edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
De edpnet klantendienst bel je op: 03 265 67 00. Wil je een abonnement bij edpnet afsluiten? Je kunt dan bellen naar: 02 588 59 40. Je kunt naast telefonisch ook via verschillende digitale contactmogelijkheden of per post met edpnet contact. Vind meer details over hoe je met edpnet contact opneemt in dit artikel.
Met edpnet contact opnemen kun je op meerdere manieren doen. Hoewel de edpnet klantendienst 100 % digitaal is, zijn ze naast de verschillende online contact mogelijkheden ook via de telefoon en post te bereiken. Je kunt de edpnet klantendienst bereiken op de volgende manieren:
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten of wijzigen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Er is een edpnet telefoonnummer waarmee je de edpnet klantendienst kunt bellen. De openingsuren waarin je met edpnet contact op kunt nemen, is echter afhankelijk van de klantendienst die je probeert te bereiken.
edpnet klantendienst | edpnet telefoonnummer | edpnet openingsuren |
---|---|---|
edpnet klantendienst | 03 265 67 00 | Maandag tot vrijdag: 9:00 - 17:00 uur |
edpnet support | 03 265 67 00 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur |
edpnet abonnement afsluiten | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur |
Als je algemene vragen hebt over de abonnementen hebt, je abonnement opzeggen wilt, vragen over de klantenzone hebt, facturatie problemen ervaart of persoonlijke gegevens wilt wijzigen, neem je met de alemene edpnet klantendienst contact op
Met de edpnet helpdesk neem je daarentegen contact op als je problemen met je gsm of internet abonnement ervaart. Als je vanuit edpnet support nodig hebt bij het oplossen van je problemen, kun je dus tijdens een groter tijdsbestek naar de edpnet klantendienst bellen.
Er bestaat geen edpnet mail waarmee je met edpnet contact kunt opnemen. Wel is het mogelijk om via de edpnet website het online contactformulier in te vullen en op deze manier een mail naar edpnet te sturen. Ook is het mogelijk via de online chat op de edpnet website met de klantendienst van edpnet contact op te nemen of door in My edpnet een ticket met jouw vraag of probleem aan te maken.
Ook kun je allereerst kijken of je het antwoord op jouw vraag of probleem niet al op de Hulp & Support pagina van edpnet kunt vinden. Op deze pagina heeft edpnet van een aantal onderwerpen veel vragen met antwoorden verzameld. Er is dus een grote kans dat jouw vraag of probleem hier al tussen staat, waardoor je nog sneller geholpen kunt zijn.
Wil jij het liefst via de post met edpnet contact opnemen? Dat kan! In dit geval kun je jouw post sturen naar het volgende adres:
edpnet NV
Van Landeghemstraat 20
9100 Sint-Niklaas
Zodra je klant bent geworden van edpnet, kun je gebruik maken van My edpnet. Dit is de online klantenzone van edpnet die zowel via de computer als de applicatie te bereiken is. De My edpnet applicatie kun je in zowel de Google Play Store als in de Apple Play Store vinden.
My edpnet biedt jou de mogelijkheid om:
Wanneer je de eerste keer wilt inloggen bij My edpnet, zul je eerst een account moeten aanmaken. Dit kan met jouw e-mailadres. Daarna kun je gemakkelijk, indien nodig, met jouw inlog en wachtwoord inloggen en gebruik maken van de voordelen van My edpnet.
Klant worden bij edpnet kun je snel en gemakkelijk in een aantal stappen doen. Je kunt hiervoor bellen naar: 02 588 59 40. Wij helpen jou dan gratis met het afsluiten van een edpnet abonnement én zeggen je oude abonnement op.
Wil je zelf je edpnet abonnement afsluiten, dan kun je via de edpnet website doen. Voor een edpnet internet abonnement gaat dat op de volgende manier:
Tijdens het afsluiten van het abonnement krijg je de optie om van Easy Switch gebruik te maken. In dit geval geef je edpnet toestemming om je oude abonnement op te zeggen. Kies je hier niet voor, dan zul je zelf je abonnement moeten opzeggen.
Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen of om een internet abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Laat ons jou terugbellen voor advies over de edpnet abonnementen of om een internet abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Wil je een abonnement voor edpnet mobile afsluiten? Dan kun je dat op de volgende manier doen:
Ga je verhuizen? Je zult dan je edpnet verhuis moeten regelen. Wat je hiervoor dient te doen, is afhankelijk van je edpnet abonnement. Als je een edpnet mobile abonnemet hebt, dan is het voldoende om enkel je adresgegevens door te geven aan edpnet. Je factuuradres kun je zelf ook via My edpnet aanpassen.
Als je een edpnet internet abonnement hebt, eventueel met vaste telefonie en / of mobiele telefonie, dan dien je via het online contactformulier je verhuis door te geven. Geef je edpnet verhuis minstens een paar weken voorafgaand aan je verhuis door en vergeet dan vooral ook niet door te geven wanneer je gaat verhuizen. edpnet zal je vervolgens terugbellen om de verhuis te regelen.
Moet je andere contracten verhuizen?
Naast het regelen van je edpnet verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, bel dan CallMePower.
Moet je andere contracten verhuizen?
Naast het regelen van je edpnet verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, laat CallMePower jou dan terugbellen.
Wil je jouw abonnement van edpnet opzeggen? Dan kun je dit op verschillende manieren doen. Je abonnement bij edpnet opzeggen doe je door:
edpnet business klanten kunnen op dezelfde manier met edpnet contact opnemen als particulieren. Ook in dit geval is de edpnet klantendienst geopend van maandag tot vrijdag van 9:00 - 17:00 uur en de edpnet support van maandag tot vrijdag van 8:00 - 19:00 uur.
Het is te adviseren om met de stappenplannen op de edpnet website eerst zelf te proberen om problemen op te lossen, voordat je met de edpnet helpdesk contact opneemt. Veel problemen kun je zelf al oplossen, wat over het algemeen een sneller gaat dan wanneer je met de edpnet klantendienst contact opneemt.
Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Laat ons jou terugbellen voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).
CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Klik je op een link, dan zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?