DVV contact: alle DVV klantendienst contactgegevens
Om verzekeraar DVV telefonisch te contacteren, kun je bellen naar +32 2 286 61 11. Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8:30 tot 17:00 en op vrijdagen van 8:30 tot 16:30. Vanuit het buitenland kun je naar het volgende nummer bellen: +32 2 286 72 86. Daarnaast is DVV ook nog actief op sociale media als Facebook en LinkedIn.
DVV contact klantendienst overzicht
Met DVV verzekeringen contact opnemen kan op een aantal manieren, zowel telefonisch als online. Hieronder in het overzicht zijn alle contactgegevens van de DVV klantendienst in België weergegeven.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
DVV noodnummer dringende hulp | 0800 93 300 |
DVV telefoonnummer (schadegeval vanuit het buitenland) | +32 2 286 72 86 |
DVV algemeen telefoonnummer | +32 2 286 61 11 |
DVV Facebook | @DVVverzekeringen |
DVV LinkedIn | DVV verzekeringen |
DVV Twitter | @DVV_verzekeringen |
DVV verzekering afsluiten
Bereken je verzekeringspremie met de simulator van DVV (Gratis dienst)
Openingsuren DVV klantendienst
Het DVV telefoonnummer is elke werkdag te bereiken. Op maandag tot en met donderdag kun je bellen tussen 8:30 en 17:00, op vrijdagen is dit mogelijk van 8:30 tot 16:30. Buiten deze uren kun je contact opnemen via de sociale media kanalen van DVV. Dit kan op Facebook, LinkedIn en Twitter.
DVV telefoonnummer gratis?
Als je contact op wilt nemen met DVV, zal dit geen kosten opleveren. Het telefoonnummer van DVV is namelijk een 0800 nummer en dus volledig gratis voor klanten.
Adres DVV
Voor klanten die een brief wensen op te sturen naar de verzekeraar, heeft DVV het volgende adres beschikbaar gestelt:
Karel Rogierplein 11,
1210 Brussel
Hier kun je bijvoorbeeld je klachtenbrief naar op sturen.
E-mailadres DVV contact
DVV heeft geen e-mailadres om direct contact mee op te nemen. Ze hebben echter wel een klachten e-mail waar klanten met hun klacht terecht kunnen. Het DVV's klachten e-mailadres is [email protected].
MyDVV
DVV biedt haar klanten toegang tot een online klantenportaal. In deze online klantenzone van DVV kunnen klanten verschillende functies gebruiken, zoals het bekijken en downloaden van verzekeringspolissen. Daarnaast is het eenvoudig om schade aan te geven en contracten digitaal te ondertekenen. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om gemakkelijk contact op te nemen met een DVV consulent.
Inloggen bij MyDVV?
Inloggen bij MyDVV? Hiervoor kun je naar de DVV inlogpagina.
DVV klacht doorgeven
DVV heeft een aantal verschillende manieren voor haar klanten om een klacht door te geven. Als eerst wordt aangeraden contact op te nemen met je DVV-consulent of je relatiebeheerder. Een derde optie is contact opnemen met je dossierbeheerder. Is je contactpersoon geen ideale optie voor jou, dan is het uiteraard ook mogelijk bij de Klachtendienst van DVV zelf je bericht te melden.
DVV verzekering afsluiten
Bereken je verzekeringspremie met de simulator van DVV (Gratis dienst)
De Klachtendienst van DVV is op de volgende drie manieren te contacteren:
- E-mail: naar [email protected].
- Telefonisch: Voor het melden van je klacht of vragen over de verdere afhandeling van je klacht: +32 2 286 66 66. Voor andere vragen aan DVV verzekeringen: +32 2 286 61 11.
- Post: DVV verzekeringen – Klachtendienst - Karel Rogierplein 11 - 1210 Brussel.
DVV opzeggen
Mocht je je DVV contract willen opzeggen, let er dan op dat je dit tegen het einde van de verzekeringsperiode doet en ten minste drie maanden voor de hoofdvervaldag. Je kunt de verzekering opzeggen via een aangetekende brief naar DVV.