Hulp nodig met een abonnement kiezen?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hulp nodig met een abonnement kiezen?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe moet je een BASE abonnement opzeggen?

Geactualiseerd op
minuten lezen
base abonnement opzeggen

Je BASE abonnement opzeggen doe je door te bellen naar: 1999. Wil je zowel een BASE opzeggen als een nieuw abonnement afsluiten, bel dan CallMePower: 02 588 71 43. Je kunt ook naar een andere provider overstappen en aangeven dat je jouw huidige nummer wilt behouden.

Hoe kan ik mijn BASE abonnement opzeggen?

De makkelijkste manier voor het opzeggen van je BASE abonnement en een nieuw abonnement afsluiten is door te bellen naar: 02 588 44 02. Bij CallMePower helpen we je met je BASE abonnement opzeggen, maar ook met het vergelijken van alle gsm abonnement in de markt en met het afsluiten van een nieuw gsm abonnement.

Het is ook mogelijk om zelf over te stappen naar een andere telecom provider. Als je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, dien je dit tijdens het bestelproces van je nieuwe gsm abonnement aan te geven. Je nieuwe telecom provider zal dan je huidige BASE abonnement stopzetten.

Wil je jouw huidige telefoonnummer niet behouden en / of niet overstappen naar een nieuwe telecom provider, dan moet je zelf je abonnement van BASE opzeggen. Je doet dit door met de klantendienst van BASE contact op te nemen. Je kunt van maandag tot vrijdag 8:00 - 22:00 uur met je BASE nummer bellen naar: 1999.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Het is verstandig om een aantal zaken in gedachten te houden als je jouw BASE abonnement wilt opzeggen:

  • Zorg ervoor dat je alle gegevens die op je simkaart staan ergens opslaat, zoals contactgegevens.
  • Behoud je jouw gsm nummer niet, verwijder het nummer dan uit applicaties als Facebook en Itsme.
  • Verbruik zoveel mogelijk van je data, belminuten en beltegoed. Deze neem je namelijk niet mee naar je nieuwe provider en zul je dus kwijt zijn.
  • Als je een toestel met korting hebt gekocht via BASE, dan kan het zijn dat je hier nog een restwaarde van open hebt staan.
  • Als je BASE mobiele telefonie combineerde met TADAAM internet en TV, kun je jouw maandelijkse korting verliezen.

Je kunt ten alle tijden een BASE abonnement opzeggen zonder dat je een opzegvergoeding dient te betalen. Als je een BASE gsm abonnement met een bepaalde duur hebt, dan dien je één maand voor afloop van het abonnement het abonnement stop te zetten, anders wordt die automatisch verlengd voor onbepaalde duur.

Hoe kan ik mijn prepaid kaart van BASE opzeggen?

Je herlaadkaart van BASE opzeggen is erg eenvoudig. Je kunt ofwel een gsm abonnement afsluiten bij BASE of bij een andere telecom provider en aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden ofwel je BASE prepaid kaart niet meer gebruiken.

Wanneer je jouw BASE herlaadkaart niet meer herlaad, zal die twaalf maanden na je laatste herlaadbeurt gedeactiveerd worden door BASE. Het is in dit geval niet meer mogelijk om de prepaid kaart te activeren.

BASE abonnement wijzigen in plaats van stopzetten

Als je niet tevreden bent met je BASE gsm abonnement maar wel met BASE, dan kun je ook je BASE abonnement veranderen. Je kunt je BASE abonnement wijzigen op een aantal manieren:

  • In de BASE klantenzone - via de website of the mobiele applicatie.
  • Door de BASE klantendienst te bellen op: 1999.
  • Door langs te gaan bij een BASE winkel.

Je BASE abonnement wijzigen naar een goedkoper abonnement terwijl je ook een mobiele telefoon op afbetaling hebt? Dan kan het zijn dat je de restwaarde van je mobiele telefoon zult moeten betalen bij je volgende factuur.

De factuur kan er bovendien anders uit komen te zien. Afhankelijk van wanneer je verandert van abonnement, kan de factuur hoger zijn dan verwacht. Je betaalt namelijk enkel het aantal dagen dat je BASE abonnement actief is geweest de afgelopen maand.

Hulp nodig met een gsm abonnement kiezen?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle gsm abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hulp nodig met een gsm abonnement kiezen?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle gsm abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Van een BASE herlaadkaart overstappen naar een gsm abonnement

Het is mogelijk om te veranderen van een BASE herlaadkaart naar een BASE gsm abonnement. Je kunt dit ook via de BASE klantenzone doen. Als je overstapt naar een BASE abonnement, kun je jouw gratis SMS'en en belminuten niet meenemen. Het is daarentegen wel mogelijk om je resterende belwaarde mee te nemen. Je BASE beltegoed dat je nog over hebt, zal van je eerste factuur afgetrokken worden.

Wil je van BASE gsm abonnement overstappen naar een BASE herlaadkaart? Dan dien je telefonisch met de BASE klantendienst contact op te nemen. Je kunt de BASE prepaid kaart online of in een BASE shop activeren.

BASE gsm abonnement blokkeren vanwege verlies of diefstal

In het geval dat je jouw mobiele telefoon verloren bent of dat je mobiele telefoon gestolen is, is je gsm abonnement van BASE opzeggen niet de juiste oplossing. Het is in dit geval het beste om zo snel mogelijk telefonisch met BASE contact op te nemen, zodat zij op afstand je mobiele telefoon kunnen blokkeren. Je kunt dit doen via de BASE klantenzone of door te bellen naar: 04 86 19 19 99.

Om je mobiele telefoon te blokkeren, dien je jezelf te kunnen identificeren als eigenaar van de gsm of het IMEI-nummer door kunnen geven én moet je binnen acht dagen een schriftelijke bevestiging van het verlies of de diefstal naar BASE sturen. Het is mogelijk dat BASE vraagt naar het nummer van het proces-verbaal van de aangifte die je bij de politie hebt gedaan.

Wanneer je een nieuwe telefoon hebt, kun je bij BASE een nieuwe simkaart aanvragen. De nieuwe BASE simkaart aanvragen kun je in een BASE shop of in de BASE klantenzone doen.

BASE abonnement opzeggen vanwege overlijden

In het geval van een overlijden, kun je altijd het BASE abonnement opzeggen. Het is in dit geval nodig om het abonnement schriftelijk op te zeggen en om een bewijsstuk, zoals een kopie van de overlijdensakte, naar BASE te sturen. Door het invullen van het overnamedocument kun je dit gsm nummer ook overnemen.

Wil je een BASE nummer overnemen van iemand die niet is overleden, dan dien je een ander overnamedocument in te vullen. Je dient in dit geval ook een kopie van de identiteitskaarten van de huidige houder en nieuwe houder van het abonnement mee te sturen.

In beide gevallen die je het overnamedocument en de extra documenten bij BASE aan te leveren. Je kunt dit via de contactpagina in de BASE klantenzone of per post doen. Bedraagt het over te dragen nummer een nummer van een BASE herlaadkaart, dan dienen beide personen bij een BASE winkel langs te gaan met een identificatiebewijs.

BASE abonnement opzeggen vanwege verhuis

Het regelen van je BASE verhuis is erg eenvoudig, je hoeft namelijk enkel je adreswijziging door te geven. Je kunt dit doen door met de klantendienst van BASE contact op te nemen of door bij een BASE shop langs te gaan. Het wijzigen van het adres met een BASE prepaid kaart dien je altijd in een BASE winkel te doen. Vergeet bovendien niet om in de BASE klantenzone het factuuradres aan te passen.

Heb je naast een BASE gsm abonnement ook een TADAAM internet en TV abonnement, dan dien je ook bij TADAAM je verhuizing in orde te brengen. Net als bij BASE, hoef je bij een TADAAM verhuis enkel je adreswijziging door te geven.

Ga je verhuizen?

Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Ga je verhuizen?

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 9 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Advertentie - CallMePower 

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Advertentie - CallMePower