Proximus klant worden of extra informatie ontvangen?
Proximus klant worden of extra informatie ontvangen?
Het telefoonnummer van de Proximus klantendienst is: 0800 22 800. Dit betreft een gratis telefoonnummer. Als je een abonnement bij Proximus wilt afsluiten, kun je bellen naar: 02 588 59 40. Andere contactmogelijkheden van de Proximus klantendienst zijn de contactformulieren op de website, de chatfunctie in MyProximus, het Proximus forum, Facebook en Twitter.
Proximus beschikt over twee telefoonnummers: één Proximus telefoonnummer voor iedereen die vanuit België belt en één Proximus telefoonnummer voor iedereen die vanuit het buitenland belt. Belangrijk om in de gaten te houden zijn de openingsuren, aangezien deze namelijk kunnen verschillen per Proximus klantendienst.
Proximus klantendienst | Proximus telefoonnummer | Proximus openingsuren |
---|---|---|
Algemene Proximus klantendienst | 0800 22 800 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Proximus helpdesk | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 22:00 uur Weekend en feestdagen: 9:00 - 22:00 uur | |
Blokkeren van een Proximus telefoonnummer | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 | |
Proximus bellen vanuit het buitenland | +32 475 15 60 00 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Ervaar je problemen met één van de diensten van Proximus? Bekijk dan eerst onze pagina met tips voor het oplossen van Proximus problemen of bezoek de veelgestelde vragen pagina's op de website van Proximus voordat je met de Proximus klantendienst contact opneemt.
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een klacht bij Proximus indienen kun je doen door met de Proximus klantendienst contact op te nemen. Je kunt de Proximus klachtendienst bereiken door het stappenplan op de contactpagina "Hulp op maat" op de Proximus website te doorlopen.
Ook is het mogelijk om via MyProximus een Proximus klacht in te dienen via het ticketsysteem waarmee je ook gewone vragen kunt stellen aan de Proximus klantenservice. De klachtendienst van Proximus zal dan bij jou terugkomen om de klacht te behandelen.
In heel België zijn er Proximus winkels gevestigd. Door bij een Proximus winkel langs te gaan, kun je direct aan een medewerker je vraag stellen en hulp van een medewerker ontvangen bij een abonnement afsluiten.
Vind de Proximus winkel bij jou in de buurt
Bij Proximus klant worden kun je snel en gemakkelijk doen door te bellen naar: 02 588 59 40. Ook kun je zelf via de Proximus website een nieuw abonnement bestellen. Maar voordat je dit doet, is het eerst goed om het gehele aanbod van deze telecom provider te bekijken.
Vervolgens ga je naar het abonnement dat je wilt afsluiten en klik je op "bestellen". Heb je een pack gekozen, dan krijg je vervolgens de keuze om het pack te personaliseren door opties toe te voegen. Hierna rond je het bestelproces af door onder andere jouw persoonlijke gegevens in te vullen.
Het afsluiten van een Proximus abonnement hoef je niet online te doen. Het is ook mogelijk om langs te gaan in een Proximus winkel en samen met een medewerker het proces om Proximus klant te worden af te ronden.
Ook kun je Proximus bellen om samen met de Proximus klantendienst het proces doorlopen. In dit geval kun je tijdens de openingsuren van de Proximus klantenservice bellen naar: 0800 22 800.
Neem contact met ons op voor advies over de Proximus abonnementen of om een pack af te sluiten (gratis dienst).
Laat ons jou terugbellen voor advies over de Proximus abonnementen of om een pack af te sluiten (gratis dienst).
De Proximus klantenzone, MyProximus genaamd, is toegankelijk voor alle klanten van Proximus en biedt veel gemakken voor jou. Zo biedt MyProximus jou de mogelijkheid om je abonnement te beheren en wijzigen, je facturen in te zien en met Proximus contact op te nemen.
Je kunt de Proximus klantenzone via jouw computer bereiken, maar het is ook mogelijk om de MyProximus applicatie te downloaden in de Google Play Store of Apple App Store.
Voor Proximus business klanten zijn er andere contactmogelijkheden dan voor particulieren klanten. Je ontdekt de Proximus business contactmogelijkheden hieronder.
Proximus business klantendienst | Proximus business telefoonnummer | Proximus business openingsuren | |
---|---|---|---|
Proximus bellen als business klant | |||
Proximus bellen vanuit Belgie | 0800 22 500 | Maandag tot vrijdag: 8.00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur | |
Proximus bellen vanuit het buitenland | +32 475 15 60 00 | ||
Proximus bellen als grote bedrijf | |||
Proximus bellen vanuit België | 0800 22 200 | Maandag tot vrijdag: 8.00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur | |
Proximus bellen vanuit het buitenland | +32 475 15 60 30 |
Je kunt er ook voor kiezen om een afspraak met Proximus te maken. Een Proximus medewerker komt dan bij jou op kantoor langs of jij gaat langs in een Proximus shop. Het is bovendien mogelijk om via de website een terugbelverzoek in te vullen. Binnen de Proximus openingsuren zal een medewerkers van de Proximus klantendienst jou opbellen.
Het gratis nummer van de Proximus klantendienst is: 0800 22 800.
Voor vragen over het sociaal tarief bij Proximus, de aanvraagprocedure van het sociaal tarief of de korting, kun je de Proximus klantendienst bellen op: 0800 22 800. Ook is het mogelijk om op één van de andere manieren met Proximus contact op te nemen.
Geef de verhuis drie tot vier weken voor je verhuis via MyProximus aan Proximus door als er al een netwerkaansluiting van Proximus is. Is deze aansluiting er nog niet, geef je verhuis dan zes weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum door.
De Proximus klantendienst zal vervolgens met jou contact opnemen om de verhuis in orde te brengen en een afspraak te maken voor de installatie in je nieuwe woning.
Overige contracten verhuizen
Naast het regelen van je Proximus verhuis, zul je ook je andere contracten - zoals je energiecontracten - moeten verhuizen. Bel voor gratis hulp bij al je abonnementen verhuizen in of naar Vlaanderen naar CallMePower.
Overige contracten verhuizen
Naast het regelen van je Proximus verhuis, zul je ook je andere contracten - zoals je energiecontracten - moeten verhuizen. Laat ons jou terugbellen voor gratis hulp bij al je abonnementen verhuizen in of naar Vlaanderen naar CallMePower.
Voor het verhuizen van je Proximus gsm abonnement dien je het online contactformulier in te vullen voor het doorgeven van je adreswijziging.
Je kunt je abonnement bij Proximus op verschillende manieren opzeggen:
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?