Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
Het Scarlet telefoonnummer is: 02 275 27 27. Het telefoonnummer om een Scarlet abonnement af te sluiten is: 02 588 59 40. Met Scarlet contact opnemen kan ook via het contactformulier op de website of door bij een Scarlet winkel langs te gaan.
Je kunt op verschillende manieren met Scarlet contact opnemen. Ontdek alle contactmogelijkheden van de Scarlet klantendienst in onderstaande tabel.
Contactmogelijkhed | Informatie | Openingsuren |
---|---|---|
Algemene Scarlet klantendienst telefoonnummer | 0800 84 000 | Maandag - vrijdag: 9:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur |
Scarlet helpdesk telefoonnummer | 02 275 27 27 | Maandag - vrijdag: 9:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur |
Scarlet klant worden | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatie aanbod Scarlet | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Contract opzeggen en overstappen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatiedienst telecom | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Telefoonnummer Scarlet simkaarten activeren | 0800 84 444 | Maandag - vrijdag: 9:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur |
Digitale Scarlet klantendienst | Online contactformulier | Maandag - vrijdag: 9:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur |
Op de Scarlet website kun je ook bij de veelgestelde vragen kijken. Vaak kun je hierdoor al je vragen beantwoorden of je Scarlet problemen oplossen en is het dus niet eens meer nodig om met de klantendienst van Scarlet contact op te nemen.
Voor vragen over het sociaal tarief van Scarlet kun je met de algemene klantendienst van Scarlet contact opnemen. Dit is het nummer waarvoor je ook voor technische problemen met de Scarlet klantendienst contact opneemt.
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Als je je in België bevindt, kun je Scarlet gratis bellen door te bellen naar: 0800 84 000 voor vragen over abonnementen (afsluiten) of 0800 84 444 voor het activeren van een simkaart.
Wil je Scarlet contacteren vanuit het buitenland, dan geldt dit niet en moet je gewoon de normale tarieven betalen!
Scarlet heeft in heel België veel verkooppunten waar je langs kunt gaan. In een Scarlet winkel bij jou in de buurt kun je jouw vragen aan de medewerkers stellen, maar kun je ook terecht om een abonnement af te sluiten.
Vind de Scarlet winkel bij jou in de buurt
Wil je bij Scarlet een klacht indienen? Dan doe je dit via het online contactformulier. Geef hierbij als reden "Andere" op. Vervolgens vul je alle verplichte velden in en geef je bij de eerste regel van je opmerking aan dat het om een Scarlet klacht gaat door "Klacht" er neer te zetten.
Als je niet tevreden bent met de afhandeling vanuit Scarlet of met de oplossing die Scarlet je heeft geboden voor de klacht, dien je bij een andere dienst te zijn dan bij de Scarlet klachtendienst. Je kunt in dit geval een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie.
Als je klant van Scarlet bent, krijg je toegang tot de Scarlet klantenzone. Mijn Scarlet is een persoonlijke omgeving voor iedere Scarlet klant en biedt jou de mogelijkheid om je eigen gegevens in te zien, te beheren en te wijzigen. De Scarlet klantenzone is via de inlogpagina op de computer te bereiken, maar er bestaat ook een Mijn Scarlet applicatie. Deze applicatie is te downloaden in de Google Play Store en de Apple App Store.
In de Scarlet klantenzone kun je onder andere:
Klant bij Scarlet worden, kun je kun je op een aantal manieren doen. Allereerst kun je CallMePower bellen op: 02 588 59 40. Ook kun je via de Scarlet website zelf een abonnement afsluiten. Je kiest dan het abonnement dat je wilt afsluiten, klikt op "Bestellen" en doorloopt het bestelproces.
Wil je liever hulp ontvangen met het afsluiten van een Scarlet abonnement, dan kun je Scarlet bellen op: 0800 84 000. De Scarlet klantendienst helpt jou dan met het doorlopen van het bestelproces. Ook is het mogelijk om een terugbelverzoek in te dienen, zodat Scarlet jou belt of om langs te gaan in een Scarlet winkel waar een medewerker jou helpt met de bestelling.
Neem contact met ons op voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Laat ons jou terugbellen voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Ga je verhuizen? Als je op je nieuwe adres Scarlet kunt ontvangen, kun je jouw abonnementen meeverhuizen naar je nieuwe adres. Een Scarlet verhuis is echter niet in alle gevallen nodig. Als je bijvoorbeeld naar een adres zonder Proximus netwerkdekking, moet je jouw Scarlet abonnement opzeggen.
Kun je op je nieuwe adres Scarlet ontvangen en wil je ook Scarlet klant blijven, dan kun je jouw Scarlet verhuis snel en gemakkelijk regelen in Mijn Scarlet.
Wil je jouw Scarlet abonnement opzeggen? Voor het opzeggen van Scarlet en overstappen naar een andere telecom provider, bel je CallMePower op: 02 588 71 43. Ook kun je overstappen naar een andere provider en aangeven dat je van Easy Switch gebruik wilt maken en / of dat je jouw Scarlet nummer wilt behouden. Je nieuwe provider zal dan je Scarlet abonnement opzeggen.
Zelf je Scarlet abonnement opzeggen is ook mogelijk. Dit dien je via Mijn Scarlet te doen. Ga hiervoor naar "Overzicht, het abonnement dat opgezegd moet worden, "Een probleem melden of raadplegen", "Mijn abonnement opzeggen" en vul de benodigde informatie in.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je een ander Scarlet abonnement hebben? Dan is het niet nodig om je huidige abonnement bij deze telecom provider op te zeggen en vervolgens een nieuw abonnement af te sluiten. Veranderen van Scarlet abonnement kun je zelf gemakkelijk en snel regelen in Mijn Scarlet.
In het geval van een overlijden is het ook mogelijk om een Scarlet abonnement over te nemen. Het is dan dus niet nodig om het abonnement bij Scarlet op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten.
In dit geval dien je een kopie van de overlijdensakte, een kopie van je identiteitskaart en het ingevulde overnamedocument bij Scarlet aan te leveren via het contactformulier op de Scarlet website. Zodra de aanpassing is doorgevoerd, zul je van Scarlet een bevestiging ontvangen.
Scarlet mobile overnemen Een Scarlet abonnement overnemen is enkel mogelijk voor TV en internet. Een Scarlet mobile abonnement overnemen is dus niet mogelijk.
Je kunt via verschillende telefoonnummers met Scarlet contact opnemen. Daarnaast kun je de Scarlet klantendienst contacteren via het online contactformulier en sociale media of door langs te gaan bij één van de winkels van Scarlet.
Je kunt Scarlet gratis bellen op: 0800 84 000. Dit telefoonnummer is enkel te bellen zolang je je in België bevindt en met een Belgisch gsm-nummer belt.
Ook voor het activeren van jouw simkaart kun je Scarlet gratis bellen. Dit telefoonnummer is: 0800 84 444.
Beide telefoonnummers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur.
CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Klik je op een link, dan zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?