Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Contactmogelijkheden van de Telenet klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
telenet contact

Het Telenet telefoonnummer is: 015 66 66 66. Je kunt de Telenet klantendienst hierop bereiken voor vragen of problemen. Wil je jouw abonnement bij Telenet opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten? Je kunt dan CallMePower bellen op: 02 588 44 02. Ontdek alle overige contactmogelijkheden hier.

Alle contactmanieren van de Telenet klantendienst

Als grote telecom provider, biedt Telenet een groot aantal verschillende contactmogelijkheden aan. Met Telenet contact opnemen kan zowel digitaal als door één van de offline contactmogelijkheden.

Hoe neem je met Telenet contact op?
ContactmethodeGegevens
Telenet telefoonnummer015 66 66 66
Telenet telefoonnummer (abonnement aanpassen & verhuis)0800 66 046
Telenet telefoonnummer voor WhatsApp+32 468 00 10 98

Daarnaast kun je ook met Telenet contact opnemen via Facebook Messenger, het online contactformulier op de website, per post of door bij een winkel langs te gaan.

Ook kun je de Telenet community De Netweters of de veelgestelde vragen op de Telenet website bezoeken. Antwoorden op veel vragen en oplossingen op een groot aantal Telenet problemen kun je hier al vinden, dan hoef je niet met Telenet contact op te nemen.

Heb je vragen over het aanvragen van het Telenet sociaal tarief of wil je het sociaal tarief bij Telenet aanvragen, neem dan direct met Telenet contact op: 0800 55 051.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Telenet telefoonnummer

De Telenet klantendienst beschikt over twee telefoonnummers. De algemene klantendienst en helpdesk kun je bereiken op: 015 66 66 66. Voor het regelen van je verhuis of het aanpassen van je abonnement, kun je Telenet bellen op: 0800 66 046.

Wat zijn de Telenet klantendienst openingsuren?
Telenet klantendienstTelenet klantendienst openingsuren
Algemene Telenet klantendienstMaandag tot vrijdag: 8:00 - 17:30 uur
Telenet telefoonnummer voor storingen
Telenet helpdeskMaandag tot vrijdag: 8:00 - 22:00 uur 
Weekend en feestdagen: 9:00 - 22:00 uur
Telenet afspraak wijzigenMaandag tot vrijdag: 8:00 - 22:00 uur 
Zaterdag: 9:00 - 22:00 uur
Levering Telenet toestelMaandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00 uur 
Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur
Telenet abonnement aanpassen
Telenet verhuis

Gratis telefoonnummer van de Telenet klantendienst In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Als je je in België bevindt, kun je dus Telenet klantendienst gratis bellen door te bellen naar: 0800 66 046. Wil je met Telenet bellen vanuit het buitenland, dan geldt dit niet en moet je de normale tarieven betalen.

Via WhatsApp met Telenet contact opnemen

Als extra contact optie biedt Telenet ook de mogelijkheid om via WhatsApp met de klantendienst contact op te nemen. Je kunt Telenet via WhatsApp bereiken op het nummer: +32 468 00 10 98.

Hoewel je de gehele dag Telenet op WhatsApp een berichtje kunt sturen, zul je niet altijd meteen een reactie terug krijgen. De openingsuren van de Telenet klantendienst zijn namelijk van maandag tot vrijdag van 8:00 - 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 22:00 uur.

Mailadres van de Telenet klantendienst

Er bestaat geen Telenet mail die je zo kunt mailen. Wel is het mogelijk om het contactformulier op de Telenet website in te vullen. Daarnaast is het ook mogelijk om via Facebook Messenger met Telenet contact op te nemen.

Een andere manier om snel antwoord op je vragen te ontvangen, is door op de pagina met veelgestelde vragen op de Telenet website te kijken. Ook kan de Telenet Community De Netweters van dienst zijn. Hier worden namelijk nog meer onderwerpen besproken dan bij de veelgestelde vragen.

Telenet klachtendienst

Wil je bij Telenet een klacht indienen? Je kunt niet telefonisch met de Telenet klachtendienst contact opnemen. Hiervoor zul je online klachtenformulier in moeten vullen. Wil je door de klacht veranderen van provider? Bel dan naar CallMePower.

Advertentie - CallMePower 

Postadres van de Telenet klantendienst

Heb je geen dringende vraag, dan is het ook mogelijk om via de post Telenet contacteren. In dit geval kun je de brief naar het volgende adres sturen:

Telenet BV 
T.a.v. De klantendienst 
Liersesteenweg 4 
2800 Mechelen

Adres van een Telenet winkel bij jou in de buurt

In heel Vlaanderen en in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest zijn er een groot aantal Telenet winkels en verkooppunten waar je langs kunt gaan. In Wallonië is er geen Telenet winkel, maar er is wel één Telenet verkooppunt in Chimay.

Vind de Telenet winkel bij jou in de buurt

  • 1000, Brussel
  • 1030, Schaarbeek
  • 1060, Brussel
  • 1070, Anderlecht
  • 1082, Brussel
Laden

Mijn Telenet: de digitale Telenet klantenservice

Zodra je klant bent geworden van Telenet, heb je toegang tot Mijn Telenet. Dit is de digitale Telenet klantenservice waarin je als klant als veel gegevens zelf kunt inzien, beheren en wijzigen. Hierdoor is het niet altijd nodig om met de klantendienst van Telenet contact op te nemen en kun je verschillende zaken veel sneller geregeld hebben.

De eerste keer dat je wilt inloggen bij Mijn Telenet, zul je een account aan moeten maken. Dit doe je met je Telenet klantennummer. Zodra je account is aangemaakt, kun je elke keer met je login en wachtwoord inloggen, waarna je onder andere:

  • je persoonlijke gegevens kunt beheren en aanpassen;
  • je facturen kunt inzien en betalen;
  • je verbruik in de gaten kunt houden;
  • je abonnementsgegevens kunt inzien;
  • je abonnement kunt aanpassen;
  • extra opties als Telenet Streamz kunt aanzetten;
  • je jouw Telenet verhuis kunt regelen.

Je kunt toegang krijgen tot Mijn Telenet via de website van Telenet. Het is ook mogelijk om de Mijn Telenet app in de Google Play Store of in de Apple App Store te downloaden. Zo kun je altijd en op elk moment je gegevens inzien en wijzigen.

Hoe kun je Telenet opzeggen?

Wil je jouw abonnement bij Telenet opzeggen? Dan kun je dat op elk moment doen. Je kunt op drie verschillende manieren je abonnement bij Telenet opzeggen:

  • Door CallMePower te bellen op: 02 588 44 02. Onze telecom experts zeggen je Telenet abonnement op, vergelijken providers en helpen je gratis aan een telecom abonnement bij een nieuwe provider.
  • Door zelf naar een andere telecom provider over te stappen. Geef hierbij tijdens het bestelproces aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Je Telenet abonnement zal dan door je nieuwe telecom provider opgezegd worden. Bij mobiele telefonie kan dit niet, geef dan aan dat je jouw Telenet nummer wilt behouden.
  • Door een opzegbrief per post naar Telenet te sturen, het online contactformulier op de Telenet website in te vullen of door telefonisch met de klantendienst van Telenet contact op te nemen. Telenet zal de aanvraag vervolgens binnen twee werkdagen afronden.

Na je abonnementen van Telenet opzeggen, moet je de modem met bekabeling en accessoires retourneren naar Telenet. Ook een eventuele decoder en netwerk-booster moet je terugsturen. Bekijk daarnaast goed de voorwaarden als je via Telenet een toestel met korting of op afbetaling hebt gekocht.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe regel je een Telenet verhuis?

Met Telenet verhuis wordt de verhuis van je telecomabonnement een eitje, hier hoef je je dan dus geen zorgen meer om te maken als je gaat verhuizen. Telenet helpt jou namelijk met het verhuizen van je telecom abonnementen.

Je hoeft enkel via Mijn Telenet je verhuis door te geven. Telenet regelt vervolgens de rest. Geef je Telenet verhuis minstens drie weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum via Mijn Telenet door. Dan kan namelijk de installatie ingepland worden en zit je een zo kort mogelijke periode zonder internet en eventueel TV of vaste telefonie.

Houd er rekening mee dat je enkel Telenet verhuizen kunt als je op je nieuwe adres toegang hebt tot het Telenet netwerk of als je een Telenet introductiepunt kunt laten installeren. Is dit niet het geval, dan zul je alsnog je abonnementen van Telenet opzeggen moeten.

Overige contracten verhuizen

Naast het regelen van je Telenet verhuis, zul je ook je andere contracten - zoals je energiecontracten - moeten verhuizen. Bel voor gratis hulp bij al je abonnementen verhuizen in of naar Vlaanderen naar CallMePower.

Advertentie - CallMePower 

Telenet business contact

Voor de Telenet business klanten gelden er andere contactmogelijkheden dan voor particulieren. Zo kun je de klantendienst van Telenet bellen op andere telefoonnummers en hebben ze andere digitale en offline contactmogelijkheden.

Telenet business contact telefoonnummers
Telenet business klantendienstTelenet business telefoonnummerTelenet business klantendienst openingsuren
Telefoonnummer Telenet klantendienst0800 66 066Maandag tot vrijdag van 8:00 - 20:00 uur
Telefoonnummer Telenet helpdesk0800 68 00024 uur op 24 en 7 dagen op 7
Telefoonnummer Telenet facturatiedienstMaandag tot vrijdag van 8:00 - 20:00 uur 
Zaterdag van 9:00 - 17:30 uur

Je kunt als bedrijf of zelfstandige ook op andere manieren dan telefonisch met Telenet contact opnemen. De overige contactmogelijkheden zijn:

  • Het indienen van een terugbelverzoek.
  • Het insturen van een online contactformulier.
  • Het maken van een afspraak waar een Telenet medewerker bij jou langs komt.
  • Het langs gaan bij het Telenet Business winkelpunt (Meir 6, 2000 Antwerpen).
  • Het langs gaan bij een Telenet Business Partner.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)