Wind Voor A contact klantendienst: alle contactgegevens

Klant bij Wind Voor A en heb je een vraag of probleem? De klantendienst van deze kleine leveranciers is op een aantal manieren te bereiken. In dit artikel geven we alle contactgegevens van Wind Voor A en leggen we de procedures bij deze leverancier, zoals het regelen van een verhuis uit. Zo is met Wind Voor A contact opnemen een stuk makkelijker!
Wind Voor A contact klantendienst
Bij Wind Voor A heb je de keuze om online per e-mail of telefonisch contact op te nemen met de klantendienst. In de onderstaande tabel geven we een overzicht van de Wind Voor A contactgegevens, zoals het Wind Voor A telefoonnummer.
Contactmethode | Contactgegevens | Openingsuren |
---|---|---|
📞 Algemene Wind Voor A klantendienst | 📞 03 257 12 12 | Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur |
📫 Postadres | Noorderlaan 111, 2030 Antwerpen | Reactie binnen enkele werkdagen |
📧 Wind Voor A e-mail | [email protected] | |
🔒 Online klantenzone | Wind Voor A klantenzone | 24/7 beschikbaar |
Voor vragen over aandelen, energietarieven, energiefacturen en het aanpassen van gegevens, neem je contact op met het algemene Wind Voor A telefoonnummer.
Wind Voor A is op dit moment niet actief op social media, waardoor de enige online contactmethode bij deze leverancier per e-mail is.
Gratis telefoonnummer Wind Voor A Bij het Wind Voor A telefoonnummer betaal je het zonale tarief. Wind Voor A bellen is dus niet geheel gratis. De belkosten hangen in dit geval af van de voorwaarden in je mobiele abonnement.
Wind Voor A e-mailadres klantendienst
Naast een telefonisch, is het ook mogelijk om de Wind Voor A klantendienst te bereiken per e-mail. Dit is vooral aan te raden als de klantendienst niet bereikbaar is, het doorsturen van documenten of bij minder urgente vragen. Het Wind Voor A e-mailadres is: [email protected].
Vermeld in de e-mail ook je klantnummer en volledige naam. Op deze manier heeft de Wind Voor A klantendienst sneller een antwoord op je vraag of probleem.
Openingsuren Wind Voor A klantendienst
De klantendienst van Wind Voor A is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Op feestdagen en in het weekend is de Wind Voor A klantendienst niet bereikbaar. Buiten de kantooruren is het uiteraard mogelijk om een e-mail te sturen of in te loggen in de online klantenzone van deze leverancier.
Wat is het Wind Voor A adres?
Het kantoor van Wind Voor A is te vinden in Antwerpen. Dit is tevens het adres waar je al je briefverkeer gericht aan deze leverancier naartoe kan sturen. Informeer bij Wind Voor A voordat je een bezoek brengt aan dit kantoor. Het Wind Voor A adres is namelijk geen officieel bezoekadres.
Het Wind Voor A kantoor is te vinden op het onderstaande adres.
Wind voor “A” CVNoorderlaan 111
2030 Antwerpen


Hulp nodig bij het afsluiten van een energiecontract?
Bel CallMePower om gratis te veranderen van energieleverancier of voor advies over contracten. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)


Hulp nodig bij het afsluiten van een energiecontract in Vlaanderen?
Dien een terugbelverzoek in of bel CallMePower op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Mijn Wind Voor A klantenzone of toch bellen?
In de Mijn Wind Voor A klantenzone is het mogelijk om een aantal zaken betreffende je energiecontract snel en gemakkelijk online te regelen. Hierdoor is het minder vaak nodig om contact op te nemen met de Wind Voor A klantendienst. In de Mijn Wind Voor A klantenzone is het onder andere mogelijk om de volgende zaken te regelen:
- persoonlijke gegevens inzien en aanpassen;
- energiefacturen inzien en downloaden;
- energiecontract inzien;
- documenten doorsturen.
Wind Voor A heeft geen mobiele applicatie die je kan downloaden, maar het is wel mogelijk om de klantenzone van deze leverancier te bezoeken via de internetbrowser op je telefoon.
Problemen met de Wind Voor A klantenzone?
Indien je problemen ondervindt met de online klantenzone, is het aan te raden om in te loggen via een andere internetbrowser of een ander apparaat te gebruiken. Lost dit het probleem niet op? Neem dan met Wind Voor A contact op.
Contact opnemen Wind Voor A verhuis
Verhuizen kan een heel gedoe zijn. Je moet een hoop zaken, van verhuisdozen tot aan je internetabonnement regelen. Betreffende je energiecontract zal je twee belangrijke stappen moeten ondernemen, namelijk het doorgeven van je verhuis en het invullen van het overnamedocument.
Hieronder leggen we uit hoe je een Wind Voor A verhuis regelt.
Wind Voor A verhuis doorgeven
Op dit moment is Wind Voor A enkel actief in een aantal gemeenten. Het kan dus zijn dat je bij een verhuis buiten het leveringsgebied van Wind Voor A valt. In dit geval zal je moeten veranderen van energieleverancier.
Bekijk onze pagina met alle energieleveranciers in België voor een overzicht.
Het doorgeven van een verhuis aan Wind Voor A kan bij deze leverancier al voordat je gaat verhuizen. Het is sterk aan te raden je verhuis tijdig door te geven. Dit kan per e-mail of telefonisch.
Overnamedocument Wind Voor A invullen
Naast het doorgeven van je verhuis, zal je ook het overnamedocument in moeten vullen. In het energieovernamedocument noteer je de meterstanden op het moment van overdracht en de EAN-code van de elektriciteitsmeter. Deze code vind je op de zijkant van de meter of op je energiefactuur.
Vervolgens dienen beide partijen het document te ondertekenen en kan het overnamedocument worden opgestuurd naar Wind Voor A. Dit kan naar het volgende e-mailadres: [email protected].
Download het Wind Voor A overnamedocument gratis met de knop hieronder.
Het is sterk aan te raden om het overnamedocument tot enige tijd na je verhuis te bewaren. Dit is namelijk het officiële bewijs van de meterstanden op het moment van overdracht, mocht daar onenigheid over ontstaan.


Gas en / of elektriciteit nodig in je nieuwe woning?
Bel CallMePower om gratis een energiecontract in Vlaanderen af te sluiten voor je nieuwe woning en de energiemeters over te nemen.

Gas en / of elektriciteit nodig in je nieuwe woning?
Bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur of laat je gratis terugbellen.
Wind Voor A klant worden
Voordat je klant kan worden bij Wind Voor A, zal je aandeelhouder van deze coöperatie moeten worden. Zodra je het aandeelhoudersbewijs hebt ontvangen is het mogelijk om een energiecontract af te sluiten.
Voordat je gaat veranderen van leverancier is het aan te raden om de energietarieven te vergelijken. De verschillen in prijzen en voorwaarden kunnen namelijk erg groot zijn.
Leveranciers vergelijken? Energie vergelijken doe je met CallMePower!
Stroompanne Wind Voor A contact
Heb je last van een stroompanne? Neem dan niet met Wind Voor A contact op, maar met de netbeheerder. Deze is namelijk verantwoordelijk voor het onderhoud en het aanleggen van het elektriciteitsnet. In Vlaanderen is dit Fluvius.
Controleer voordat je met de netbeheerder contact opneemt of de stroompanne niet wordt veroorzaakt door een probleem in je elektrische installatie of door aangekondigd onderhoud. Op de website van Fluvius is al het aangekondigde onderhoud in jouw regio terug te vinden.
Het noodnummer voor stroompanne van Fluvius is: 📞 078 35 35 00.
Wind Voor A vergoeding stroompanne
Zodra de stroompanne is verholpen, kan je mogelijk een vergoeding voor de stroompanne aanvragen. Hiervoor moet de stroompanne langer dan vier uur hebben geduurd en mag de stroompanne niet zijn veroorzaakt door gepland onderhoud. Meer informatie hierover op onze vergoeding stroompanne pagina.