BASE klant worden of extra informatie ontvangen?
BASE klant worden of extra informatie ontvangen?
Bij BASE was het tot voor kort mogelijk om het sociaal tarief te ontvangen. Met het nieuwe sociaal tarief is dit niet meer mogelijk, maar zolang je situatie hetzelfde blijft, kun je nog steeds het BASE sociaal tarief ontvangen. In dit artikel gaan wij in op de gevolgen van de wijziging in het sociaal tarief voor iedereen die het sociaal tarief bij BASE ontvangt.
Met het BASE sociaal tarief kun jij een korting ontvangen op je gsm abonnement. Je kunt enkel voor het sociaal tarief van BASE in aanmerking komen als je een particulier gsm abonnement bij BASE hebt - dus geen business abonnement - en wanneer je aan alle voorwaarden voldoet.
De korting die je kunt ontvangen met het sociaal tarief van BASE is afhankelijk van in welke groep jij valt. Voor het sociaal tarief zijn er namelijk een aantal doelgroepen geformuleerd, waarbij er voor de korting een onderscheid gemaakt wordt tussen de verschillende groepen.
Zo kon jij het sociaal tarief bij BASE ontvangen als je ouder bent dan 65 jaar, een handicap hebt, een ontvanger van een leefloon bent, lijd aan een gehoorverlies, een laryngectomie hebt ondergaan of een militaire oorlogsblinde bent. Daarbij moest je ook nog aan speciale voorwaarden per doelgroep voldoen.
Vragen over telecom of je abonnement?
Bel CallMePower voor antwoorden op al je vragen omtrent telecom (gratis dienst).
Vragen over telecom?
voor antwoorden op al je vragen omtrent telecom (gratis dienst).
Vanaf maart 2024 geldt er een nieuw sociaal tarief die niet door BASE aangeboden wordt. Veranderingen in het nieuwe sociaal tarief ten opzichte van het oude sociaal tarief zijn:
BASE mag het oude sociaal tarief nog steeds aanbieden aan klanten die momenteel het sociaal tarief al ontvangen. Ga je echter verhuizen, verander je van abonnement of blijkt uit de jaarlijkse controle van het BIPT dat je geen recht meer hebt op het sociaal tarief, dan zul je het sociaal tarief van BASE verliezen.
Als je hierover vragen hebt, kun je met het BIPT contact opnemen. Je kunt het BIPT telefonisch contacteren op: 02 226 89 41. Ook kun je hen een mail sturen op: [email protected].
Het aanvragen van het BASE sociaal tarief is niet de enige manier waarop je kunt besparen op je telecomfactuur. Een eenvoudige manier om te besparen op je abonnement is door te veranderen van telecom provider. Hierbij is het belangrijk om alle telecom providers te vergelijken! Wil je hier hulp bij ontvangen? Bel voor een gratis advies en vergelijking naar: 02 588 71 43. Ook kun je ons artikel bekijken waarin wij elk gsm abonnement vergelijken dat in België aangeboden wordt.
Wil je liever niet je abonnement van BASE opzeggen? Ga dan na of je niet beter uit bent met een BASE abonnement of een BASE herlaadkaart of dat je beter een ander BASE abonnement kunt afsluiten om het aanschaffen van de BASE internet opties te voorkomen.
Heb je een hoge telecomfactuur?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Heb je een hoge telecomfactuur?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?