Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

TADAAM contact: gegevens van de klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
tadaam contact

Je kunt met TADAAM contact opnemen via WhatsApp: +32 460 20 86 83. Ook kun je de TADAAM klantendienst een mail sturen: [email protected]. Vind meer details over hoe je met TADAAM contact op kunt nemen in dit artikel.

WhatsApp TADAAM klantendienst

Met TADAAM contact opnemen kun je via WhatsApp doen. Het TADAAM telefoonnummer is +32 460 20 86 83.

Je kunt van maandag tot vrijdag van 9:00 - 17:00 uur via WhatsApp met TADAAM contact opnemen.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Digitale contactmogelijkheden TADAAM klantendienst

Je kunt de TADAAM klantendienst ook een mail sturen. Het e-mailadres van TADAAM is: [email protected]. TADAAM zal na ontvangst van je mail zo snel mogelijk bij jou terugkomen.

Het is ook mogelijk om via één van de sociale media kanalen met TADAAM contact op te nemen. TADAAM is actief op Facebook, Instagram en Twitter. Ook kun je bij de veelgestelde vragen op de TADAAM website kijken.

My TADAAM: de digitale TADAAM klantendienst

TADAAM biedt al zijn klanten de mogelijkheid om zelf hun gegevens in te zien en te beheren in My TADAAM. My TADAAM biedt jou de mogelijkheid om je:

  • abonnementen te beheren;
  • betaalgegevens te wijzigen;
  • verbruik in te zien;
  • persoonlijke gegevens te wijzigen;
  • jabonnement op te zeggen;
  • abonnement te pauzeren;
  • abonnement te heractiveren;
  • abonnement te updaten.

Hoe kun je TADAAM opzeggen?

Wil je jouw abonnement bij TADAAM opzeggen en een abonnement bij een andere provider afsluiten? Bel dan naar: 02 588 44 02. De telecom experts van CallMePower zullen niet alleen je abonnement van TADAAM stopzetten, ook vergelijken ze gratis alle telecom providers voor je en helpen ze je met een nieuw telecom abonnement afsluiten.

Ook kun je jouw abonnement bij TADAAM opzeggen door over te stappen naar een andere telecom provider en in het bestelproces aan te geven dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Je nieuwe telecom provider zal dan je abonnement bij TADAAM opzeggen aan de hand van je TADAAM klantnummer en Easy Switch ID.

Je abonnement van TADAAM opzeggen kun je ook zelf via My TADAAM onder "Abonnement" doen. Na het abonnement van TADAAM opzeggen, hoef je enkel nog de TADAAM modem en TADAAM TV box naar TADAAM terug te sturen. Het retour label dat je hiervoor nodig hebt, kun je in My TADAAM downloaden onder "Devices" en "Download Retour Label".

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe kun je TADAAM pauzeren?

Wil je tijdelijk je abonnement bij TADAAM stopzetten, bijvoorbeeld voor een lange reis, dan is het ook mogelijk om je TADAAM abonnement te pauzeren. Het pauzeren van je abonnement kun je in My TADAAM doen onder "Abonnement".

Dit kun je maximaal zes maanden doen, waarna het abonnement ofwel weer geactiveerd dient te worden ofwel opgezegd wordt. Wil je binnen de zes maanden je TADAAM abonnement weer activeren? Ook dit regel je in My TADAAM bij "Abonnement".

Hoe moet je jouw TADAAM verhuis regelen?

Omdat je bij TADAAM enkel de stekker van de TADAAM modem en TADAAM TV box in het stopcontact hoeft te steken, is het niet nodig om bij een verhuis een afspraak te maken met TADAAM. Je dient enkel je adreswijziging in My TADAAM door te voeren. Dit kun je doen bij de persoonlijke gegevens.

Maak je gebruik van het combinatiepakket met TADAAM internet en TV en BASE mobile? Dan dien je voor BASE mobile ook je adreswijziging door te geven. Dit doe je door met BASE contact op te nemen.

Ga je verhuizen?

Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Ga je verhuizen?

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Hoe kun je TADAAM bestellen?

Een TADAAM abonnement bestellen doe je via de website. Nadat je het bestelproces doorlopen hebt, zul je binnen één tot twee werkdagen de modem en TV box thuisgeleverd krijgen. Deze hoef je vervolgens enkel in een stopcontact te steken.

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van Easy switch bij TADAAM. Je zult dus zelf je abonnement moet opzeggen bij je vorige telecom provider.

Let bij je abonnement opzeggen goed op de opzegdatum bij je vorige operator en de leverdatum van de TADAAM TV box en modem, zodat je zo kort mogelijk / niet zonder internet en TV komt te zitten.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)