My TotalEnergies klantenzone inloggen, registreren
Net zoals de meeste energieleveranciers, heeft TotalEnergies (voorheen Lampiris) een online klantenzone, genaamd My TotalEnergies. In de klantenzone kan je gemakkelijk en snel een groot aantal zaken betreffende je energiecontract online regelen. In dit artikel leggen we uit hoe je in My TotalEnergies kan inloggen, een account aan kan maken en wat alle functionaliteiten zijn.
My TotalEnergies inloggen
Alle klanten van TotalEnergies hebben toegang tot de online klantenzone van deze leverancier, genaamd My TotalEnergies (voorheen My Lampiris). Het is dus zowel voor de particuliere als TotalEnergies zakelijke klanten mogelijk om in de klantenzone in te loggen.
Bij My TotalEnergies inloggen doe je met de link hieronder.
My TotalEnergies inloggen Inloggen bij My TotalEnergies? Ga naar de My TotalEnergies inlogpagina.
Is er een My TotalEnergies app?
TotalEnergies (voorheen Lampiris) had vroeger een mobiele app voor Android en voor iPhone. Klanten kregen zo toegang op hun smartphone tot My Lampiris app. Door betere mobiele browsers bestaat deze app nu echter niet meer. Wil je het My TotalEnergies toch op je telefoon openen? Surf dan via de browser van je telefoon naar de website van TotalEnergies en klik op de oranje knop ‘mijn klantenzone’.
Tegenwoordig werken de websites van deze leveranciers net zo goed op smartphones als op een computer, en dus is het maken en onderhouden van een smart app volgens veel energiebedrijven een overbodige investering.
Vragen over de TotalEnergies klantenzone?
Bel CallMePower voor al je vragen of problemen met de klantenzone van TotalEnergies. (Officiële CallMePower-partner)
Vragen over de TotalEnergies klantenzone?
Laat je gratis terugbellen door een TotalEnergies-expert van CallMePower.
My TotalEnergies account aanmaken
Om aan te melden bij My TotalEnergies zijn er twee opties. Ofwel maak je een account aan met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord, ofwel meld je jezelf aan via een Facebook-account. Zodra je op één van deze twee manieren bent ingelogd kun je je contract koppelen aan je account.
Om een TotalEnergies energiecontract te koppelen aan je account, moet je klantnummer en EAN-code doorgeven. Je klantnummer is altijd te vinden op de energiefactuur. De EAN-codes kan je terugvinden op de zijkant van de energiemeters of op de energiefactuur. Bevestig je account en je kunt gebruik maken van My TotalEnergies!
My TotalEnergies werkt niet, wat nu?
Het kan voorkomen dat de My TotalEnergies klantenzone tijdelijk niet werkt. Dit kan worden veroorzaakt door onderhoud aan de klantenzone of overbelasting. Indien de TotalEnergies klantenzone niet werkt, is het aan te raden om na een tiental minuten opnieuw in te loggen. Mocht het niet lukken om in te loggen en werkt de klantenzone op andere apparaten ook niet, neem dan met de TotalEnergies klantendienst contact op.
Om met Facebook in te loggen in de TotalEnergies klantenzone, moet je ook bij Facebook zijn ingelogd. Ben je dus niet ingelogd in je Facebook account, zal je niet in kunnen loggen in de klantenzone.
Vragen over de TotalEnergies klantenzone?
Bel CallMePower voor al je vragen of problemen met de klantenzone van TotalEnergies. (Officiële CallMePower-partner)
Vragen over de TotalEnergies klantenzone?
Laat je gratis terugbellen door een TotalEnergies-expert van CallMePower.
Functionaliteiten My TotalEnergies
Door de My TotalEnergies klantenzone is het steeds minder vaak nodig om telefonisch contact op te nemen met deze leverancier. In veel gevallen is het mogelijk om vragen of problemen zelf op te lossen in de My TotalEnergies klantenzone. Voordat je met de klantendienst contact op neemt, adviseren wij om in te loggen in de klantenzone.
In dit onderdeel bekijken we alle functionaliteiten van de My TotalEnergies klantenzone.
Vraag over de My TotalEnergies klantenzone? Neem dan contact op met het TotalEnergies telefoonnummer.
Verbruik opvolgen met Mijn TotalEnergies verbruik
Een van de meest gebruikte functionaliteiten van de My TotalEnergies klantenzone is de mogelijkheid om je energieverbruik op te volgen. Door de komst van de Digitale meter is het mogelijk om je energieverbruik direct in te zien. Je gasverbruik en elektriciteitsverbruik inzien in de klantenzone kan bij Mijn TotalEnergies verbruik.
My TotalEnergies factuur inzien en aanpassen
Het feit dat we tegenwoordig al onze energiefacturen via internet kunnen opvragen maakt ons leven ook eenvoudiger. Je wilt immers graag een overzicht van je facturen op het moment dat je bijvoorbeeld je eindafrekening wilt controleren of als je gaat veranderen van energieleverancier. Met een online account heb je zo altijd je energiefacturen bij de hand.
In de My TotalEnergies klantenzone is het mogelijk om alle energiefacturen in te zien. Het is tevens mogelijk om in de klantenzone je voorschotfactuur aan te passen. Let wel op dat de eindafrekening kan veranderen bij het aanpassen van de voorschotfactuur.
My TotalEnergies persoonlijke gegevens aanpassen
In de TotalEnergies klantenzone is het mogelijk om alle persoonlijke gegevens in te zien en bepaalde gegevens aan te passen. In de klantenzone kun je onder andere een e-mailadres, postadres en telefoonnummer aanpassen. Hiervoor is het dus niet nodig om met de klantendienst contact op te nemen.
Het veranderen van de naam van het contract is niet mogelijk in de klantenzone. Hiervoor zal je wel contact op moeten nemen met de klantendienst.
My TotalEnergies verhuis regelen
Door de komst van de TotalEnergies klantenzone is het een stuk gemakkelijker geworden om een TotalEnergies verhuis te regelen. Een energie verhuis kan je namelijk geheel online doorgeven aan deze leverancier. Lekker gemakkelijk en zo bespaar je een hoop tijd!
Voor het doorgeven van een verhuis heb je het nieuwe adres van de woning, de verhuisdatum en de persoonlijke gegevens van de contractant nodig. Vul deze in de My TotalEnergies klantenzone in, en TotalEnergies zal de verhuizing verwerken.
Naast het doorgeven van je verhuis aan TotalEnergies, is het ook zeer belangrijk om het TotalEnergies overnamedocument in te vullen. In dit document moet je de actuele meterstanden op het moment van overdracht en de EAN-codes van de energiemeters invullen. De EAN-codes zijn terug te vinden op de zijkant van de energiemeter of op de TotalEnergies factuur.
Vragen over de TotalEnergies klantenzone?
Bel CallMePower voor al je vragen of problemen met de klantenzone van TotalEnergies. (Officiële CallMePower-partner)
Vragen over de TotalEnergies klantenzone?
Laat je gratis terugbellen door een TotalEnergies-expert van CallMePower.
Meer over My TotalEnergies en deze leverancier
TotalEnergies is als een van de grootste energieleveranciers in België een bekende naam bij veel huishoudens. Klanten zijn over het algemeen zeer tevreden over deze leverancier. Iets dat ook uit de TotalEnergies reviews blijkt.
Daarnaast zijn de tarieven van TotalEnergies gemakkelijk te begrijpen en goed van elkaar te onderscheiden. Bekijk bijvoorbeeld het overzicht met alle TotalEnergies tarieven of het TotalEnergies Pixel Blue contract.
Naast het aantrekkelijke aanbod van TotalEnergies, levert deze leverancier standaard groene stroom aan al haar klanten. Dit doet TotalEnergies als een van de weinige grote energieleveranciers.
Klant worden bij TotalEnergies? Bekijk hoe je een TotalEnergies klant kunt worden.
TotalEnergies vergelijken
Heb je interesse om klant te worden bij TotalEnergies maar ben je nog niet helemaal overtuigd door het aanbod? Vergelijk TotalEnergies dan met een andere aanbieder voordat je gaat veranderen van energieleverancier.
In het overzicht hieronder zijn alle energie vergelijkingen met TotalEnergies weergegeven. Klik op de vergelijking om naar de pagina te navigeren.