Je abonnement opzeggen, verhuizen, wijzigen of een nieuw abonnement afsluiten?

Bel CallMePower! Onze experts helpen je graag met je vraag.

Je abonnement opzeggen, verhuizen, wijzigen of een nieuw abonnement afsluiten?

Laat ons je terugbellen! Onze experts helpen je graag met je vraag.

TADAAM contact: contactinfo van de TADAAM klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
tadaam contact
Waarom wil je met TADAAM contact opnemen?
Reden contact Contactmogelijkheid
Vragen of problemen met de factuur [email protected]
TADAAM opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten
02 588 44 02 
Advertentie - Dienst CallMePower
Bel mij gratis terug 
Advertentie - Dienst CallMePower

Als 100 % digitale telecom provider, is het enkel mogelijk om via digitale wegen met TADAAM contact op te nemen. Wat de TADAAM contact mogelijkheden zijn, hoe je klant kunt worden bij TADAAM, hoe je jouw abonnement bij TADAAM opzeggen moet en wie TADAAM is, lees je allemaal hier.

Hoe kun je met TADAAM contact opnemen?

In tegenstelling tot veel andere telecom leveranciers, bestaat er geen TADAAM telefoonnummer om telefonisch de TADAAM klantendienst te contacteren. Ook zijn er geen TADAAM winkels waar je langs kunt gaan. Je kunt wel met TADAAM contact opnemen door hen:

  • via WhatsApp een bericht te sturen;
  • een e-mail te sturen;
  • op Facebook, Twitter of Instagram een berichtje te sturen.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.

TADAAM telefoonnummer voor contact via WhatsApp

Met TADAAM contact opnemen kun je via WhatsApp doen. Zo kun je altijd en overal als je internet of wifi hebt en zonder belkosten bij deze telecom provider je vraag of probleem neerleggen. Je kunt met de TADAAM klantendienst contact opnemen via WhatsApp door een bericht te sturen van maandag tot vrijdag van 9:00 - 17:00 uur naar: +32 460 20 86 83.

SDigitaal met TADAAM contact opnemen

Waar vele andere telecom providers gebruik maken van een online contactformulier, is het bij TADAAM mogelijk om direct een mail naar TADAAM te sturen. Dit kun je doen op: [email protected]. TADAAM zal dan zo snel mogelijk bij jou terugkomen.

Wil je nog sneller een reactie ontvangen, dan is het ook mogelijk om via één van de sociale media kanalen met de TADAAM klantendienst contact op te nemen. Je kunt Facebook, Instagram en Twitter met TADAAM contact opnemen.

Ook is het mogelijk om bij de veelgestelde vragen op de TADAAM website te kijken. Wie weet staat hier je vraag al tussen en is het dus niet meer nodig om met TADAAM contact op te nemen.

My TADAAM: de digitale TADAAM klantendienst

TADAAM biedt al zijn klanten de mogelijkheid om zelf hun gegevens in te zien en te beheren in My TADAAM. Nadat je klant bent geworden bij TADAAM, kun je met je My TADAAM inlog via de computer of door de TADAAM app te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store bij My TADAAM inloggen.

My TADAAM, ongeacht of je de TADAAM app of de desktop versie gebruikt, biedt jou de mogelijkheid om:

  • je abonnementen te beheren;
  • je betaalgegevens te wijzigen;
  • je verbruik in te zien;
  • je persoonlijke gegevens te wijzigen;
  • je abonnement op te zeggen;
  • je abonnement te pauzeren;
  • je abonnement te heractiveren;
  • je abonnement te updaten.

Hoe kun je TADAAM opzeggen?

Wil je jouw abonnement bij TADAAM opzeggen? Bel dan naar: 02 588 44 02. De telecom experts van CallMePower zullen niet alleen je abonnement van TADAAM stopzetten, ook vergelijken ze gratis alle telecom providers voor je en helpen ze je met een nieuw telecom abonnement afsluiten.

Ook kun je jouw abonnement bij TADAAM opzeggen door over te stappen naar een andere telecom provider en in het bestelproces aan te geven dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Je nieuwe telecom provider zal dan je abonnement bij TADAAM opzeggen aan de hand van je TADAAM klantnummer en Easy Switch ID.

Je abonnement van TADAAM opzeggen kun je ook zelf via My TADAAM onder "Abonnement" doen. Na het abonnement van TADAAM opzeggen, hoef je enkel nog de TADAAM modem en TADAAM TV box naar TADAAM terug te sturen. Het retour label dat je hiervoor nodig hebt, kun je in My TADAAM downloaden onder "Devices" en "Download Retour Label".

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

Hoe kun je TADAAM pauzeren?

Wil je tijdelijk je abonnement bij TADAAM stopzetten, bijvoorbeeld voor een lange reis, dan is het ook mogelijk om je TADAAM abonnement te pauzeren. Dit kun je maximaal zes maanden doen, waarna het abonnement ofwel weer geactiveerd dient te worden ofwel opgezegd wordt. Het pauzeren van je abonnement kun je in My TADAAM doen onder "Abonnement".

Wil je binnen de zes maanden je TADAAM abonnement weer activeren? Ook dit regel je in My TADAAM bij "Abonnement".

Hoe moet je jouw TADAAM verhuis regelen?

Omdat je bij TADAAM enkel de stekker van de TADAAM modem en TADAAM TV box in het stopcontact hoeft te steken, is het niet nodig om bij een verhuis een afspraak te maken met TADAAM. Je dient enkel je adreswijziging in My TADAAM door te voeren. Dit kun je doen bij de persoonlijke gegevens.

Maak je gebruik van het combinatiepakket met TADAAM internet en TV en BASE mobile? Dan dien je voor BASE mobile ook je adreswijziging door te geven. Dit kun je doen door met BASE contact op te nemen. Je zult hiervoor namelijk de BASE klantendienst moeten bellen of langs moeten gaan bij een BASE shop.

Overige contracten verhuizen Naast het regelen van je TADAAM verhuis, zul je ook je andere contracten - zoals je energiecontracten - moeten verhuizen. Bel voor gratis hulp bij al je abonnementen verhuizen in of naar Vlaanderen naar: 02 588 44 02.Advertentie - Dienst CallMePower

Hoe kun je TADAAM bestellen?

TADAAM bestellen kun je zelf regelen via de TADAAM website. Je hoeft enkel een TADAAM abonnement te bestellen en het bestelproces te doorlopen. Vervolgens zal binnen één tot twee werkdagen de TADAAM modem en TADAAM TV box bezorgd worden. Deze hoef je enkel in een stopcontact te steken en je kunt gebruik maken van internet en TV kijken.

TADAAM biedt niet de mogelijkheid om gebruik te maken van Easy Switch als je klant wordt bij TADAAM. Dit houdt in dat je zelf je abonnement moet opzeggen bij je vorige telecom provider. Let hierbij goed op de opzegdatum bij je vorige operator en de leverdatum van de TADAAM TV box en modem, zodat je zo kort mogelijk / niet zonder internet en TV komt te zitten.

Als je een TADAAM abonnement hebt gepauzeerd en je wilt opnieuw het TADAAM abonnement activeren dan kan je dit in My TADAAM doen onder "Abonnement". Het is hier ook mogelijk om je TADAAM abonnement te updaten als je jouw TADAAM abonnement wilt aanpassen.

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv- of telefoonabonnement voor jou?

Krijg gratis advies de onze telecom experts van CallMePower en vind het abonnement dat het beste bij jou past!

Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv- of telefoonabonnement voor jou?

Laat CallMePower jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telecom experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!