Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

VOO contact: myVOO, VOO telefoonnummer en mail

Geactualiseerd op
minuten lezen
voo contact

Het VOO telefoonnummer is: 078 50 50 50. Dit betreft het telefoonnummer van de Franse klantendienst van VOO. VOO in het Nederlands bereiken is niet mogelijk. Je kunt VOO ook via het contactformulier op hun website bereiken. Daarnaast kun je bij een VOO winkel in Wallonië of het Franstalige gedeelte van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest langs gaan. Ook kun je VOO contacteren via sociale media.

Openingsuren en telefoonnummer van de VOO klantendienst

VOO beschikt over één telefoonnummer waarmee je met de klantendienst van VOO contact op kunt nemen.

Hoe kan ik telefonisch met VOO contact opnemen?
VOO klantendienstVOO telefoonnummerVOO openingsuren
Algemene VOO klantendienst078 50 50 50Maandag tot vrijdag: 8:30 - 21:30 uur
In het weekend: 9:00 - 21:30 uur

Er is geen speciaal nummer om de VOO helpdesk te bereiken. Je dient voor problemen met je VOO abonnement dus met de VOO klantendienst contact op te nemen.

Heb je vragen over het aanvragen van het VOO sociaal tarief of wil je het sociaal tarief bij VOO aanvragen, neem dan direct met VOO contact op: 078 50 50 50.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Digitaal met VOO contact opnemen

VOO beschikt niet over een e-mailadres waarop je hen kunt bereiken. Wel kun je VOO mailen door het online contactformulier op de VOO website in te vullen. Je kunt VOO daarentegen wel via Facebook of Twitter een berichtje sturen.

Als je snel geholpen wilt zijn met je vraag, dan kun je ook allereerst op de VOO assistance pagina kijken. Hier heeft VOO al antwoorden van veel vragen verzameld. Wordt je vraag op de VOO assistance pagina niet beantwoord, dan kun je ook kijken op het VOO forum, waar nog meer vragen worden behandeld en waar je ook je eigen vraag kunt stellen. Op Youtube heeft VOO bovendien verschillende uitlegvideo's staan, waarmee jij wellicht je probleem ook al kunt verhelpen.

VOO internet problemen

Ervaar je VOO internet problemen? Probeer dan met behulp van VOO assistance je problemen op te lossen. Kom je er hiermee niet uit, dan kun je altijd bij het VOO forum kijken. Zijn je problemen hierna nog niet opgelost, neem dan via het contactformulier of telefonisch met VOO contact op.

Adresgegevens VOO winkel bij jou in de buurt

Een VOO winkel kun je op een groot aantal plekken in België vinden. Vrijwel elke VOO shop bevindt zich in Wallonië. Zowel in Brussel als in Vlaanderen kun je ook een VOO winkel vinden.

Vind de VOO winkel bij jou in de buurt

  • 1000, Brussel
  • 1030, Brussel
  • 1050, Brussel
  • 1050, Elsene
  • 1060, Sint-Gillis
Laden

myVOO: de online VOO klantendienst

Als klant van VOO krijg je toegang tot myVOO. Dit is de Digitale VOO klantendienst waarin jij als klant je eigen gegevens kunt inzien, beheren en wijzigen. myVOO is via de computer te bereiken, maar je kunt ook de VOO app in de Google Play Store of de Apple App Store downloaden.

myVOO biedt jou de mogelijkheid om:

  • je verbruik in te zien;
  • je facturen te bekijken;
  • je abonnementen te beheren;
  • extra opties aan en uit te zetten;
  • je voorkeuren in te stellen;
  • je persoonlijke gegevens te wijzigen.

Naast deze mogelijkheden, geeft VOO in myVOO ook veel tips, kun je gratis content bekijken en blijf je altijd op de hoogte van aanbiedingen en nieuwtjes van VOO.

Voordat je de eerste keer van myVOO gebruik kunt maken, dien je een account aan te maken. Dit doe je met je e-mailadres dat je tijdens de bestelling van je VOO abonnement hebt opgegeven en je VOO klantnummer. Vervolgens dien je een wachtwoord aan te maken. Met dit wachtwoord en je e-mailadres kun je vervolgens elke keer bij myVOO inloggen.

Je abonnement bij VOO opzeggen

Wil je jouw abonnement bij VOO opzeggen? Bel dan naar: 02 588 44 02. De telecom experts van CallMePower zullen jou dan gratis helpen met je VOO abonnement opzeggen, telecom providers vergelijken en een nieuw telecom abonnement afsluiten.

Ook kun je dit - net als bij een VOO klant worden - met Easy Switch regelen. Je geeft dan aan je nieuwe provider door dat je klant was bij VOO en je geeft hen je Easy Switch ID en VOO klantnummer. Deze kun je op je factuur en in myVOO vinden. Je nieuwe provider zal dan de overstap regelen en je abonnementen bij VOO opzeggen.

Stap je niet over naar een nieuwe telecom provider of wil je zelf de opzeg regelen, dan kun je met VOO contact opnemen van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur op: 04 266 41 14. Vervolgens zal VOO via de mail of een brief contact met jou opnemen, waarin ze aangeven wat de exacte einddatum van het contract wordt.

Na de exacte einddatum van je VOO abonnement dien je binnen vijftien dagen alle VOO-apparatuur (denk aan de VOO modem, afstandsbediening, HDMI-kabel, etcetera) bij een VOO-afgiftepunt af te geven.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Je VOO verhuis regelen

Omdat niet iedereen in België een abonnement bij VOO kan afsluiten, is het bij een verhuis allereerst van belang om na te gaan of er een VOO netwerk dekking op je nieuwe woonadres is. Als dat het geval is, kun je daarna je VOO verhuis regelen. Veruis je naar Vlaanderen of een Nederlandstalige gemeente in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, dan kun je jouw VOO abonnementen helaas niet verhuizen.

Je VOO verhuis geeft je minimaal drie weken en maximaal twee maanden voor je verhuisdatum door aan de VOO klantendienst. Dit kan door het online contactformulier in te vullen of door te bellen naar: 078 50 50 50. Geef hierbij je klantnummer, het adres van de nieuwe woning, je verhuisdatum, de volledig naam van de vorige bewoner en het type installatie door.

Vervolgens zullen er twee afspraken gemaakt worden: één voor het sluiten van de diensten op je oude adres en één voor de installatie van de diensten op je nieuwe adres. Deze afspraken zijn gratis als ze op maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur plaatsvinden. In de avonduren betaal je hier € 25 voor en op zaterdag € 50.

Controleer voorafgaand aan de afspraak goed of de nieuwe woning al is aangesloten op het VOO netwerk. Is dit niet het geval, dan zal er door een VOO technieker een nieuwe VOO aansluiting gemaakt moeten worden voordat de installatie van internet en eventueel TV of vaste telefonie geregeld kan worden.

Verhuizen van je overige contracten

Naast het regelen van je VOO verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, bel dan CallMePower.

Advertentie - CallMePower 

Verhuizen van je overige contracten

Naast het regelen van je VOO verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, laat CallMePower jou dan terugbellen.

Advertentie - CallMePower 

Hoe kun je bij VOO klant worden?

Klant worden bij VOO is erg gemakkelijk. Tijdens de bestelling van je nieuwe VOO abonnement kun je simpelweg aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en dan regelt VOO dat het abonnement bij je oude provider wordt opgezegd!

Kies je voor Easy Switch, dan hoef je vervolgens enkel de naam van je vorige telecom provider, je klantnummer bij die provider, je Easy Switch ID en de datum van de deactivatie van je diensten bij die provider door te geven.

Daarnaast kun je hier ook aangeven wat je wilt met eventuele vaste en mobiele telefonie. Je kunt ervoor kiezen om ook daarvoor over te stappen naar VOO, ze bij je huidige provider te laten of geen van beiden. Bekijk hiervoor goed wat de mogelijkheden en de gevolgen van de opzeg van de andere abonnementen zijn, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Het is niet verplicht om van Easy Switch gebruik te maken. Wil je liever zelf de opzeg van je abonnementen bij je oude provider regelen, dan is dit ook mogelijk. In het bestelproces geef je dan aan dat je niet voor Easy Switch kiest.

VOO review

Overweeg je een VOO pack of abonnement af te sluiten? Lees dan eerst de VOO review door en kom erachter wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.

VOO contactinformatie voor bedrijven

Voor VOO business met VOO contact opnemen kun je grotendeels op dezelfde manieren als particulieren doen. Enkel het VOO telefoonnummer is anders.

Professionele VOO contactopties
VOO klantendienstVOO telefoonnummerVOO openingsuren
Algemene VOO klantendienst0800 43 303Maandag tot vrijdag: 8:30 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 13:00

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)