Alle edpnet tarieven voor de gsm abonnementen en roaming

Geactualiseerd op
minuten lezen
edpnet mobile

Ben je opzoek naar een gsm abonnement? De edpnet mobile abonnementen kun je grotendeels zelf samenstellen. In dit artikel ontdek je alles over de edpnet mobile abonnementen, alsmede hoe je een edpnet mobile abonnement dient af te sluiten en wat de kosten voor het gebruik van je abonnement in het buitenland zijn.

edpnet mobile abonnementen

Wanneer je een edpnet mobile abonnement afsluit, zul je een tweetal keuzes moeten maken.

  • Allereerst kies je de hoeveelhbeid belminuten en SMS'en. Je hebt hierbij de keuzen tussen 400 belminuten en SMS'en en onbeperkt bellen en SMS'en.
  • Vervolgens kies je de hoeveelheid data. Je kunt hierbij kiezen tussen 2 GB, 10 GB en 15 GB data.

€ 8,00 per maand

  • 2 GB data
  • 400 belminuten & SMS'en
  • 4G en 5G
02 588 59 40 Zelf afsluiten
€ 11,00 per maand

  • 10 GB data
  • 400 belminuten & SMS'en
  • 4G en 5G
02 588 59 40 Zelf afsluiten
€ 19,00 per maand

  • 15 GB data
  • 400 belminuten & SMS'en
  • 4G en 5G
02 588 59 40 Zelf afsluiten
€ 12,00 per maand

  • 2 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • 4G en 5G
02 588 59 40 Zelf afsluiten
€ 15,00 per maand

  • 10 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • 4G en 5G
02 588 59 40 Zelf afsluiten
€ 23,00 per maand

  • 15 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • 4G en 5G
02 588 59 40 Zelf afsluiten
€ 8,00 per maand

  • 2 GB data
  • 400 belminuten & SMS'en
  • 4G en 5G
Zelf afsluiten Bel me terug
€ 11,00 per maand

  • 10 GB data
  • 400 belminuten & SMS'en
  • 4G en 5G
Zelf afsluiten Bel me terug
€ 19,00 per maand

  • 15 GB data
  • 400 belminuten & SMS'en
  • 4G en 5G
Zelf afsluiten Bel me terug
€ 12,00 per maand

  • 2 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • 4G en 5G
Zelf afsluiten Bel me terug
€ 15,00 per maand

  • 10 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • 4G en 5G
Zelf afsluiten Bel me terug
€ 23,00 per maand

  • 15 GB data
  • Onbeperkt bellen & SMS'en
  • 4G en 5G
Zelf afsluiten Bel me terug

Je kunt met je edpnet mobile abonnement bellen en SMS'en in België naar Belgische nummers. Ook kun je in Europa naar roaming zone 1 bellen of SMS'en zonder extra kosten. Het bellen en SMS'en naar edpnet mobile klanten is bovendien volledig gratis.

Als je een nieuw edpnet mobile abonnement afsluit, zul je surfen op het netwerk van Orange. Had jij voor oktober 2019 al een gsm abonnement bij edpnet afgesloten, dan surf je op het gsm netwerk van Proximus.

Wat zijn de edpnet tarieven als je buiten je bundel komt?

Wanneer je buiten je bundel geraakt, zul je bij moeten betalen voor elke belminuut, SMS of MB dat je buiten je abonnement hebt gebruikt. De edpnet tarieven voor het bellen, SMS'en en surfen op internet buiten je bundel zijn:

  • Bellen: € 0,10 per minuut.
  • Internetten: € 0,0036 per MB.
  • SMS'en: € 0,10 per SMS.

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40OF Prijs berekenen

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Wat zijn edpnet tarieven voor roaming

Als je in het buitenland gebruik wilt maken van internet, wilt bellen of wilt SMS'en, kan het zijn dat je hiervoor zult moeten betalen. Hoeveel deze kosten bedragen, is afhankelijk van het land waar je heen wilt bellen en / of in welk land je je bevindt.

Internationale zones edpnet roaming
Zone Landen
1 Bulgarije, Cyprus (Grieks), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekeland, Guadeloupe, Guernsey, Het eiland Man, Hongarije, Ierland, Ijsland, Italië, Jersey, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy, Sint Maarten (Frans), San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk en Zweden.
2 Australië, Canada, China, Cyprus (Turks), Egypte, Hongkong, India, Indonesië, Israël, Japan, Kaapverdië, Mexico, Rusland, Saoedi-Arabië, Singapore, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Zwitserland.
3 Alaska, Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Aruba, Bahrein, Bangladesh, Barbados, Bermuda, Bosnië en Herzegovina, Botswana, Brazilië, Burundi, Curaçao en Bonaire, Dominica, Dominicaanse Republiek, Faeröer, Gambia, Ghana, Grenada, Hawaï, Jamaica, Jemen, Jordanië, Kaaimaneilanden, Koeweit, Libanon, Liberia, Libië, Macau, Macedonië, Madagaskar, Marokko, Mauritanië, Moldavië, Montenegro, Montserrat, Namibië, Nepal, Nigeria, Noord-Korea, Oeganda, Oman, Pakistan, Puerto Rico, Qatar, Rwanda, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent en de Grenadines, Sint Maarten (Nederlands), Senegal, Seychellen, Suriname, Syrië, Taiwan, Turks- en Caicoseilanden, Uruguay, Verenigde Arabische Emiraten en Zuid-Korea.
4 Angola, Armenië, Azerbeidzjan, Belize, Bhutan, Bolivia, Britse Maagdeneilanden, Burkina Faso, Cambodja, Comoren, Congo, Filipijnen, Frans-Polynesië, Georgië, Guam, Honduras, Iran, Kameroen, Kazachstan, Kenia, Malawi, Maldiven, Maleisië, Mauritius, Mozambique, Nieuw-Caledonië, Nieuw-Zeeland, Niger, Oekraïne, Palestina, Paraguay, Peru, Sierra Leone, Soedan, Sri Lanka, Tanzania, Trinidad en Tobago, Vietnam, Wit-Rusland en Zanzibar.
5 Afghanistan, Bahama's, Benin, Brunei, Centraal-Afrikaanse Republiek, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Djibouti, Ecuador, El Salvador, Equatoriaal-Guinea, Ethiopië, Fiji, Gabon, Guatemala, Guinee, Guinee-Bissau, Guyana, Haïti, Irak, Kirgizië, Laos, Mali, Mongolië, Myanmar, Nicaragua, Oezbekistan, Oost-Timor, Palau, Panama, Servië, Tadzjikistan, Togo, Tsjaad, Venezuela, Zambia en Zimbabwe.
6 Ferry's en cruiseschepen, TIM (extensie naar schepen), Maritime Communications, Partner AS, Manx Telecom Maritime, Extension, Vodafone Malta Maritime, Siminn Maritime, Satellite, Globalstar Tesam, Globalstar Elsacom en Thuraya.
edpnet tarieven voor surfen op internet in het buitenland (per MB)
België Zone 1 Zone 2 Zone 3 Zone 4 Zone 5 Zone 6
Inbegrepen Inbegrepen € 6,00 € 14,00 € 14,00 € 14,00 € 14,00

* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

edpnet tarieven voor uitgaande gesprekken (per belminuut)
Van / Naar België Hetzelfde land Zone 1 Zone 2 Zone 3 Zone 4 Zone 5 Zone 6
België Inbegrepen Inbegrepen € 0,2299 € 1,80 € 2,10 € 2,10 € 2,10 € 2,10
Zone 1 Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen € 2,40 € 2,40 € 3,00 € 3,00 € 7,00
Zone 2 € 2,40 € 0,90 € 2,40 € 2,40 € 2,40 € 3,00 € 3,00 € 7,00
Zone 3 € 2,40 € 1,30 € 2,40 € 2,40 € 2,40 € 3,00 € 3,60 € 7,00
Zone 4 € 4,20 € 1,50 € 4,20 € 4,20 € 4,20 € 4,20 € 4,20 € 7,00
Zone 5 € 7,00 € 3,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00
Zone 6 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00 € 7,00

* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

In zone 1 worden de belkosten per seconde berekend na de eerste dertig seconden. In zone 2 tot en met 6 worden de belkosten per vijftien seconden berekend.

edpnet tarieven voor inkomende gesprekken (per belminuut)
België Zone 1 Zone 2 Zone 3 Zone 4 Zone 5 Zone 6
Gratis Gratis € 1,00 € 1,75 € 1,75 € 1,75 € 3,00

* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

edpnet tarieven voor SMS'en (per SMS)
Van / Naar België Zone 1 Zone 2 Zone 3 Zone 4 Zone 5 Zone 6
België Inbegrepen € 0,0726 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70
Zone 1 Inbegrepen Inbegrepen € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70
Zone 2 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70
Zone 3 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70
Zone 4 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70
Zone 5 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70
Zone 6 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70 € 0,70

* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Als je een vraag hebt over de edpnet tarieven voor roaming of je wilt de roaming tarieven vergelijken, dan kun je CallMePower bellen op: 02 588 72 03.

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40OF Prijs berekenen

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

edpnet gsm abonnement afsluiten

Een edpnet mobile abonnement afsluiten kun je zelf via de edpnet website doen, maar het is ook mogelijk om CallMePower te bellen op: 02 588 59 40. Onze telecom experts zullen jou dan helpen aan een edpnet abonnement én je abonnement bij je vorige provider voor jou opzeggen.

Als je zelf via de website een edpnet mobile abonnement wilt afsluiten, kun je dat in een aantal stappen doen:

  1. Kies op de website van edpnet de hoeveelheid belminuten, SMS'en en data.
  2. Klik op "Ik wil dit".
  3. Vul je persoonlijke gegevens.
  4. Geef aan of je je huidige nummer wilt behouden of dat je vanuit edpnet een nummer wilt ontvangen.
  5. Rond de bestelling af.

edpnet review Lees voordat je bij edpnet klant worden eerst de edpnet ervaringen van (oud-)klanten. Zo weet jij waar je aan toe bent bij deze telecom provider en kun je een weloverwogen keuze maken.

Wil je naast een gsm abonnement ook een edpnet internet abonnement afsluiten? Je kunt tijdens het bestelproces van een edpnet internet abonnement een gsm abonnement toevoegen. Zo hoef je het bestelproces maar één keer te doorlopen.

Hoe kun je de edpnet simkaart activeren?

Nadat je de bestelling voor een edpnet mobile abonnement hebt afgerond, zul je een bevestigingsmail ontvangen en zal de edpnet simkaart met de post naar jou worden gestuurd. Je nieuwe edpnet simkaart zul je na ontvangst nog moeten activeren. Dit doe je door de stappen in de brief te volgen én door met de klantendienst van edpnet contact op te nemen. Let er bij de activatie van de simkaart op dat je:

  • de nieuwe simkaart pas in je mobiele telefoon doet wanneer de oude simkaart niet meer werkt;
  • de nieuwe simkaart pas in je mobiele telefoon doet wanneer de activatie telefonisch is bevestigd.

Van een prepaid kaart naar een edpnet gsm abonnement overstappen Heb je momenteel een prepaid kaart? Neem dan pas met edpnet contact op voor de overdracht van je oude telefoonnummer als je beltegoed bijna verbruikt is. Het beltegoed dat op je simkaart staat, vervalt namelijk wanneer je oude nummer is overgedragen naar je nieuwe edpnet simkaart.

Kun je jouw gsm nummer behouden bij het afsluiten van een edpnet mobile abonnement?

Als je overstapt naar edpnet, is het mogelijk om je huidige telefoonnummer te behouden. Dit zul je dan tijdens het bestelproces moeten aangeven. Wanneer je aangeeft dat je je huidige nummer wilt behouden, zul je onder andere aan moeten geven wie je huidige provider en wat je huidige telefoonnummer en simkaartnummer zijn.

Je zult in dit geval nog wel een nieuwe edpnet simkaart toegestuurd krijgen. Tijdens de activatie van de simkaart zal je telefoonnummer worden overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Zodra je op de simkaart van je oude telecom provider geen bereik meer hebt, wissel je je oude simkaart voor je nieuwe simkaart en kun je meteen gebruik maken van je edpnet abonnement.

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

02 588 59 40OF Prijs berekenen

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?
logo edpnet

Laat ons jou terugbellen voor advies over de edpnet abonnementen of om een gsm abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Hoe kun je jouw verbruik inzien in My edpnet?

Je kunt het verbruik van je edpnet mobile in de gaten houden in My edpnet. Dit is de online klantenzone van edpnet waar je als edpnet klant toegang tot krijgt nadat je een abonnement hebt afgesloten.

Je kunt bij My edpnet inloggen via de computer of door de My edpnet applicatie te downloaden in de Google Play Store of de Apple App Store. Nadat je bent ingelogd bij My edpnet, kun je jouw verbruik zien door:

  1. in het menu naar "Mijn configuratie" te gaan;
  2. vervolgens klik je in de keuzes die verschijnen op "Mijn mobile";
  3. klik in het overzicht met je edpnet abonnement op je telefoonnummer;
  4. onder "Mijn verbruik raadplegen" vind je het aantal verbruikte belminuten, SMS'en en data. Ook kun je hier eventueel verbruik buiten je bundel terugvinden.

Door op de knop "Export" te klikken, zal er een CSV document gedownload worden met een gedetailleerder overzicht van je edpnet mobile verbruik.

* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 12 stemmen vond de informatie nuttig.

CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Klik je op een link, dan zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Meer info of klant worden?

edpnet klant worden of extra informatie ontvangen?

Neem contact met ons op voor advies over de edpnet abonnementen
of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).

Laat CallMePower jou terugbellen voor advies over de edpnet
abonnementen of om een abonnement af te sluiten (gratis dienst).