OCTA+ contact klantendienst: overzicht alle gegevens

Klant bij OCTA+ en heb je een vraag of probleem? Op deze pagina vind je een overzicht van alle contactgegevens van de OCTA+ klantendienst. Daarnaast vind je hier ook alle informatie over het regelen van een verhuis en in welke gevallen je met de klantendienst van OCTA+ contact op dient te nemen.
OCTA+ contact klantendienst
Energieleverancier OCTA+ heeft een klantendienst op een aantal verschillende manieren te bereiken is. In de tabel hieronder zijn de belangrijkste contactgegevens van de klantendienst weergegeven, inclusief het OCTA+ telefoonnummer.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
OCTA+ telefoonnummer | 02 851 01 51 |
Hybrid Card telefoonnummer | 02 257 46 18 |
OCTA+ klant worden | Online contract afsluiten |
Postadres | OCTA+ Energie, Schaarbeeklei 600, 1800 Vilvoorde |
Sociale netwerken | WhatsApp, Twitter en Facebook |
Online contactformulier | OCTA+ contactformulier |
Voor minder urgente zaken, zoals het aanpassen van persoonlijke gegevens of een vraag over de energiemarkt, is het aan te raden om gebruik te maken van een van de online contactmogelijkheden. Bij urgente zaken kun je altijd gebruik maken van het OCTA+ telefoonnummer.


Word nu klant bij OCTA+!
Navigeer naar de website van OCTA+ om direct een contract af te sluiten voor gas en / of elektriciteit.
Klik hier om een OCTA+ contract af te sluitenOpeningsuren OCTA+ klantendienst
De klantendienst van OCTA+ is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. In het weekend en op feestdagen is OCTA+ niet te bereiken. Het is uiteraard wel mogelijk om in te loggen in de online OCTA+ klantenzone of een bericht achter te laten op social media of in het contactformulier. Vervolgens zal je binnen een aantal werkdagen een antwoord ontvangen van de OCTA+ klantendienst.
OCTA+ e-mailadres contact
Het is ook mogelijk om met OCTA+ contact op te nemen per e-mail. Wij raden echter aan om gebruik te maken van het contactformulier dat te vinden is in de tabel bovenaan deze pagina. Na het invullen van dit formulier zal je per e-mail een antwoord ontvangen van OCTA+.
Neem je toch liever direct met het OCTA+ e-mailadres contact op? Vermeld in ieder geval je volledige naam en eventuele klantnummer bij je bericht. Op deze manier zal de klantendienst sneller tot een oplossing kunnen komen.
Het OCTA+ e-mailadres is: [email protected].
Wat is het OCTA+ adres?
OCTA+ heeft drie verschillende kantoren verspreid over België. Hoewel dit officieel geen klant loketten zijn, is het wel mogelijk om deze kantoren te bezoeken. Neem voordat je een OCTA+ kantoor gaat bezoeken wel contact op met deze leverancier. Hieronder vind je het adres van de OCTA+ hoofdzetel.
OCTA+ Energie NVSchaarbeeklei 600
Vilvoorde 1800


Word nu klant bij OCTA+!
Navigeer naar de website van OCTA+ om direct een contract af te sluiten voor gas en / of elektriciteit.
Klik hier om een OCTA+ contract af te sluitenHoe OCTA+ verhuis regelen?
Het regelen van een energie verhuis kan een hoop tijd beslag nemen. Het is daarom ook fijn als dit snel geregeld kan worden! Bij een OCTA+ verhuis zal je het energieovernamedocument moeten invullen en uiteraard deze energieleverancier op de hoogte moeten stellen van je verhuis. Hoe dit precies moet, leggen we hieronder uit.
OCTA+ energieovernamedocument invullen
Een belangrijk onderdeel bij een OCTA+ verhuis is het invullen van het overnamedocument. Dit document moet worden ingevuld door zowel de oude als de nieuwe bewoners. In dit document moet je de actuele meterstanden en de EAN-codes noteren. De EAN-code kan je vinden op de zijkant van de energiemeter of op je energiefactuur.
Vul alle persoonlijke gegevens in en laat het document ondertekenen door zowel de oude als de nieuwe bewoners. Vervolgens kan je het document uploaden in de online klantenzone van deze leverancier of naar OCTA+ mailen via: [email protected].
Download het OCTA+ overnamedocument gratis met de knop hieronder.


Gas en / of elektriciteit nodig in je nieuwe woning?
Bel CallMePower om gratis een energiecontract in Vlaanderen af te sluiten voor je nieuwe woning en de energiemeters over te nemen.

Gas en / of elektriciteit nodig in je nieuwe woning?
Bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur of laat je gratis terugbellen.
Contact voor doorgeven OCTA+ verhuis
OCTA+ moet uiteraard ook op de hoogte zijn van je verhuis. Dit kan je bij deze leverancier gemakkelijk telefonisch regelen via: 📞 02 851 01 51.
Om je verhuis door te geven, heb je in ieder geval het nieuwe adres van de woning, de persoonlijke gegevens van de contractant en de verhuisdatum (startdatum contract) nodig.
Verhuizen is een goed moment om te veranderen van energieleverancier of om energietarieven te vergelijken. Doordat consumenten het energiecontract op elk moment zonder opzegvergoeding mogen opzeggen, is het altijd mogelijk om over te stappen.
Meer weten over OCTA+? Bekijk de OCTA+ reviews of de OCTA+ tarieven.