Hulp nodig met een abonnement kiezen?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hulp nodig met een abonnement kiezen?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Alles over je abonnement van hey telecom opzeggen

Geactualiseerd op
minuten lezen
hey telecom opzeggen

Wil je jouw abonnement van hey telecom opzeggen? Bijvoorbeeld omdat het abonnement niet meer perfect bij je past of doordat je niet meer tevreden bent met hey!. Ontdek in dit artikel hoe je abonnementen van hey! opzeggen in zijn werk gaat, maar ook hoe je jouw hey abonnementen kunt wijzigen en wat je moet doen wanneer je verhuist en bij een diefstal van je smartphone.

Hoe kun je een gsm abonnement van hey telecom opzeggen?

Je kunt op een aantal manieren je abonnement van hey telecom opzeggen. Op welke manier hey opzeggen werkt, is afhankelijk van wat je met je gsm nummer wilt doen.

  • hey! opzeggen maar het gsm nummer behouden:
    • Bel 02 588 71 43. Onze experts helpen je gratis met hey opzeggen, alle telecom providers vergelijken en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement.
    • Sluit een abonnement af bij een andere telecom provider en geef tijdens het bestelproces aan dat je jouw huidige gsm nummer wilt behouden.
  • hey! opzeggen en het gsm nummer annuleren:
    • Wil je een abonnement bij een andere gsm provider? Bel dan naar: 02 588 71 43. Naast hey opzeggen, helpt CallMePower je ook gratis met gsm providers vergelijken en een nieuw abonnement afsluiten.
    • Vul het online formulier in voor het opzeggen van je gsm nummer. Nadat de opzeg afgerond is, krijg je een bevestigingsmail vanuit hey!.

Ben je wel tevreden bij hey! maar heb je tijdelijk geen abonnement nodig? hey telecom biedt ook de mogelijkheid om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Je kunt voor maximum drie maanden je hey abonnement pauzeren. Neem hiervoor via de online chat met de klantendienst van hey telecom contact op.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe kun je hey opzeggen maar het nummer behouden?

Verander je van telecom provider maar wil je wel graag je huidige gsm nummer behouden? Dit is mogelijk! Je kunt voor nummerbehoud zorgen door tijdens het bestelproces van het gsm abonnement bij je nieuwe telecom provider aan te geven dat je jouw huidige gsm nummer wilt behouden.

Om het nummerbehoud bij je nieuwe gsm provider te regelen, dien je vervolgens je huidige gsm nummer, je huidige telecom provider en je simkaartnummer of huidige klantnummer door te geven. Op basis hiervan zal je nieuwe gsm provider het nummerbehoud regelen.

Hoe kun je een hey telecom abonnement wijzigen?

Wil je wel klant blijven bij hey telecom maar past je huidige abonnement niet meer perfect bij jou? Het is ook mogelijk om je hey abonnement te wijzigen. Je kunt dit zelf via My hey! doen!

  1. Log in bij My hey!.
  2. Ga naar "Mijn producten".
  3. Ga naar "Tariefplan wijzigen".
  4. Kies het abonnement waarin je jouw huidige abonnement wilt veranderen.
  5. Bevestig de wijziging.

Je kunt eens per maand, dertig dagen na de laatste verandering, je hey abonnement wijzigen. Zodra je in My hey! de wijziging hebt doorgevoerd, zul je een bevestiging ontvangen.

Op je eerstvolgende hey telecom factuur zullen er een aantal wijzigen zijn. Omdat je jouw factuur elke maand vooruit betaalt, kan het zijn dat je op je volgende factuur meer betaalt. Je zult op je factuur dan drie bedragen voor je abonnementskosten zien staan.

  • Je oude abonnement heb je voor de gehele maand betaald. Voor het restant van de dagen van de factuurperiode nadat je het abonnement gewijzigd hebt, zul je een tegoed ontvangen. Dit staat als een negatief bedrag op je factuur.
  • Je nieuwe abonnement zelf is gedurende een factuurperiode ingegaan. Voor het restant van die periode zul je dan nog de abonnementskost moeten betalen. Dit doe je dus eenmalig achteraf.
  • Je betaalt de gehele volgende factuurperiode van je abonnement.

Hulp nodig met een gsm abonnement kiezen?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle gsm abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hulp nodig met een gsm abonnement kiezen?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle gsm abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Moet je hey opzeggen bij een verlies of diefstal?

Ben je jouw gsm verloren of is je gsm gestolen? Je abonnement bij hey telecom opzeggen is in dit geval niet nodig! Wel is het benodigd om zowel je simkaart als je mobiele telefoon te blokkeren. In beide gevallen dien je met de klantendienst van hey contact op te nemen.

Voor je hey simkaart blokkeren neem je zo snel mogelijk met hey! contact op via de online chat (van maandag tot zondag van 8:00 - 22:00 uur) of door te bellen naar: 0800 95 95 5 (buiten de openingstijden). Bevind je je in het buitenland, bel dan buiten de openingstijden naar: +32 495 95 95 00.

Na het blokkeren van je simkaart moet je een nieuwe hey simkaart aanvragen. Dit kun je via My hey! doen, in het tabblad "Mijn toestellen", of door via de online chat met de hey klantendienst contact op te nemen. Binnen een aantal werkdagen ontvang je jouw nieuwe hey simkaart per post, waarna je hem via My hey! activeren kunt.

De hey klantendienst kan bovendien ook je gsm toestel blokkeren. Degene met jouw telefoon kan dan niets meer met je gsm doen, ook niet met een andere simkaart. Neem hiervoor via de online chat met hey! contact op en geef het IMEI nummer van je gsm door. Je kunt deze op de verpakking van de smartphone en op het waarborg document terugvinden.

Als je jouw simkaart en eventueel je smartphone laat blokkeren, blijft je hey telecom abonnement gewoon actief. Dit is tevens het perfect moment om telecom providers te vergelijken om na te gaan of het hey abonnement nog wel het beste bij je wensen en behoeften past. Wil je hier hulp bij ontvangen, bel dan voor gratis advies en hulp bij het afsluiten van je nieuwe abonnement naar: 02 588 71 43.Advertentie - Dienst CallMePower

Hoe hey telecom opzeggen vanwege een overlijden?

Is de contracthouder van het hey abonnement overleden? Als je in dit geval het hey abonnement opzeggen wilt, kun je het beste met de klantendienst van hey telecom contact opnemen. In dit geval kan het proces voor een hey abonnement opzeggen namelijk anders zijn.

Zorg er voor het opzeggen van het hey abonnement ook voor dat je een kopie van de overlijdensakte van de overledene persoon hebt.

Hoe een hey abonnement overdragen?

Het is ook mogelijk om een hey abonnement over te dragen aan iemand anders, bijvoorbeeld als de contracthouder overlijdt of bij een scheiding. Je hoeft hiervoor enkel het overdrachtsformulier in te vullen. Nadat de aanvraag binnen is, zal hey deze binnen tien dagen behandelen.

Voor het overdragen van een hey telecom abonnement dien je allereerst aan te geven om welk gsm nummer het gaat. Vervolgens dien je van zowel de overdrager als overnemer de persoonlijke gegevens in te vullen. Het is hierbij ook benodigd om een kopie van de identiteitskaart van de overnemer aan te leveren bij hey telecom.

Wanneer moet je hey opzeggen bij een verhuis?

Als je gaat verhuizen, hoef je enkel een adreswijziging door te voeren als je enkel een gsm abonnement hebt. Het regelen van je hey telecom verhuis kun je zelf in My hey! doen. Ga hiervoor naar je persoonlijke gegevens door naar "Mijn profiel" te gaan en wijzig je adres. Binnen 24 uur zal de adreswijziging in de systemen van hey! doorgevoerd worden.

Heb je een hey internet abonnement? Dan zul je met hey telecom contact op moeten nemen voor het regelen van de installatie in je nieuwe woning. Het is belangrijk om dit op tijd te doen, zodat je niet te lang zonder internet in je nieuwe woning zit.

In sommige gevallen zal het echter toch nodig zijn om hey telecom op te zeggen. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer er op je nieuwe adres geen Orange netwerk dekking is, aangezien hey telecom gebruik maakt van het Orange netwerk. De kans dat dit het geval is, is echter zeer klein omdat de Orange dekking vrijwel heel België dekt.

Ook als je naar het buitenland verhuist kan het interessanter zijn om een abonnement bij een lokale provider af te sluiten, zodat je niet de hey telecom roaming kosten hoeft te betalen.

Ga je verhuizen?

Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Ga je verhuizen?

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
CallMePower heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)