Je abonnement opzeggen, verhuizen, wijzigen of een nieuw abonnement afsluiten?

Bel CallMePower! Onze experts helpen je graag met je vraag.

Je abonnement opzeggen, verhuizen, wijzigen of een nieuw abonnement afsluiten?

Laat ons je terugbellen! Onze experts helpen je graag met je vraag.

VOO contact: myVOO, VOO telefoonnummer en mail

voo contact

Ben je opzoek naar een manier om met VOO contact op te nemen? Alle contactmogelijkheden van deze VOO vind je hier, zowel de digitale manieren als het VOO telefoonnumme en myVOO.


VOO contact: wat zijn de contactmogelijkheden?

VOO biedt een aantal manieren aan waarop je met VOO contact op kunt nemen. Met de VOO klantendienstdienst kun je zowel digitaal, telefonisch als offline opnemen.

Contact VOO
Contactmogelijkheid Informatie
VOO telefoonnummer 078 50 50 50
VOO opzeggen
Online contactformulier Je kunt via de website van VOO een e-mail sturen.
VOO assistance Op de VOO assistance pagina geeft VOO uitgebreid antwoord op veel vragen.
VOO Forum Via het online forum van VOO kun je antwoorden op veel vragen vinden, vragen stellen en vragen van anderen beantwoorden.
Sociale media VOO kun je via Facebook en Twitter contacteren. Op YouTube hebben zij meerdere hulpvideo´s staan.
myVOO In myVOO kun je jouw gegevens inzien, beheren en wijzigen.
VOO winkel Stel jouw vraag aan een medewerker in een VOO winkel.

Heb je vragen over het aanvragen van het VOO sociaal tarief of wil je het sociaal tarief bij VOO aanvragen, neem dan direct met VOO contact op: 078 50 50 50.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat ons je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.

VOO contact: telefoonnummer VOO

Voor je abonnement van VOO opzeggen kun je bellen naar: 02 588 44 02. Dit kan van maandag tot vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 18:30 uur. De telecom experts van CallMePower helpen je naast je VOO abonnement opzeggen ook met alle telecom providers vergelijken en een nieuw telecom abonnement afsluiten.

Er is een VOO telefoonnummer die je kunt bellen in alle andere gevallen. Contact VOO in dit geval op: 078 50 50 50. De VOO klantendienst kun je telefonisch bereiken tijdens de openingsuren. De VOO openingsuren zijn van maandag tot vrijdag van 8:30 - 21:30 uur en in het weekend van 9:00 - 21:30 uur.

VOO contact: VOO mail

VOO beschikt niet over een e-mailadres waarop je hen kunt bereiken. Wel kun je VOO mailen door het online contactformulier op de VOO website in te vullen. Je kunt VOO daarentegen wel via Facebook of Twitter een berichtje sturen.

Als je snel geholpen wilt zijn met je vraag, dan kun je ook allereerst op de VOO assistance pagina kijken. Hier heeft VOO al antwoorden van veel vragen verzameld. Wordt je vraag op de VOO assistance pagina niet beantwoord, dan kun je ook kijken op het VOO forum, waar nog meer vragen worden behandeld en waar je ook je eigen vraag kunt stellen. Op Youtube heeft VOO bovendien verschillende uitlegvideo's staan, waarmee jij wellicht je probleem ook al kunt verhelpen.

VOO internet problemen Ervaar je VOO internet problemen? Probeer dan met behulp van VOO assistance je problemen op te lossen. Kom je er hiermee niet uit, dan kun je altijd bij het VOO forum kijken. Zijn je problemen hierna nog niet opgelost, neem dan via het contactformulier of telefonisch met VOO contact op.

VOO contact: VOO winkel

Een VOO winkel kun je op een groot aantal plekken in België vinden. Vrijwel elke VOO shop bevindt zich in Wallonië. Zowel in Brussel als in Vlaanderen kun je ook een VOO winkel vinden.

Vind de VOO winkel bij jou in de buurt!
  • 1000, Brussel
  • 1030, Brussel
  • 1050, Brussel
  • 1050, Elsene
  • 1060, Sint-Gillis
 

myVOO: de online VOO klantendienst

Als klant van VOO krijg je toegang tot myVOO. Dit is de digitale VOO klantendienst waarin jij als klant je eigen gegevens kunt inzien, beheren en wijzigen. myVOO is via de computer te bereiken, maar je kunt ook de VOO app in de Google Play Store of de Apple App Store downloaden.

myVOO biedt jou de mogelijkheid om:

  • je verbruik in te zien;
  • je facturen te bekijken;
  • je abonnementen te beheren;
  • extra opties aan en uit te zetten;
  • je voorkeuren in te stellen;
  • je persoonlijke gegevens te wijzigen.

Naast deze mogelijkheden, geeft VOO in myVOO ook veel tips, kun je gratis content bekijken en blijf je altijd op de hoogte van aanbiedingen en nieuwtjes van VOO.

Voordat je de eerste keer van myVOO gebruik kunt maken, dien je een account aan te maken. Dit doe je met je e-mailadres dat je tijdens de bestelling van je VOO abonnement hebt opgegeven en je VOO klantnummer. Vervolgens dien je een wachtwoord aan te maken. Met dit wachtwoord en je e-mailadres kun je vervolgens elke keer bij myVOO inloggen.

Je abonnement bij VOO opzeggen

Wil je jouw abonnement bij VOO opzeggen? Bel dan naar: 02 588 44 02. De telecom experts van CallMePower zullen jou dan gratis helpen met je VOO abonnement opzeggen, telecom providers vergelijken en een nieuw telecom abonnement afsluiten.

Ook kun je dit - net als bij een VOO klant worden - met Easy Switch regelen. Je geeft dan aan je nieuwe provider door dat je klant was bij VOO en je geeft hen je Easy Switch ID en VOO klantnummer. Deze kun je op je factuur en in myVOO vinden. Je nieuwe provider zal dan de overstap regelen en je abonnementen bij VOO opzeggen.

Stap je niet over naar een nieuwe telecom provider of wil je zelf de opzeg regelen, dan kun je met VOO contact opnemen van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur op: 04 266 41 14. Vervolgens zal VOO via de mail of een brief contact met jou opnemen, waarin ze aangeven wat de exacte einddatum van het contract wordt.

Na de exacte einddatum van je VOO abonnement dien je binnen vijftien dagen alle VOO-apparatuur (denk aan de VOO modem, afstandsbediening, HDMI-kabel, etcetera) bij een VOO-afgiftepunt af te geven.

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van onze experts helpt jouw de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat ons jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

Je VOO verhuis regelen

Omdat niet iedereen in België een abonnement bij VOO kan afsluiten, is het bij een verhuis allereerst van belang om na te gaan of er een VOO netwerk dekking op je nieuwe woonadres is. Als dat het geval is, kun je daarna je VOO verhuis regelen.

Je VOO verhuis geeft je minimaal drie weken en maximaal twee maanden voor je verhuisdatum door aan de VOO klantendienst. Dit kan door het online contactformulier in te vullen of door te bellen naar: 078 50 50 50. Geef hierbij je klantnummer, het adres van de nieuwe woning, je verhuisdatum, de volledig naam van de vorige bewoner en het type installatie door.

Vervolgens zullen er twee afspraken gemaakt worden: één voor het sluiten van de diensten op je oude adres en één voor de installatie van de diensten op je nieuwe adres. Deze afspraken zijn gratis als ze op maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur plaatsvinden. In de avonduren betaal je hier € 25 voor en op zaterdag € 50.

VOO netwerk Controleer voorafgaand aan de afspraak goed of de nieuwe woning al is aangesloten op het VOO netwerk. Is dit niet het geval, dan zal er door een VOO technieker een nieuwe VOO aansluiting gemaakt moeten worden.

Met Easy Switch VOO klant worden

Klant worden bij VOO is erg gemakkelijk. Tijdens de bestelling van je nieuwe VOO abonnement kun je simpelweg aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en dan regelt VOO dat het abonnement bij je oude provider wordt opgezegd!

Kies je voor Easy Switch, dan hoef je vervolgens enkel de naam van je vorige telecom provider, je klantnummer bij die provider, je Easy Switch ID en de datum van de deactivatie van je diensten bij die provider door te geven.

Daarnaast kun je hier ook aangeven wat je wilt met eventuele vaste en mobiele telefonie. Je kunt ervoor kiezen om ook daarvoor over te stappen naar VOO, ze bij je huidige provider te laten of geen van beiden. Bekijk hiervoor goed wat de mogelijkheden en de gevolgen van de opzeg van de andere abonnementen zijn, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Het is niet verplicht om van Easy Switch gebruik te maken. Wil je liever zelf de opzeg van je abonnementen bij je oude provider regelen, dan is dit ook mogelijk. In het bestelproces geef je dan aan dat je niet voor Easy Switch kiest.

VOO review Overweeg je een VOO pack of abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de VOO review door en kom erachter wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.

Contact VOO voor bedrijven

Voor VOO business met VOO contact opnemen kun je grotendeels op dezelfde manieren als particulieren doen. Enkel het VOO telefoonnummer is anders.

VOO contact bedrijven
Contactmogelijkheid Toelichting
VOO telefoonnummer 0800 43 303
Business telecom tarieven vergelijken

De openingsuren van de VOO klantendienst voor bedrijven zijn anders dan de openingstijden van de VOO klantendienst voor particulieren. Als bedrijf kun je van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur met VOO contact opnemen.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat ons je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.

Geactualiseerd op