Telenet klant worden of extra informatie ontvangen?
Telenet klant worden of extra informatie ontvangen?
Het Telenet telefoonnummer is: 015 66 66 66. Dit betreft een betalend telefoonnummer. Het telefoonnummer om een abonnement af te sluiten is: 02 588 59 40. Andere contactmogelijkheden van de Telenet klantendienst zijn de contactformulieren op de website, WhatsApp en briefcontact.
Als grote telecom provider, biedt Telenet een groot aantal verschillende contactmogelijkheden aan. Met Telenet contact opnemen kan zowel digitaal als door één van de offline contactmogelijkheden.
Contactmethode | Gegevens | Openingsuren |
---|---|---|
Algemeen Telenet telefoonnummer | 015 66 66 66 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 17:30 uur |
Telenet helpdesk telefoonnummer | 015 66 66 66 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 22:00 uur Weekend en feestdagen: 9:00 - 22:00 uur |
Telenet klant worden | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 9:00 - 18:00 uur | |
Informatie aanbod Telenet | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 9:00 - 18:00 uur | |
Contract opzeggen en overstappen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 9:00 - 18:00 uur | |
Informatiedienst telecom | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 9:00 - 18:00 uur | |
Telenet telefoonnummer administratie (abonnement aanpassen, vragen over levering toestellen & verhuis) | 0800 66 046 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Telenet WhatsApp-nummer | +32 468 00 10 98 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 22:00 uur Zaterdag: 9:00 - 22:00 uur |
Telenet digitaal contacteren | Online contactformulieren en De Netweters | Telenet zal zo snel mogelijk bij jou terugkomen. |
Telenet postadres | Telenet BV, T.a.v. De klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen | Telenet zal zo snel mogelijk bij jou terugkomen. |
Ervaar je problemen met één van de diensten van Telenet of ervaar je storingen? Bekijk dan eerst onze pagina met tips voor het oplossen van Telenet problemen of bezoek de veelgestelde vragen pagina's op de website van Telenet voordat je met de Telenet klantendienst contact opneemt.
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Het gratis nummer van de Telenet klantendienst is: 0800 66 046. Je kunt te allen tijde gratis met Telenet contact opnemen door te bellen naar dit telefoonnummer. Wees er wel van bewust dat je dit nummer enkel kunt bellen als je je in België bevindt.
Wil je met Telenet bellen vanuit het buitenland of wil je de algemene Telenet klantendienst bereiken, dan geldt dit niet en moet je de normale tarieven betalen.
Voor vragen over het Telenet sociaal tarief, de aanvraagprocedure van het sociaal tarief of de korting, kun je de Telenet klantendienst bellen op: 0800 55 051. Ook is het mogelijk om op één van de andere manieren met Telenet contact op te nemen.
Als jij een brief hebt ontvangen dat jij in aanmerking komt voor het sociaal tarief, kun jij eenvoudig bij Telenet een abonnement afsluiten. Vervolgens zal de "korting" (je sluit in feite een speciaal abonnement af) automatisch toegepast worden. Hiervoor is het contacteren van Telenet niet nodig.
Wil je bij Telenet een klacht indienen? Je kunt niet telefonisch met de Telenet klachtendienst contact opnemen. Hiervoor zul je online klachtenformulier in moeten vullen. Ook kun je de klacht per post naar Telenet sturen.
Wil je door de klacht veranderen van provider? Bel dan naar CallMePower. Onze telecom experts helpen jou met het vinden van het beste abonnement voor jouw persoonlijke situatie bij een andere telecom provider en helpen je met de volledige overstap.
In heel Vlaanderen en in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest zijn er een groot aantal Telenet winkels en verkooppunten waar je langs kunt gaan. In Wallonië is er geen Telenet winkel, maar er is wel één Telenet verkooppunt in Chimay.
Vind de Telenet winkel bij jou in de buurt
Zodra je klant bent geworden van Telenet, heb je toegang tot Mijn Telenet. Dit is de digitale Telenet klantenservice waarin je als klant als veel gegevens zelf kunt inzien, beheren en wijzigen. Hierdoor is het niet altijd nodig om met de klantendienst van Telenet contact op te nemen en kun je verschillende zaken veel sneller geregeld hebben.
De eerste keer dat je wilt inloggen bij Mijn Telenet, zul je een account aan moeten maken. Dit doe je met je Telenet klantennummer. Zodra je account is aangemaakt, kun je elke keer met je login en wachtwoord inloggen. Je kunt toegang krijgen tot Mijn Telenet via de inlogpagina op de website van Telenet. Het is ook mogelijk om de Mijn Telenet app in de Google Play Store of in de Apple App Store te downloaden.
Bij Telenet klant worden, kun je snel en gemakkelijk doen door te bellen naar: 02 588 59 40. Ook kun je zelf via de Telenet website een nieuw abonnement bestellen, langsgaan bij een winkel van Telenet of met Telenet contact opnemen: 015 66 66 66.
Via de website ga je naar het abonnement dat je wilt afsluiten en klik je op "Bestellen". Heb je een pack gekozen, dan krijg je vervolgens de keuze om het pack te personaliseren door opties toe te voegen. Hierna rond je het bestelproces af door onder andere jouw persoonlijke gegevens in te vullen.
Promoties beschikbaar tot € 17,50 per maand
Bel om Telenet klant worden of voor informatie (gratis dienst)!
Voor de Telenet business klanten gelden er andere contactmogelijkheden dan voor particulieren. Zo kun je de klantendienst van Telenet bellen op andere telefoonnummers en hebben ze andere digitale en offline contactmogelijkheden.
Telenet business klantendienst | Telenet business telefoonnummer | Telenet business klantendienst openingsuren |
---|---|---|
Telefoonnummer Telenet klantendienst | 0800 66 066 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur |
Telefoonnummer Telenet helpdesk | 0800 68 000 | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Telefoonnummer Telenet facturatiedienst | 0800 68 000 | Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Je kunt er ook voor kiezen om een terugbelverzoek in te plannen, het online contactformulier in te vullen, een afspraak met Telenet te maken, langs te gaan bij het Telenet Business winkelpunt (Meir 6, 2000 Antwerpen) of langs te gaan bij een Telenet Business Partner.
Telenet beschikt over verschillende telefoonnummers. Zo kun je de algemene klantendienst en de Telenet helpdesk bereiken op: 015 66 66 66.
Heb je echter de administratieve dienst nodig, bijvoorbeeld voor het aanpassen van jouw abonnement, vragen over de levering van een toestel en het regelen van je verhuis? In dit geval is het Telenet telefoonnummer: 0800 66 046.
Enkel het telefoonnummer van de administratieve dienst van Telenet is gratis. Dit telefoonnummer is: 0800 66 046. Let op: Dit geldt enkel als je je in België bevindt.
Voor alle andere telefoonnummers van Telenet verbruik je de belminuten uit je gsm abonnement.
Geef de verhuis drie tot vier weken voor je verhuis via Mijn Telenet aan Telenet door als er al een netwerkaansluiting van Telenet is. Is deze aansluiting er nog niet, geef je verhuis dan zes weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum door.
De Telenet klantendienst zal vervolgens met jou contact opnemen om de verhuis in orde te brengen en een afspraak te maken voor de installatie in je nieuwe woning.
Is er op je nieuwe adres geen Telenet-dekking? Je dient je huidige abonnement op te zeggen en een abonnement bij een andere telecom provider af te sluiten. Dit is bijvoorbeeld noodzakelijk als je naar Wallonië of een Franstalige gemeente in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest verhuist.
Ga je verhuizen?
Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Ga je verhuizen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Voor het verhuizen van je Telenet gsm abonnement dien je enkel in Mijn Telenet je adres te wijzigen. Zo voorkom je dat eventuele post naar het verkeerde adres gestuurd wordt.
Je kunt je abonnement bij Telenet op verschillende manieren opzeggen:
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Meer info of klant worden?