De telecom provider VOO biedt losse en combinatiepakketten aan voor internet, TV, mobiele telefonie en vaste telefonie. Als kabelnetwerkoperator hoeven ze voor internet, TV en vaste telefonie geen gebruik te maken van het netwerk van Proximus, Telenet / BASE of Orange.


VOO abonnement: welke producten biedt VOO aan?

Het is mogelijk om een VOO abonnement af te sluiten voor internet, TV, mobiele telefonie en vaste telefonie. Zowel internet, TV als mobiele telefonie kun je als een los abonnement afsluiten, maar je hebt ook de keuze om ze in een VOO pack af te sluiten. Vaste telefonie is niet los verkrijgbaar.

VOO abonnement overzicht
Product Hoe afsluiten?
Internet
  • Los;
  • Samen met TV;
  • Samen met mobiele telefonie;
  • Samen met vaste telefonie;
  • Samen met TV en vaste telefonie;
  • Samen met TV en mobiele telefonie;
  • Samen met TV, vaste telefonie en mobiele telefonie.
TV
  • Los;
  • Samen met internet;
  • Samen met internet en vaste telefonie;
  • Samen met internet en mobiele telefonie;
  • Samen met internet, vaste telefonie en mobiele telefonie.
Mobiele telefonie
  • Los;
  • Samen met internet;
  • Samen met internet en TV;
  • Samen met internet, TV en vaste telefonie.
Vaste telefonie
  • Samen met internet;
  • Samen met internet en TV;
  • Samen met internet, TV en mobiele telefonie.

VOO Vlaanderen: enkel voor mobiele telefonie

VOO maakt voor internet, TV en vaste telefonie gebruik van hun eigen kabelnetwerk. Hierdoor kunnen alleen huishoudens uit Wallonië en bepaalde regio's in Brussel een VOO abonnement voor internet, TV en / of vaste telefonie afsluiten. Als je woonachtend bent in Vlaanderen, zul je dus bij een andere telecom provider moeten zijn.

Woon je in Vlaanderen en wil je een internet abonnement - eventueel met TV en / of vaste telefonie - afsluiten? Bel dan CallMePower op: 02 588 44 02. Wij vergelijken alle internet abonnementen, helpen jou gratis met het afsluiten van het beste internet abonnement en zeggen je abonnement bij VOO op.

Voor mobiele telefonie maakt VOO gebruik van het Telenet / BASE netwerk. Het is hierdoor mogelijk om overal waar Telenet / BASE actief zijn, dat ook in Vlaanderen is, een VOO abonnement voor mobiele telefonie af te sluiten.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv- of telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze telecom experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv- of telefoonabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telecom experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Pack VOO: de combinatie abonnementen van VOO

VOO biedt de mogelijkheid aan om internet, TV en mobiele telefonie in een VOO pack af te sluiten. Je kunt hierbij kiezen uit een Duo, Trio of Quatro VOO abonnement. Een pack is bovendien de enkele manier om vaste telefonie af te sluiten bij VOO.

VOO pack
Pack Producten Type internet Prijs / maand
Duo Internet + TV Relax € 61,00
Max € 82,00
Internet + mobiel Relax Vanaf € 60,50
Max Vanaf € 73,00
Internet + vaste telefonie Relax € 61,50
Max € 71,50
Trio Internet + TV + mobiel Relax Vanaf € 70,00
Max Vanaf € 87,00
Internet + TV + vaste telefonie Relax € 72,00
Max € 92,00
Quatro Internet + TV + mobiel + vaste telefonie Relax Vanaf € 82,00
Max Vanaf € 96,00
Packs vergelijken:

* Prijzen in juni 2022 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

In het Trio en Quatro pack krijg je bovendien een Sudinfo Premium abonnement. Hiermee krijg je toegang tot alle digitale kranten van het Premium abonnement van uitgeverij Sudinfo. Hiertoe behoren 'La Meuse', 'La Nouvelle Gazette', 'La Province', 'Nord Eclair' en 'La Capitale'.

VOO vaste telefonie

Voor VOO vaste telefonie zijn de voorwaarden afhankelijk van of je een Relax of Max internet abonnement kiest. In België kun je onbeperkt naar vaste lijnen bellen, ongeacht het abonnement en 24 uur op 24 en 7 dagen op 7.

Bij VOO Max kun je daarnaast onbeperkt en de gehele dag naar mobiele nummers bellen. Daarnaast krijg je bij Max 2.000 minuten per maand voor het bellen naar buitenlandse, vaste lijnen. Bij het VOO Relax abonnement kun je deze twee opties voor respectievelijk € 15,00 en € 7,00 per maand* extra afsluiten.

Onbeperkt bellen vaste telefonie Onbeperkt bellen is niet daadwerkelijk onbeperkt. VOO heeft de grens gesteld op 1.000 belminuten . Kom je hierboven, dan betaal je per belminuut de tarieven voor mobiele gesprekken.

VOO internet

Er worden drie VOO internet abonnementen aangeboden, waarbij het verschil wordt gemaakt in de snelheid van het internet. Bij elk VOO internet abonnement is een modem inbegrepen.

  1. VOO internet Light: 100 GB downloadvolume met een maximale downloadsnelheid van 75 Mbps en een maximale uploadsnelheid van 4 Mbps voor € 27,95 per maand*.
  2. VOO internet Relax: Onbeperkt downloadvolume met een maximale downloadsnelheid van 125 Mbps en een maximale uploadsnelheid van 6,5 Mbps voor € 51,50 per maand*.
  3. VOO internet Max: Onbeperkt downloadvolume met een maximale downloadsnelheid van 400 Mbps en een maximale uploadsnelheid van 20 Mbps voor € 61,00 per maand*.

Met een downloadsnelheid van 75 Mbps kun je de noodzakelijke zaken op het internet doen. Wanneer je voor 125 Mbps kiest, dan kun je met een degelijke snelheid alles op internet doen. Met 400 Mbps heb je stabiel internet zonder vertragingen en beperkingen. Dit is vooral geschikt voor gamers en mensen die veel films en series kijken. In enkele regio's is het bovendien mogelijk om supersnel internet van 1 Gbps te ontvangen.

Wanneer je VOO internet in een pack afsluit, kun je enkel kiezen tussen het Relax VOO internet abonnement en het Max VOO internet abonnement. De voorwaarden van het internet abonnement blijft hetzelfde als wanneer je internet los afsluit.

Met de VOO Gigaboost optie is het binnenkort in een groot aantal gemeenten in Wallonië mogelijk om je VOO downloadsnelheid te verhogen tot 1 Gbps. In 2023 moet het voor elke tweede klant in Wallonië en alle klanten in Brussel mogelijk zijn om gebruik te maken van de gigaboost optie. De optie kan enkel aan VOO Max abonnementen toegevoegd worden en kost € 5 per maand.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internetabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze internetexperts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internetabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze internetexperts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

VOO mobile

Je kunt een VOO abonnement voor gsm los of in een pack afsluiten. Je kunt kiezen tussen een abonnement met of zonder VOO smartphone, waarbij je de keuze hebt tussen een groot aantal mobiele telefoons. Om een VOO mobile abonnement af te sluiten, zul je de keuze moeten maken uit een tweetal onderdelen: de hoeveelheid data en de hoeveelheid belminuten en SMS'en.

VOO mobiele abonnementen
Data Belminuten / SMS'en Prijs / maand
5 GB Onbeperkt € 15,00
15 GB Onbeperkt € 25,00
30 GB Onbeperkt € 40,00
Gsm abonnementen vergelijken:

* Prijzen in juni 2022 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Onbeperkt bellen en SMS'en Onbeperkt bellen en SMS'en is niet daadwerkelijk onbeperkt. VOO heeft de grens gesteld op 6.000 belminuten en SMS'en als dat wat zij een normaal verbruik achten. Kom je hierboven, dan betaal je per belminuut € 0,23 en per SMS € 0,07.

Als klant met het VOO gsm abonnement, kun je bovendien van enkele extra's gebruik maken.

  • Extra's VOO mobile abonnementen
  • Voor € 5,00 per maand extra krijg je 2 GB extra data bovenop het VOO internet in jouw abonnement. Je kunt per maand vijf keer van deze optie gebruik maken.
  • De gratis optie Budget Maitrisé biedt jou de mogelijkheid om jouw verbruik onder controle te houden en zelf het maximum voor jouw VOO mobile abonnement in te stellen.
  • Bij de optie Vers L'Europe ontvang je 60 belminuten en 60 SMS'en extra voor € 5,00 om vanuit België naar de rest van Europa te bellen / SMS'en.

Sluit je een VOO mobile abonnement in een VOO pack af, dan kun je een extra VOO simkaart kiezen voor € 15,00 bij het Relax abonnement en voor € 13,00 bij het Max abonnement. Je krijgt daarop 5 GB internet, dat uitbreidbaar is tot 15 GB of 30 GB.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?

Laat ons jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

VOO TV

VOO TV kun je zowel los voor € 36,50 per maand* als in een VOO pack ontvangen. De voorwaarden zijn in beide gevallen hetzelfde, namelijk:

  • zeventig zenders
  • één gratis film per maand
  • de .évasion decoder
  • kabeldistributie

Een voordeel van VOO TV+ is dat je per gebruiker een eigen profiel kunt instellen. Zo krijg je alleen suggesties die aansluiten bij jouw kijkgedrag én kun je voor jouw kind een kindprofiel opzetten. VOO TV+ kan via de TV, computer en mobiele telefoon bezocht worden.

Daarnaast is het mogelijk om één van de VOO TV-extra's af te sluiten voor een nog groter aanbod. Kies voor Be TV voor extra zenders, VOOsport om (internationale) sportevenementen te kunnen volgen, Family Fun of Discover More voor ontspanning, sensatie, cultuur, geschiedenis en avontuur of toegang tot het beste uit de VOD-catalogus met BrutX en Shadowz.

Analoge TV VOO Gedurende 2022 zal VOO stoppen met het aanbieden van analoge TV. In Wallonië zal regio voor regio omgezet worden naar enkel digitale TV.

VOO contact: hoe kan ik VOO contacteren?

Met VOO contact opnemen kan niet op net zoveel manieren als bij vele andere telecom providers in België. De VOO klantendienst kun je zowel online als offline bereiken op de volgende manieren.

VOO contact
Contactmogelijkheid Informatie
VOO telefoon 078 50 50 50
VOO opzeggen
Online contactformulier Je kunt via de website van VOO een e-mail sturen.
VOO assistance Op de VOO assistance pagina geeft VOO uitgebreid antwoord op veel vragen.
VOO Forum Via het online forum van VOO kun je antwoorden op veel vragen vinden, vragen stellen en vragen van anderen beantwoorden.
Sociale media VOO kun je via Facebook en Twitter contacteren. Op YouTube hebben zij meerdere hulpvideo´s staan.
myVOO In myVOO kun je jouw gegevens inzien, beheren en wijzigen.
VOO winkel Stel jouw vraag aan een medewerker in een VOO winkel.

my VOO: het online klantenportaal van VOO

Alle klanten voor VOO hebben toegang tot myVOO. In jouw persoonlijke klantenruimte, die zowel via de website als VOO app te bereiken is, kun je:

  • jouw verbruik opvolgen;
  • jouw facturen inzien;
  • jouw abonnementen beheren;
  • extra opties aanzetten;
  • jouw voorkeuren instellen.

* Prijzen in juni 2022 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Meer info over VOO