Hoe kun je met JIM Mobile contact opnemen?

Reden contact | Telefoonnummer |
---|---|
Vragen of problemen met de factuur | +32 456 19 19 84 (1948 met een JIM Mobile nummer) |
JIM Mobile opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten |
JIM Mobile is een telecom provider met een 100 % digitale klantendienst. Met JIM Mobile contact opnemen kun je daarom enkel via de telefoon en enkele digitale wegen doen. Hoe je de JIM Mobile klantendienst kunt bereiken, lees je hier.
Hoe contacteer je de JIM Mobile klantendienst?
Met de digitale JIM Mobile klantendienst kun je op een aantal manieren in contact komen. Zo kun je telefonisch met JIM Mobile klantenservice contact opnemen, maar is het ook mogelijk om via enkele digitale wegen met JIM Mobile contact op te nemen. Er bestaan geen JIM Mobile winkels waar je langs kunt gaan.
- Telefonisch
- Sociale media
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.
Hoe bel je de JIM Mobile klantendienst?
Wil je telefonisch met de JIM Mobile contact opnemen? Afhankelijk van met welk nummer je belt - een JIM Mobile nummer of niet - is er een ander telefoonnummer dat je kunt bereiken.
Met welk nummer bel je? | JIM Mobile nummer | Openingsuren |
---|---|---|
JIM Mobile nummer | 1948 | Maandag tot vrijdag: 8:30 - 17:00 uur |
Ander nummer en vanuit het buitenland | +32 456 19 19 8 |
Hoe mail je de JIM Mobile klantendienst?
Het is ook mogelijk om de JIM Mobile klantendienst via de mail te bereiken. Je kunt in dit geval je mail sturen naar: [email protected]. Wil je sneller een antwoord op je vragen hebben? Dan kun je de JIM Mobile klantendienst ook via Facebook Messenger bereiken.
Je kunt daarnaast ook op de website van JIM Mobile op de pagina met veelgestelde vragen kijken. Hier worden verschillende vragen al behandeld, waardoor je wellicht het antwoord op je vraag of de oplossing voor je probleem nog sneller kunt vinden.
Wat houdt de JIM Mobile klantenzone in?
Als je gebruik maakt van een JIM Mobile simkaart, krijg je toegang tot de JIM Mobile klantenzone. Hierin kun je veel eigen zaken beheren, inzien en wijzigen. Bij de klantenzone van JIM Mobile inloggen doe je via de JIM Mobile website op de computer of door de applicatie van de JIM Mobile klantenzone te downloaden in de Google Play Store of in de Apple App Store.
De JIM Mobile klantenzone biedt jou de mogelijkheid om:
- je simkaarten te beheren;
- je verbruik tot in detail te bekijken;
- je facturen in te zien en te betalen;
- je instellingen te wijzigen;
- je persoonlijke gegevens te wijzigen;
- je prepaid kaart te herladen;
- de MEGASURF-bundel te activeren;
- je simkaartnummer en pukcode op te zoeken.
Hoe kun je JIM Mobile opzeggen?
Het is mogelijk om op elk moment je JIM Mobile bundel op te zeggen zonder dat daar kosten aan verbonden zijn. Wel zul je de volledige, laatste bundel die je hebt aangeschaft moeten betalen. Het is daarom te adviseren om pas JIM Mobile op te zeggen als die bundel verlopen is.
Doordat JIM Mobile enkel prepaid kaarten aanbiedt, is het voldoende om je prepaid kaart niet meer te herladen. Het nummer zal op den duur dan automatisch vervallen. Je kunt daarnaast ook simkaart (en eventueel een bundel) bij JIM Mobile opzeggen op de volgende manieren:
- Door CallMePower te bellen op: 02 588 44 02. Wij helpen jou dan met het afsluiten van een nieuw gsm abonnement en zeggen je simkaart bij JIM Mobile op.
- Door naar een andere provider over te stappen en aan te geven dat je jouw JIM Mobile nummer wilt behouden;
- Via de JIM Mobile klantenzone.
- Door met JIM Mobile contact op te nemen als je naast je bundel ook je JIM Mobile nummer wilt annuleren.
Wil je veranderen van telecom provider?
Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!
Moet ik met JIM Mobile contact opnemen voor een verhuis?
Nee, je hoeft voor je verhuis geen contact op te nemen met de JIM Mobile klantendienst. Doordat je enkel mobiele telefonie bij JIM Mobile kunt krijgen, is er geen installatie of afspraak nodig. Hierdoor is het enkel nodig om je adreswijziging in de JIM Mobile klantenzone door te voeren. Mocht het nodig zijn om je opnieuw te identificeren, dan zal JIM Mobile met jou contact opzoeken.
Overige contracten verhuizen Hoewel je bij een verhuis bij JIM Mobile niets hoeft te regelen, is dat voor je andere contracten niet het geval. Wil je gratis hulp ontvangen bij het verhuizen van je overige contracten - zoals energiecontracten en andere telecom abonnementen - in of naar Vlaanderen, bel dan naar: 02 588 44 02.Advertentie - Dienst CallMePower
Hoe kun je een JIM Mobile simkaart bestellen?
Om bij JIM Mobile klant te worden, moet je via de website van JIM Mobile allereerst een gratis JIM Mobile simkaart bestellen. Het is mogelijk om je huidige telefoonnummer te behouden wanneer je een JIM Mobile simkaart bestelt. Dit dien je tijdens het bestelproces aan te geven, waarna je onder andere je klantnummer bij je huidige telecom provider en je simkaartnummer door moet geven aan JIM Mobile.
Je huidige abonnement opzeggen hoef je bovendien niet zelf te doen. JIM Mobile zal dit, zodra je bij hen klant bent geworden, gratis voor je doen. Wel is het belangrijk om de voorwaarden van je huidige abonnement goed te bekijken, zodat je weet wanneer je kunt overstappen en of je nog eventuele extra kosten hebt die je moet betalen na het opzeggen van het abonnement, zoals het restant van de aanschaf van een telefoon.
Het is mogelijk om meerdere simkaarten op één JIM Mobile account - dus met één e-mailadres - te bestellen. Ook is het mogelijk om voor iemand anders een JIM Mobile simkaart te bestellen. Dit kan zolang die persoon familie, iemand met je wettelijk samenwoont of iemand van wie je de voogd bent is.
Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?
Krijg gratis advies van de telefonie experts van CallMePower en vind het abonnement dat het beste bij jou past!
Hulp nodig bij het kiezen van het beste telefoonabonnement voor jou?
Laat CallMePower jou terugbellen, krijg gratis advies van onze telefonie experts en vind het abonnement dat het beste bij jou past!
Hoe moet je de JIM Mobile simkaart activeren?
Je simkaart van JIM Mobile activeren doe je door allereerst een simkaart via de JIM Mobile website te bestellen. Hierbij zul je al een eerste herlading moeten doen met Bancontact. Dankzij de eerste herlading wordt direct de verplichte identificatie in orde gemaakt.
Na de eerste herlading en het invullen van enkele persoonlijke gegevens, zal de JIM Mobile simkaart naar jou toe gestuurd worden. Zodra dit is gebeurd, kun je de simkaart activeren via de website van JIM Mobile en wordt de herlading toegevoegd aan de simkaart. Zo kun je meteen bellen, SMS'en of surfen op internet.
JIM Mobile review Overweeg je een JIM Mobile prepaid kaart te bestellen? Lees dan eerst de JIM Mobile review door en kom erachter wat de ervaringen van (oud-)klanten met deze telecom provider zijn.