
Sluit nu een abonnement of pack van Orange af!
Reden contact | Telefoonnummer |
---|---|
Vragen of problemen met de factuur | 02 745 95 00 (5000 met je Orange nummer) |
Orange abonnement afsluiten |
Orange is een grote telecom provider die op veel verschillende manieren te bereiken is. In dit artikel hebben wij alle manieren om met Orange contact op te nemen verzameld zodat jij snel en gemakkelijk de Orange klantendienst kunt contacteren.
De Orange klantendienst kun je op verschillende manieren bereiken. Zo hebben ze meerdere telefoonnummers, meerdere digitale contactmogelijkheden en kun je bij een Orange winkel langsgaan. Je kunt de Orange klantendienst bereiken door:
Voor vragen of Orange problemen kun je ook bij de veelgestelde vragen op de Orange website kijken. Hierdoor kun je wellicht al een antwoord op je vraag vinden of je probleem zelf oplossen en hoef je helemaal niet meer met de Orange klantendienst contact op te nemen.
Heb je vragen over het Orange sociaal tarief of wil je het sociaal tarief bij Orange aanvragen, dan kun je direct met de klantendienst van Orange contact opnemen op: 5000 (met je Orange telefoonnummer) of 02 745 95 00 (met een ander nummer).
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten of wijzigen van je telecom abonnement!
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten of wijzigen van je telecom abonnement!
Voordat je een Orange telefoonnummer belt, is het belangrijk om eerst te kijken naar welk nummer je dient te bellen. Afhankelijk van de reden en of je al Orange klant bent, kun je namelijk een ander Orange telefoonnummer bellen. Let hierbij ook goed op de Orange klantendienst openingsuren, niet elk Orange telefoonnummer is tijdens dezelfde uren te bereiken.
Orange klantendienst | Orange telefoonnummer | Orange openingsuren |
---|---|---|
Orange klantendienst voor klanten | 5000 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag en feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Orange klantendienst bellen vanuit het buitenland | +32 2 745 95 00 | |
Orange klantendienst om klant te worden | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur | |
Orange klantendienst voot het blokkeren van een telefoonnummer | 0800 95 95 5 | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Orange klantendienst gratis nummer In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Bovendien kunnen klanten met hun Orange nummer gratis naar 5000 bellen. Als je je in België bevindt, kun je daarom altijd Orange gratis bellen. Vanuit het buitenland is er geen Orange gratis nummer, dan moet je gewoon de normale tarieven betalen.
Er bestaat geen Orange mail, wel is het mogelijk om via één van de online contactformulieren Orange te mailen. Zo staan er op de Orange website online contactformulieren voor Orange opzeggen, je Orange verhuis regelen en een Orange toestel terugsturen.
Andere digitale manieren om snel een antwoord op je vraag te krijgen, is door de hulppagina of het online forum, het Tribe forum, van Orange te bezoeken. Bij beiden kun je antwoorden op veel vragen vinden, staat jouw vraag er niets tussen, dan kun je op het forum ook je vraag stellen. Daarnaast kun je ook via de online chat met de Orange klantendienst contact opnemen.
Als je last hebt van een Orange storing of je ervaart Orange problemen, ga dan eerst na of je deze problemen zelf kunt oplossen. Hiervoor kun je gebruik maken van het Tribe Forum of juist van de veelgestelde vragen. Veel problemen zul je hier al mee op kunnen lossen. Is dit niet het geval, dan kun je Orange bellen op: 5000 (met je Orange nummer) of 02 745 95 00 (met een ander nummer).
Er is een Orange winkel in vrijwel elke grote stad in België, zowel in Vlaanderen, Wallonië als in Brussel. Het is dus altijd mogelijk om bij een Orange winkel langs te gaan om jouw vraag aan een medewerker te stellen.
Vind een Orange winkel
Alle klanten van Orange hebben toegang tot de digitale Orange klantenzone. My Orange biedt jou de mogelijkheid om je persoonlijke zaken inzichtelijk te houden, te beheren en te wijzigen als dat nodig is. Dit is zelfs mogelijk om te doen voor een heel gezin. Het is mogelijk om via de computer bij My Orange in te loggen, maar er bestaat ook een My Orange app die in de Google Play Store, Apple App Store en Microsoft Play Store te downloaden is.
In My Orange kun je:
Een groot voordeel van de My Orange app is dat die geen internet nodig heeft. Zo kun je dus altijd en overal, ongeacht of je nog data hebt of niet, gebruik maken van de applicatie. Er is wel data benodigd om vervolgens je Orange prepaid kaart te herladen of de gps om de pagina met Orange winkels te laden.
Als Orange klant ontvang je gedurende de tijd dat je klant bent veel extra's. Al deze geschenken kun je via My Orange bekijken en gebruiken. Zo krijg je het hele jaar door exclusieve voordelen en extra data bij speciale gelegenheden. Deze data kun je tevens met je familie delen als je het zelf niet nodig hebt. Ook kun je meer geschenken ontvangen door missies uit te voeren.
De eerste keer dat je van My Orange gebruik wilt maken, zul je je moeten registeren. Dit doe je door bij de klantenzone op "Ik schrijf me in" te klikken en vervolgens je Orange nummer, het nummer van je Internet Everywhere-kaart of je Easy Switch ID in te vullen. Klik daarna op "Doorgaan".
Als je een account bij My Orange hebt aangemaakt, kun je vervolgens van de klantenzone gebruik maken. Je kunt bij My Orange inloggen door in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord, maar het is ook mogelijk om van itsme gebruik te maken. Voor itsme zul je toegang moeten hebben tot de itsme app.
Sluit nu telefonisch het Orange Love pack af!
Sluit gemakkelijk, snel en telefonisch het Orange Love pack af! Indien nodig helpen we je om je abonnement bij je huidige provider op te zeggen.
Sluit nu telefonisch het Orange Love pack af!
Laat ons je terugbellen voor hulp bij het afsluiten van het Orange Love pack!
Wil je een Orange abonnement afsluiten? Bel hiervoor naar: 02 588 59 40. Wij helpen jou gratis aan het beste Orange abonnement voor jou, regelen de gehele overstap én zorgen dat je oude telecom abonnement wordt opgezegd.
Wil je liever zelf het Orange abonnement afsluiten? Dan kun je dit via de Orange website doen. Voeg hiervoor het Orange abonnement of pack toe aan je winkelwagen en doorloop het bestelproces. Als je wilt dat Orange je oude abonnement opzegt, geef dan tijdens het bestelproces aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken.
Het is tevens mogelijk om bij een Orange winkel langs te gaan. Een medewerkers uit de winkel zal je dan helpen een nieuw abonnement af te sluiten.
Ben je klant bij Orange en ga je verhuizen? Dan kun je in vier stappen de Orange verhuis van je internet en TV regelen via de Orange website. Dit is in principe gratis, behalve als jij een avondafspraak wilt, niet aanwezig bent bij de afspraak of later dan 12:00 uur de dag ervoor de afspraak annuleert of wijzigt.
Bij een Orange verhuis neem je alle materialen mee naar je nieuwe woning, enkel de netwerkverdeler laat je in je ouder woning achter.
De Orange verhuis van enkel mobiele telefonie kun je zelf via My Orange regelen. Hiervoor hoeft namelijk geen installatie in je nieuwe woning plaats te vinden, enkel het aanpassen van je factuuradres is al voldoende. Ga hiervoor naar:
Het is ook mogelijk om het Orange abonnement over te nemen van de oude bewoner of je Orange abonnement over te dragen aan de nieuwe bewoner. Hiervoor dien je het overschrijvingsformulier op de website van Orange in te vullen.
Hulp nodig bij het verhuizen van al je contracten?
De experts van CallMePower helpen jou gratis met het verhuizen van al je contracten in of naar Vlaanderen, het opzeggen van je oude contracten en het afsluiten van nieuwe contracten.
Hulp nodig bij het verhuizen van al je contracten?
De experts van CallMePower helpen jou gratis met het verhuizen van al je contracten in of naar Vlaanderen, het opzeggen van oude contracten en het afsluiten van nieuwe contracten.
Je abonnement bij Orange opzeggen kun je op een aantal manieren doen:
Er zijn enkele voorwaarden voor je abonnement van Orange opzeggen:
Orange abonnement opzeggen van een overleden persoon Als je het abonnement van een overledene bij Orange wilt opzeggen, dan dien je een andere formulier in te vullen dan wanneer je jouw eigen Orange abonnement wilt opzeggen.
De Orange business klantendienst voor Orange business klanten beschikt over grotendeels dezelfde contactmogelijkheden als de Orange klantendienst voor particulieren. Enkel de telefoonnummers waarop je Orange bellen kunt zijn anders.
Orange klantendienst | Orange telefoonnummer | Orange openingsuren |
---|---|---|
Orange klantendienst bellen als zelfstandige | ||
Orange klantendienst gratis nummer | 5432 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag en feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Orange bellen vanuit het buitenland | +32 2 745 97 72 | |
Orange telefoon klant worden | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur | |
Orange helpdesk | 5432 | Maandag tot zondag: 8:00 - 22:00 uur |
Orange bellen verloren / gestolen gsm | 0800 95 95 5 | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Orange bellen verloren / gestolen gsm vanuit het buitenland | +32 2 745 95 00 | |
Orange klantendienst bellen als bedrijf | ||
Orange klantendienst gratis nummer | 5995 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur |
Orange klantendienst business | 0800 95 96 2 | |
Orange bellen vanuit het buitenland | +32 2 745 94 97 |
Het is bovendien mogelijk om via de Orange website een formulier voor een terugbelverzoek in te vullen. Een adviseur van de Orange klantendienst zal dan met jou contact opnemen.