Hoe kun je met Scarlet contact opnemen? Alles contactopties

Geactualiseerd op
minuten lezen
scarlet contact

Met Scarlet contact opnemen kun je doen door te bellen naar: 02 275 27 27. Wil je een Scarlet abonnement afsluiten? Bel dan naar: 02 588 59 40. Je kunt Scarlet ook contacteren via het contactformulier op de website of door bij een Scarlet winkel langs te gaan. Alle details ontdek je hier.

Hoe neem je met Scarlet contact op?

Scarlet biedt meerdere manieren aan de Scarlet klantendienst te contacteren. Zo kun je telefonisch, digitaal of middels een winkelbezoek met Scarlet contact opnemen. Je kunt de Scarlet klantendienst bereiken door:

  • te bellen naar een Scarlet telefoonnummer: 02 275 27 27, 0800 84 000 of 0800 84 444;
  • een terugbelverzoek op de Scarlet website in te vullen;
  • het contactformulier op de Scarlet website in te vullen;
  • bij een Scarlet winkel langs te gaan.

Op de Scarlet website kun je ook bij de veelgestelde vragen kijken. Vaak kun je hierdoor al je vragen beantwoorden of je Scarlet problemen oplossen en is het dus niet eens meer nodig om met de klantendienst van Scarlet contact op te nemen.

Voor vragen over het sociaal tarief van Scarlet kun je met de algemene klantendienst van Scarlet contact opnemen. Dit is het nummer waarvoor je ook voor technische problemen met de Scarlet klantendienst contact opneemt.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Wat is het Scarlet telefoonnummer?

Je kunt Scarlet bellen op een Scarlet telefoonnummer. Welk Scarlet telefoonnummer je dient te bellen, is afhankelijk van de reden. Ongeacht het telefoonnummer, de openingsuren van de Scarlet klantendienst zijn niet voor elk telefoonnummer hetzelfde.

Telefoonnummers en openingsuren van de Scarlet klantendienst
Scarlet klantendienstScarlet telefoonnummerScarlet openingsuren
Scarlet telefoonnummer voor technische problemen02 275 27 27

Maandag tot vrijdag: 9:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur

Scarlet telefoonnummer voor abonnementen0800 84 000
Scarlet telefoonnummer voor simkaarten activeren0800 84 444

 Tratis Scarlet telefoonnummer In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Als je je in België bevindt, kun je Scarlet gratis bellen door te bellen naar: 0800 84 000 voor vragen over abonnementen (afsluiten) of 0800 84 444 voor het activeren van een simkaart. Wil je Scarlet contacteren vanuit het buitenland, dan geldt dit niet en moet je gewoon de normale tarieven betalen!

Waar vind je een Scarlet winkel?

Scarlet heeft in heel België veel verkoppunten waar je langs kunt gaan. In een Scarlet winkel bij jou in de buurt kun je jouw vragen aan de medewerkers stellen, maar kun je ook terecht om een abonnement af te sluiten.

Vind de Scarlet winkel bij jou in de buurt

  • 1000, Brussel
  • 1020, Brussel
  • 1020, Laeken
  • 1030, Schaarbeek
  • 1050, Elsene
Laden

Hoe kun je de Scarlet klachtendienst bereiken?

Wil je bij Scarlet een klacht indienen? Dan doe je dit via het online contactformulier. Geef hierbij als reden "Andere" op. Vervolgens vul je alle verplichte velden in en geef je bij de eerste regel van je opmerking aan dat het om een Scarlet klacht gaat door "Klacht" er neer te zetten.

Als je niet tevreden bent met de afhandeling vanuit Scarlet of met de oplossing die Scarlet je heeft geboden voor de klacht, dien je bij een andere dienst te zijn dan bij de Scarlet klachtendienst. Je kunt in dit geval een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie.

Mijn Scarlet: de digitale Scarlet klantenzone

Als je klant van Scarlet bent, krijg je toegang tot de Scarlet klantenzone. Mijn Scarlet is een persoonlijke omgeving voor iedere Scarlet klant en biedt jou de mogelijkheid om je eigen gegevens in te zien, te beheren en te wijzigen. De Scarlet klantenzone is via de computer te bereiken, maar er bestaat ook een Mijn Scarlet applicatie. Deze applicatie is te downloaden in de Google Play Store en de Apple App Store.

In de Scarlet klantenzone kun je onder andere:

  • je facturen inzien;
  • je verbruik in de gaten houden;
  • je abonnement beheren;
  • opties aan je abonnement toevoegen;
  • je persoonlijke gegevens wijzigen;
  • je Scarlet abonnement opzeggen.

Hoe kun je Mijn Scarlet activeren?

Je kunt Mijn Scarlet activeren door op de link te klikken in de e-mail die je na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen. Dit dien je binnen twee uur te doen, anders dien je de tweede link in de e-mail te gebruiken.

Bij de Scarlet klantenzone inloggen doe je met het e-mailadres en wachtwoord dat je ook hebt gebruikt tijdens je bestelling. Weet je jouw wachtwoord niet meer, dan klik je op "Wachtwoord vergeten".

Hoe kun je bij Scarlet klant worden?

Klant bij Scarlet worden kun je op een aantal manieren doen. Allereerst kun je CallMePower bellen op: 02 588 59 40. Ook kun je via de Scarlet website zelf een abonnement afsluiten. Je kiest dan het abonnement dat je wilt afsluiten, klikt op "Bestellen" en doorloopt het bestelproces.

Wil je liever hulp ontvangen met het afsluiten van een Scarlet abonnement, dan kun je Scarlet bellen op: 0800 84 000. De Scarlet klantendienst helpt jou dan met het doorlopen van het bestelproces. Ook is het mogelijk om een terugbelverzoek in te dienen zodat Scarlet jou belt of om langs te gaan in een Scarlet winkel waar een medewerker jou helpt met de bestelling.

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo Scarlet

Neem contact met ons op voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40OF Prijs berekenen

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo Scarlet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de Scarlet abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Hoe moet je een Scarlet verhuis regelen?

Ga je verhuizen? Als je op je nieuwe adres Scarlet kunt ontvangen, kun je jouw abonnementen meeverhuizen naar je nieuwe adres. Een Scarlet verhuis is echter niet in alle gevallen nodig. Als je bijvoorbeeld naar een adres zonder Proximus netwerkdekking of met een glasvezelaansluiting verhuist, moet je jouw Scarlet abonnement opzeggen.

Kun je op je nieuwe adres Scarlet ontvangen en wil je ook Scarlet klant blijven, dan kun je jouw Scarlet verhuis snel en gemakkelijk regelen in Mijn Scarlet.

  1. Ga naar Mijn Scarlet en log in.
  2. Ga naar "Overzicht" en klik op het abonnement dat verhuist moet worden.
  3. Klik op "Instellingen"".
  4. Klik op "Verhuizen".
  5. Vul de benodigde gegevens in.
  6. Klik op ""Opslaan".
  7. Wanneer de aanvraag is bevestigd, klik je op "Afspraken.
  8. Weet je wanneer je gaat verhuizen? Klik dan op ""Afspraak maken en kies een datum. Weet je niet wanneer je gaat verhuizen? Klik dan op "Aanvraag om teruggebeld te worden.

Hoe kun je een Scarlet abonnement opzeggen?

Wil je jouw Scarlet abonnement opzeggen? Je kunt je abonnement van Scarlet opzeggen door naar een andere telecom provider over te stappen. Geef tijdens het bestelproces aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken en / of geef aan dat je jouw Scarlet nummer wilt behouden. Je nieuwe provider zal dan je Scarlet abonnement opzeggen.

Zelf je Scarlet abonnement opzeggen is ook mogelijk. Dit dien je via Mijn Scarlet te doen. Ga hiervoor naar "Overzicht, het abonnement dat opgezegd moet worden, "Een probleem melden of raadplegen", "Mijn abonnement opzeggen" en vul de benodigde informatie in.

Hoe kun je veranderen van Scarlet abonnement?

Wil je een ander Scarlet abonnement hebben? Dan is het niet nodig om je huidige abonnement bij deze telecom provider op te zeggen en vervolgens een nieuw abonnement af te sluiten. Veranderen van Scarlet abonnement kun je zelf gemakkelijk en snel regelen in Mijn Scarlet.

  1. Ga naar Mijn Scarlet en log in.
  2. Ga naar "Overzicht" en scroll naar het abonnement dat je wilt veranderen.
  3. Klik op "Verander van abonnement".
  4. Klik op "Bestellen" bij het abonnement dat je wilt hebben.
  5. In enkele gevallen, dit is afhankelijk van het gekozen abonnement, kun je nu extra opties aanzetten.
  6. Rond de bestelling af. Je zult daarna een bestelbevestiging ontvangen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe kun je een Scarlet abonnement overnemen?

In het geval van een overlijden is het ook mogelijk om een Scarlet abonnement over te nemen. Het is dan dus niet nodig om het abonnement bij Scarlet op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten.

In dit geval dien je een kopie van de overlijdensakte, een kopie van je identiteitskaart en het ingevulde overnamedocument bij Scarlet aan te leveren via het contactformulier op de Scarlet website. Zodra de aanpassing is doorgevoerd, zul je van Scarlet een bevestiging ontvangen.

 Scarlet mobile overnemen Een Scarlet abonnement overnemen is enkel mogelijk voor TV en internet. Een Scarlet mobile abonnement overnemen is dus niet mogelijk.

Vond je deze informatie nuttig? 0% van de 0 stemmen vond de informatie nuttig.

CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Klik je op een link, dan zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Meer info of klant worden?

Scarlet klant worden of extra informatie ontvangen?

Neem contact met ons op voor advies over de Scarlet abonnementen
of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Laat CallMePower jou terugbellen voor advies over de Scarlet
abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).