je BASE simkaart activeren voordat je er gebruik van kunt maken. Het activeren van je simkaart kun je, nadat je die van BASE hebt ontvangen, ook via de BASE website doen. Uiterlijk één dag later ontvang je van BASE een berichtje dat je BASE nummer actief is.
Overweeg je om een BASE gsm abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de BASE review door en ontdek wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.
Promoties beschikbaar tot € 9,75 per maand
Bel om BASE klant worden of voor informatie (gratis dienst)!
Zelfstandigen en bedrijven kunnen op grotendeels dezelfde manieren als particulieren met BASE contact opnemen. Het enige dat anders is aan de BASE business contact mogelijkheden, zijn de BASE nummers.
BASE klantendienst | BASE nummer |
---|---|
BASE telefoonnummer klanten | 1940 |
BASE telefoonnummer vanuit het buitenland | +32 486 19 19 40 |
BASE telefoonnummer bij vragen over roaming | +32 486 19 19 80 |
BASE telefoonnummer voor niet BASE klanten | 04 86 19 19 40 |
Iedereen kan gratis naar BASE bellen, ongeacht of je BASE belt vanaf een BASE telefoonnummer of niet.
Vanaf een BASE telefoonnummer bel je de klantendienst op: 1999. Met een ander telefoonnummer bel je de BASE klantendienst op: 0800 66 311.
Omdat BASE enkel mobiele telefonie aanbiedt, is het regelen van een verhuis bij BASE nog eenvoudiger dan anders. Je hoeft namelijk enkel je adres te wijzigen. Het aanpassen van je adres kun je op twee manieren doen:
Heb jij BASE mobiel ook TADAAM internet en TV, dan dien je voor het wijzigen van je adres ook met TADAAM contact op te nemen.
Ga je verhuizen?
Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Ga je verhuizen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Wil je jouw BASE abonnement opzeggen en een abonnement bij een andere provider afsluiten? Voor het opzeggen van je BASE abonnement kun je bellen naar: 02 588 44 02. De telecomexperts van CallMePower helpen je daarnaast ook met het vergelijken van alle telecom providers en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement,
Een andere mogelijk voor je BASE abonnement opzeggen is om tijdens het bestelproces bij je nieuwe proviver aan te geven dat je jouw BASE nummer wilt behouden. Dan zegt je nieuwe telecom provider het abonnement bij BASE op. Ook kun je met BASE contact opnemen. Dit kun je doen door te bellen naar: 1999. BASE regelt vervolgens dat je abonnement wordt opgezegd.
Wil je van BASE abonnement veranderen? Dan is het niet nodig om je abonnement op te zeggen. Het wijzigen van je abonnement, of van herlaadkaart naar abonnement overstappen, kun je zelf in My BASE - zowel via de website als in de My BASE app - doen. Het is echter ook mogelijk om de BASE klantendienst te bellen of om langs te gaan bij een BASE shop om de wijziging in orde te brengen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?