Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe moet je een abonnement bij edpnet opzeggen?

Geactualiseerd op
minuten lezen
edpnet opzeggen

Je edpnet abonnement opzeggen doe je schriftelijk (per mail, per post of via een ticket in My edpnet). Wil je zowel edpnet opzeggen als een nieuw abonnement afsluiten, bel dan CallMePower: 02 588 71 43. Je kunt ook naar een andere provider overstappen en gebruik maken van Easy Switch en / of aangeven dat je jouw huidige nummer wilt behouden.

Hoe kun je edpnet opzeggen?

Een gsm abonnement van edpnet kun je op elk moment opzeggen. Een internet abonnement ga je voor minimaal zes maanden aan. Als je hiervoor je abonnement stopzet, dien je nog de abonnementskosten tot aan het einde van de zes maanden te betalen. Het vaste telefoon abonnement van edpnet heeft een minimale looptijd van één maand.

edpnet opzeggen
Reden opzeggingTelefoonnummer
Opzeggen zonder nieuw abonnement af te sluitenMy edpnet, per post of per mail.
Opzeggen + abonnement bij nieuwe provider afsluiten
Informatie over edpnet aanbod ontvangen

Bij het veranderen van internet abonnement kun je tijdens het bestelproces van je nieuwe abonnement ook aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch. Je dient vervolgens je Easy Switch ID en klantnummer van edpnet door te geven, alsmede bij wie je momenteel klant bent, waarna je nieuwe provider je internet abonnement bij edpnet voor jou opzegt.

Bij het veranderen van gsm abonnement kun je tijdens het bestelproces van je nieuwe abonnement aangeven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden. Je dient vervolgens je simkaartnummer en telefoonnummer door te geven, alsmede bij wie je momenteel klant bent, waarna je nieuwe provider je abonnement bij edpnet voor jou stopzet.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Per wanneer stopt een edpnet abonnement?

Wanneer je jouw edpnet abonnement opzegt, is het belangrijk om aan te geven wanneer deze stopgezet dient te worden. Zodra edpnet de opzegging heeft ontvangen, zal je via de mail op de hoogte worden gesteld van de effective stopdatum van je abonnementen. Voor de opzegdatum heb je drie mogelijkheden:

  • Je doet een verzoek om onmiddellijk je edpnet abonnementen stop te zetten. Zodra edpnet dit verzoek kan behandelen, zal je abonnement stopgezet worden. Dit is in de meeste gevallen dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag.
  • Je doet een verzoek om op een bepaalde datum je edpnet abonnementen stop te zetten.
  • Je geeft geen datum door. In dit geval zal je edpnet abonnementen stopgezet worden op de laatste dag van de reeds betaalde facturatieperiode.

Abonnement edpnet opzeggen bij een overlijden

Indien je in het geval van een overlijden een abonnement van edpnet opzeggen moet, is het aan te raden om met de klantendienst van edpnet contact op te nemen. Zorg er tevens voor dat je een kopie van de overlijdensakte hebt, deze zul je als bewijs van het overlijden van de contracthouder bij edpnet moeten aanleveren.

Het is in dit geval - of bijvoorbeeld bij een scheiding - wellicht ook mogelijk om het abonnement over te nemen. Wil je het edpnet abonnement overnemen, zorg dan ook voor een kopie van jouw identiteitskaart en neem met de klantendienst van edpnet contact op.

edpnet abonnement wijzigen

Wil je wel graag klant blijven bij edpnet, maar wil je een ander abonnement hebben? Je abonnement bij edpnet opzeggen is in dat geval niet nodig. Je kunt in dit geval ook je edpnet abonnement wijzigen door te bellen naar: 02 588 59 40. Je kunt je abonnement zowel naar een uitgebreider als naar een beperkter abonnement wijzigen.

Voor het wijzigen van je edpnet abonnement, dien je enkele voorwaarden in gedachten te houden:

  • Voor het wijzigen van je abonnement naar een hoger abonnement, dien je minimaal één maand klant te zijn.
  • Voor het wijzigen van je abonnement naar een lager abonnement, dien je minimaal zes maanden klant te zijn.
  • Neem telefonisch of via de mail met edpnet contact op voor het aanvragen van de wijziging.
  • Tenzij het anders op het bevestigingsdocument van je bestelling aangegeven is, zal de minimum contractduur van het abonnement zes maanden zijn.
  • Je blijft de activatiekost verschuldigd, tenzij dit anders aangegeven is.
  • Je kunt enkel je edpnet abonnement wijzigen op de laatste dag van de al gefactureerde periode.

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40OF Prijs berekenen

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Moet je edpnet opzeggen bij een verhuizing?

Bij een verhuizing is het niet altijd noodzakelijk om je abonnementen op te zeggen, je kunt namelijk in de meeste gevallen ook je edpnet abonnementen verhuizen. Ontdek ons artikel over het regelen van een edpnet verhuis voor de juiste procedure voor het verhuizen van je abonnementen.

Er zijn enkele situaties waarbij het niet mogelijk is om je abonnementen te verhuizen. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer je naar een adres in België verhuist zonder Proximus netwerk of als je geen Proximus introductiepunt in je appartement kunt laten installeren. Het opzeggen van edpnet is in dit geval wel noodzakelijk.

Had je op je oude adres edpnet vaste telefoon maar wil je op je nieuwe adres liever een Proximus vaste lijn hebben, dan dien je hiervoor met Proximus contact op te nemen door te bellen naar: 0800 22 800. Pas nadat deze vaste lijn is geactiveerd, kan edpnet internet geactiveerd worden op je nieuwe adres en je edpnet vaste lijn opgezegd worden.

Ga je verhuizen?

Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Ga je verhuizen?

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 4 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Klik je op een link, dan zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Advertentie - CallMePower 

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Advertentie - CallMePower