Ieder BASE abonnement voor gsm, de herlaadkaart en pack

Geactualiseerd op
minuten lezen
BASE gsm

BASE is een telecom provider die enkel gsm abonnementen en herlaadkaarten aanbiedt, via hun eigen netwerk. Ontdek hier alles over ieder BASE abonnement voor gsm, hoe je een BASE abonnement kunt afsluiten en hoe je een BASE abonnement in een pack kunt afsluiten.

Ontdek ieder BASE abonnement voor gsm

Er worden door BASE vier gsm abonnementen aangeboden. Ieder BASE abonnement bevat onbeperkt bellen en SMS'en. Bij ieder BASE gsm abonnement kun je ook gebruik maken van de opties Data Jump en Free Data Day.

€ 15,00 per maand

BASE 6 GB

  • 6 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 3,00 korting per maand (promo)
Zelf afsluiten
€ 20,00 per maand

BASE 15 GB

  • 30 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 4,00 korting per maand (promo)
Zelf afsluiten
€ 29,00 per maand

BASE 40 GB

  • 80 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 6,00 korting per maand (promo)
Zelf afsluiten
€ 39,00 per maand

BASE 100 GB

  • 200 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • Data Jump & Free Data Day
  • Gehele contract € 8,00 korting per maand (promo)
Zelf afsluiten

BASE review Overweeg je om een BASE gsm abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de BASE review door en ontdek wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.

Hoewel er wordt aangegeven dat je bij ieder BASE abonnement voor gsm onbeperkt kunt bellen en SMS'en, is dit niet 100 % onbeperkt. Het blijft onbeperkt zolang je een normaal verbruik hebt. Wanneer je geen normaal verbruik meer hebt, wordt je verbruik als frauduleus beschouwd en kan BASE je abonnement opzeggen. Dit is het geval als je:

  • regelmatig meer dan zes uur per dag of dertig uur per week belt;
  • regelmatig meer dan drie uur ononderbroken belt of direct opnieuw belt nadat een gesprek onderbroken wordt;
  • meer dan 350 SMS'en per dag of 10.000 SMS'en per maand verstuurt;

Word nu klant bij BASE!
logo BASE

Sluit direct een gsm abonnement af bij BASE of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenen

02 588 71 43

Advertentie - CallMePower 
Word nu klant bij BASE!
logo BASE

Sluit direct een gsm abonnement af bij BASE of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenen

Bel mij gratis terug

Advertentie - CallMePower 

Opties bij een BASE abonnement voor gsm

Bij je BASE abonnement beschik je over enkele opties. Zo ontvang je bij ieder BASE abonnement de optie tot Data Jump. Door deze optie kun je niet verbruikte data meenemen naar de volgende maand. Deze overdracht gebeurt automatisch, jij hoeft hier dus niets voor te doen.

Bij ieder BASE gsm abonnement is ook Free Data Day inbegrepen. Deze optie houdt in dat je elke eerste dag van de maand gratis kunt internetten in België en de Europese Unie. Een paar dagen voor de Free Data Day zul je via een SMS of e-mail op de hoogte worden gesteld.

Als je door je mobiele internet heen bent, kun je bovendien de optie voor extra mobiel internet van BASE activeren. Je kunt hierbij kiezen voor 1 GB, 3 GB of 6 GB extra data voor respectievelijk € 10,00*, € 20,00* of € 30,00*.

Het is bij ieder BASE gsm abonnement mogelijk om 5G te activeren. Het activeren van BASE 5G kun je gratis in de My BASE klantenzone doen en zal alleen functioneren als je over een smartphone beschikt die een 5G-signaal kan ontvangen en als je je op een locatie bevindt met een BASE 5G dekking.

>BASE herlaadkaart en gsm abonnement vergelijken

et vergelijk van telecom providers is aan te raden voordat je een BASE gsm abonnement afsluit. Wellicht is er een abonnement dat nog beter bij je wensen of behoeften past. Je kunt hiervoor gebruik maken van ons artikel waarin wij elk gsm abonnement vergelijken of bel voor een gratis en vrijblijvende vergelijking de telecom experts van CallMePower.

Advertentie - CallMePower

BASE tarieven voor roaming en internationaal bellen

Naast de tarieven voor bellen, SMS'en en dataverbruik in België, bestaan er ook internationale tarieven en roaming tarieven. De internationale tarieven worden gehanteerd wanneer je vanuit België naar het buitenland belt of SMS't met je BASE abonnement. Roaming is het verbruiken van belminuten, SMS'en en data in het buitenland.

In de Europese Unie kun je zonder extra kosten van BASE roaming gebruik maken. Dit kost je dus hetzelfde als wanneer je in België bent. Voor roaming buiten de Europese Unie en de internationale tarieven geldt dat de kosten afhankelijk zijn van het land waarin je je bevindt / waar je naar toe belt of SMS't.

Als je regelmatig vanuit België naar landen in de Europese Unie, Zwitserland, Monaco of Jersey belt, kun je één van de Europese opties activeren:

  • 60 belminuten voor € 5,00. Je kunt dit activeren in My BASE of door "MINEU5" te SMS'en naar: 1908.
  • 180 belminuten voor € 10,00. Je kunt dit activeren in My BASE of door "MINEU10" te SMS'en naar: 1908.
  • 600 belminuten voor € 15,00. Je kunt dit activeren in My BASE of door "MINEU15" te SMS'en naar: 1908.

Word nu klant bij BASE!
logo BASE

Sluit direct een gsm abonnement af bij BASE of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenen

02 588 71 43

Advertentie - CallMePower 
Word nu klant bij BASE!
logo BASE

Sluit direct een gsm abonnement af bij BASE of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenen

Bel mij gratis terug

Advertentie - CallMePower 

Hoe kun je een BASE abonnement voor gsm afsluiten?

Voor het afsluiten van een BASE abonnement voor gsm ga je ofwel naar de BASE website of naar een BASE shop. Op de website van BASE bestel je een gsm abonnement door bij het BASE abonnement dat je wilt bestellen op de knop "Ik wil dit!" te klikken.

Vervolgens word je doorgestuurd naar het inlogscherm. Als je al klant bij BASE bent, kun je bij BASE inloggen. Ben je nog geen klant bij BASE, dan zul je je eerst moeten registreren. Vervolgens doorloop je het bestelproces om je BASE abonnement te bestellen.

Hoe moet je de BASE simkaart activeren?

Nadat je een BASE abonnement hebt afgesloten, zul je een nieuwe simkaart thuis gestuurd krijgen. Deze simkaart zul je nog moeten activeren voordat je gebruik kunt maken van je BASE gsm abonnement. Je BASE simkaart activeren kun je via My BASE of via de link die je via de mail hebt ontvangen doen.

BASE abonnement met gsm

Het is bij BASE ook mogelijk om een BASE abonnement met gsm af te sluiten. Je kunt via de via de BASE website of in een BASE winkel een smartphone kopen. Je zult hier altijd een BASE gsm abonnement moeten afsluiten. Het is niet mogelijk om een BASE smartphone zonder BASE abonnement aan te schaffen.

Nadat je een smartphone hebt uitgekozen, kies je of je een nieuw BASE gsm nummer wilt ontvangen of dat je je huidige BASE gsm nummer wilt behouden. Daarna maak je een keuze voor het BASE abonnement, waarbij je tevens bepaalt wat je éénmalige toestelkost is. De rest van de kosten voor de aanschaf van de smartphone betaal je maandelijks bovenop je abonnementskost.

BASE herlaadkaart

Het is bij BASE niet noodzakelijk om een BASE gsm abonnement af te sluiten, het is namelijk ook mogelijk om BASE herlaadkaart aan te schaffen. Hierdoor zit je niet aan een BASE abonnement vast en kun je zoveel bellen, SMS'en en internetten als je wilt. Met een BASE herlaadkaart kun je tevens onbeperkt bellen naar vrienden en familie met een BASE gsm nummer.

Je kunt gratis via de website een BASE simkaart bestellen. Je nieuwe simkaart zal de volgende werkdag thuis geleverd worden. Vervolgens moet je de BASE simkaart activeren en herladen. Daarna kun je de BASE herlaadkaart meteen gebruiken.

De prepaid kaart van BASE herladen kun je met een groot aantal verschillende opties doen. BASE biedt namelijk herlaad tarieven aan tussen € 5,00 en € 90,00 waarbij je vanaf € 10,00 ook meerdere bonussen ontvangt. Ook biedt BASE opties aan als je enkel naar het buitenland moet bellen.

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Bel CallMePower voor gratis advies (gratis dienst).

Is een prepaid kaart de beste keuze voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis advies (gratis dienst).

BASE abonnement voor gsm met internet en TV

Wil je naast mobiele telefonie ook een abonnement voor internet en TV afsluiten? Hoewel BASE geen internet en TV abonnementen aanbiedt, is het wel mogelijk om een BASE gsm abonnement te combineren met een TADAAM internet en TV abonnement. TADAAM is een telecom provider die enkel internet en TV abonnementen aanbiedt, waardoor beide telecom providers van deze samenwerking profiteren én jij kunt genieten van de voordelen die beide telecom providers bieden.

Je kunt ieder BASE abonnement combineren met ieder TADAAM TV en internet abonnement. Je krijgt daarnaast € 5,00 korting per maand op de totale abonnementskost. Je hebt de keuze tussen drie abonnementen.

€ 40,00 per maand

TADAAM Standard

  • Surfvolume: Onbeperkt (300 GB)
  • Downloadsnelheid: 30 Mbps
  • Upload snelheid: 30 Mbps
  • Maximaal 1 scherm tegelijkertijd
€ 50,00 per maand

TADAAM Premium

  • Surfvolume: Onbeperkt (300 GB)
  • Downloadsnelheid: 50 Mbps
  • Upload snelheid: 50 Mbps
  • Maximaal 3 schermen tegelijkertijd
€ 60,00 per maand

TADAAM Platinum

  • Surfvolume: Onbeperkt (300 GB)
  • Downloadsnelheid: 100 Mbps
  • Upload snelheid: 50 Mbps
  • Maximaal 3 schermen tegelijkertijd

Problemen met je BASE abonnement oplossen

In vrijwel heel België kun je gebruik maken van het BASE netwerk, het kan echter voorkomen dat niet overal en altijd het netwerk van deze telecom provider even goed is. Met problemen met je BASE gsm abonnement met de klantendienst van BASE contact opnemen. Om goed mogelijk geholpen te worden, is het belangrijk dat je aangeeft:

  • wanneer het probleem zich voordoet bij bellen, SMS'en en / of internetten;
  • welke foutmelding je in beeld te zien krijgt;
  • of het probleem zich vaker voordoet;
  • wanneer het probleem zich voordeed;
  • waar je last hebt van dit probleem: enkel binnenshuis, of ook buiten?;
  • welke telefoon je hebt;
  • op welke manier BASE jou kan bereiken.

Kun je niemand opbellen? Dan kan het zijn dat je nog openstaande facturen hebt en je BASE abonnement is geblokkeerd. Je kunt de status van je betalingen controleren in My BASE. Je factuur betalen kan via My BASE, in een BASE winkel of via overschrijving\. Als de betaling bij BASE binnen is, zal de blokkering opgeheven worden.

Ben je niet tevreden met je BASE abonnement? Ontdek hoe je jouw BASE abonnement opzeggen moet!

* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 8 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Meer info of klant worden?

BASE klant worden of extra informatie ontvangen?

Neem contact met ons op voor advies over de BASE abonnementen
of sluit direct een BASE gsm abonnement af (gratis dienst).

Advertentie - CallMePower 

Laat CallMePower jou terugbellen voor advies over de BASE abonnementen
of sluit direct een BASE gsm abonnement af (gratis dienst).

Advertentie - CallMePower