Orange klant worden of extra informatie ontvangen?
Orange klant worden of extra informatie ontvangen?
Het Orange telefoonnummer is: 02 745 95 00. Als klant kun je de Orange klantendienst bereiken op: 5000. Wil je een Orange abonnement afsluiten? Je kunt dan bellen naar: 02 588 59 40. Vind meer details over de contactmogelijkheden van de Orange klantendienst in dit artikel.
De Orange klantendienst kun je op verschillende manieren bereiken. Zo hebben ze meerdere telefoonnummers, meerdere digitale contactmogelijkheden en je kunt bij een Orange winkel langsgaan.
Contactmogelijkheid | Informatie | Openingsuren |
---|---|---|
Orange telefoonnummer klanten | 5000 | Maandag - zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag en feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Orange telefoonnummer niet-klanten | 0475 15 60 00 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur |
Orange klant worden | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatie aanbod Orange | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Contract opzeggen en overstappen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatiedienst telecom | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Orange bellen vanuit het buitenland | +32 475 15 60 00 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur |
Orange bellen voor het blokkeren van een telefoonnummer | 0800 22 800 | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Orange digitaal contacteren | My Orange, online chat, online contactformulieren en Tribe forum | Orange zal zo snel mogelijk bij jou terugkomen. |
Voor vragen of Orange problemen kun je ook bij de veelgestelde vragen op de Orange website kijken. Hierdoor kun je wellicht al een antwoord op je vraag vinden of je probleem zelf oplossen en hoef je helemaal niet meer met de Orange klantendienst contact op te nemen.
Heb je vragen over het Orange sociaal tarief of wil je het sociaal tarief bij Orange aanvragen, dan kun je direct met de klantendienst van Orange contact opnemen op: 5000 of 02 745 95 00 (met een ander nummer).
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Bovendien kunnen klanten met hun Orange nummer gratis naar 5000 bellen.
Als je je in België bevindt, kun je daarom altijd Orange gratis bellen. Vanuit het buitenland is er geen Orange gratis nummer, dan moet je gewoon de normale tarieven betalen.
Het is afhankelijk van de klantendienst waarmee je contact opneemt, wat de openingsuren zijn.
Klantendienst | Openingsuren |
---|---|
Orange klantendienst voor klanten | Maandag - zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag en feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Orange klantendienst niet-klanten | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur |
Orange klantendienst klant worden of informatie ontvangen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur |
Orange contract opzeggen en overstappen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur |
Informatiedienst telecom | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur |
Orange klantendienst vanuit het buitenland | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur |
Orange klantendienst voor het blokkeren van een telefoonnummer | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Orange stelt geen e-mailadres beschikbaar voor het stellen van vragen. Om de Orange klantendienst per e-mail te bereiken, zal je een van de contactformulieren van deze telecom provider moeten invullen. Vervolgens zul je via de mail een antwoord op je vraag ontvangen.
Er is een Orange winkel in vrijwel elke grote stad in België, zowel in Vlaanderen, Wallonië als in Brussel. Het is dus altijd mogelijk om bij een Orange winkel langs te gaan om jouw vraag aan een medewerker te stellen.
Vind de Orange winkel bij jou in de buurt
In het geval van een klacht over of probleem met Orange, kun je allereerst met de klantendienst van Orange zelf contact opnemen. Probeer er samen met hen al uit te komen. Dit kun je het beste telefonisch of via een van de online contactformulieren doen.
Indien je er samen met de Orange klantendienst niet uitkomt, kun je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Binnen negentig dagen (maar in de meeste gevallen al veel sneller), zullen zij met jouw klacht aan de gang gaan, waarbij zij zullen bemiddelen tussen jou en Orange om tot een oplossing te komen
Alle klanten van Orange hebben toegang tot de digitale Orange klantenzone. My Orange biedt jou de mogelijkheid om je persoonlijke zaken inzichtelijk te houden, te beheren en te wijzigen als dat nodig is. Dit is zelfs mogelijk om te doen voor een heel gezin.
Het is mogelijk om via de computer bij My Orange in te loggen, maar er bestaat ook een My Orange app die in de Google Play Store, Apple App Store en Microsoft Play Store te downloaden is.
Een groot voordeel van de My Orange app is dat die geen internet nodig heeft. Zo kun je dus altijd en overal, ongeacht of je nog data hebt of niet, gebruik maken van de applicatie. Er is wel data benodigd om vervolgens je Orange prepaid kaart te herladen of de gps om de pagina met Orange winkels te laden.
Als Orange klant ontvang je gedurende de tijd dat je klant bent veel extra's. Al deze geschenken kun je via My Orange bekijken en gebruiken. Zo krijg je het hele jaar door exclusieve voordelen en extra data bij speciale gelegenheden. Deze data kun je tevens met je familie delen als je het zelf niet nodig hebt. Ook kun je meer geschenken ontvangen door missies uit te voeren.
De eerste keer dat je van My Orange gebruik wilt maken, zul je je moeten registeren. Dit doe je door bij de klantenzone op "Ik schrijf me in" te klikken en vervolgens je Orange nummer, het nummer van je Internet Everywhere-kaart of je Easy Switch ID in te vullen. Klik daarna op "Doorgaan".
Wil je een Orange abonnement afsluiten? Bel hiervoor naar: 02 588 59 40. Wij helpen jou gratis aan het beste Orange abonnement voor jou, regelen de gehele overstap én zorgen dat je oude telecom abonnement wordt opgezegd.
Wil je liever zelf het Orange abonnement afsluiten? Dan kun je dit via de Orange website doen. Voeg hiervoor het Orange abonnement of pack toe aan je winkelwagen en doorloop het bestelproces. Als je wilt dat Orange je oude abonnement opzegt, geef dan tijdens het bestelproces aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken.
Het is tevens mogelijk om bij een Orange winkel langs te gaan. Een medewerkers uit de winkel zal je dan helpen een nieuw abonnement af te sluiten.
Promoties beschikbaar tot € 25,00 per maand
Bel om Orange klant worden of voor informatie (gratis dienst)!
De Orange business klantendienst voor Orange business klanten beschikt over grotendeels dezelfde contactmogelijkheden als de Orange klantendienst voor particulieren. Enkel de telefoonnummers waarop je Orange bellen kunt zijn anders.
Orange business klantendienst | Orange business telefoonnummer | Orange business openingsuren |
---|---|---|
Orange klantendienst bellen als zelfstandige | ||
Orange klantendienst gratis nummer | 5432 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag en feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Orange bellen vanuit het buitenland | +32 2 745 97 72 | |
Orange telefoon klant worden | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag van 8:30 - 17:30 uur | |
Orange helpdesk | 5432 | Maandag tot zondag: 8:00 - 22:00 uur |
Orange bellen verloren / gestolen gsm | 0800 95 95 5 | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Orange bellen verloren / gestolen gsm vanuit het buitenland | +32 2 745 95 00 | |
Orange klantendienst bellen als bedrijf | ||
Orange klantendienst gratis nummer | 5995 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur |
Orange klantendienst business | 0800 95 96 2 | |
Orange bellen vanuit het buitenland | +32 2 745 94 97 |
Het is bovendien mogelijk om via de Orange website een formulier voor een terugbelverzoek in te vullen. Een adviseur van de Orange klantendienst zal dan met jou contact opnemen.
Alle klanten van Orange met een telefoonnummer van deze telecom provider, kunnen gratis bellen naar 5000.
Als je geen Orange telefoonnummer hebt, kun je Orange gratis bellen op: 0800 22 800. Let op, je kunt dit nummer enkel bellen als je je in België bevindt en met een Belgisch nummer belt.
Het is niet mogelijk om per mail met Orange contact op te nemen. Wel kun je via verschillende online contactformulier de Orange klantendienst bereiken.
Ben je klant bij Orange en ga je verhuizen? Dan kun je in vier stappen de Orange verhuis van je internet en TV regelen via de Orange website. Dit is in principe gratis, behalve als jij een avondafspraak wilt, niet aanwezig bent bij de afspraak of later dan 12:00 uur de dag ervoor de afspraak annuleert of wijzigt.
Bij een Orange verhuis neem je alle materialen mee naar je nieuwe woning, enkel de netwerkverdeler laat je in je ouder woning achter.
De Orange verhuis van enkel mobiele telefonie kun je zelf via My Orange regelen. Hiervoor hoeft namelijk geen installatie in je nieuwe woning plaats te vinden, enkel het aanpassen van je factuuradres is al voldoende. Ga hiervoor naar:
Het is ook mogelijk om het Orange abonnement over te nemen van de oude bewoner of je Orange abonnement over te dragen aan de nieuwe bewoner. Hiervoor dien je het overschrijvingsformulier op de website van Orange in te vullen.
Ga je verhuizen?
Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Ga je verhuizen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Je abonnement bij Orange opzeggen kun je op een aantal manieren doen:
Er zijn enkele voorwaarden voor je abonnement van Orange opzeggen:
Als je het abonnement van een overledene bij Orange wilt opzeggen, dan dien je een andere formulier in te vullen dan wanneer je jouw eigen Orange abonnement wilt opzeggen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?