Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Hoe neem je met de klantendienst van Zuny contact op?

Geactualiseerd op
minuten lezen
Zuny contact

Met Zuny contact opnemen kan via WhatsApp: +32 455 10 27 92. Ook kun je contact opnemen met de Zuny klantendienst via het online contactformulier of via één van de sociale media kanalen waar Zuny actief op is. Houd er bovendien rekening mee dat de Zuny klantendienst Franstalig is. In dit artikel vind je meer details over de contactmogelijkheden van de Zuny klantendienst.

Hoe neem je via WhatsApp met Zuny contact op?

De Zuny klantendienst beschikt niet over een telefoonnummer die je kunt opbellen om je vragen / problemen te bespreken. Dit is zowel voor klanten van Zuny als mensen die nog geen klant zijn bij Zuny niet mogelijk.

Het is daarentegen wel mogelijk om met Zuny contact op te nemen via WhatsApp. Je kunt met de Zuny klantendienst op WhatsApp spreken van maandag tot vrijdag van 8:30 - 22:00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10:00 - 21:00 uur door een bericht te sturen naar: +32 455 10 27 92.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).

Via welke digitale manieren kun je de Zuny klantendienst bereiken?

Zuny beschikt niet over een e-mailadres waarop je hen kunt bereiken. Het is wel mogelijk om het online contactformulier op de website van Zuny in te vullen.

Wil je nog sneller hulp ontvangen van de Zuny klantendienst, dan kun je ook een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen op de Zuny website. Ook kun je de Zuny klantendienst contacteren door hen een bericht te sturen via Facebook of Twitter.

Ervaar je problemen of ben je niet meer tevreden bij Zuny?

Bel CallMePower voor gratis en vrijblijvende hulp met alle providers vergelijken, een nieuw abonnement vinden en afsluiten en je abonnement bij Zuny opzeggen.

Advertentie - CallMePower 

Ervaar je problemen of ben je niet meer tevreden bij Zuny?

Laat CallMePower je gratis terug bellen voor gratis en vrijblijvende hulp met alle providers vergelijken, een nieuw abonnement vinden en afsluiten en je abonnement bij Zuny opzeggen.

Advertentie - CallMePower 

MyZuny: de digitale Zuny klantenzone

Als klant van Zuny krijg je toegang tot MyZuny. MyZuny is het Digitale klantenportaal waar elke Zuny klant een eigen omgeving heeft om persoonlijke gegevens in te zien, te beheren en te wijzigen.

Meteen nadat je je hebt ingeschreven bij Zuny, kun je via de computer bij MyZuny inloggen en binnen een half uur kun je ook al via de Zuny app TV kijken. De modem voor je Zuny internet abonnement hoeft hiervoor nog niets eens geïnstalleerd te zijn.

In MyZuny - het portaal dat enkel via de computer te bereiken is - kun je onder andere:

  • je persoonlijke gegevens inzien en wijzigen;
  • je betaalmethode wijzigen;
  • je simkaart activeren;
  • je facturen inzien;
  • je verbruik inzien;
  • je abonnement bekijken;
  • je verhuis regelen;
  • je abonnement opzeggen;
  • je bestellingen en bezorgingen in de gaten houden;
  • opties aan- en uitzetten;
  • One Shot data opties aanschaffen;
  • gebruik maken van verschillende voordelen van partners.

Hoe kun je Zuny opzeggen?

Je kunt op elk moment je abonnement bij Zuny opzeggen. Het opzeggen van je Zuny abonnement kun je op drie manieren doen:

  • Bel CallMePower op: 02 588 71 43. Wij zullen jou dan helpen aan een nieuw telecom abonnement en zeggen je Zuny abonnement op.
  • Stap over naar een andere telecom provider en geef tijdens het bestelproces aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Je nieuwe telecom provider zal dan je abonnement bij Zuny opzeggen.
  • Ga naar My Zuny en klik op "Opzeggen". Je geeft vervolgens de einddatum aan. Zodra de opzegging is bevestigd, zul je een bevestigingsmail ontvangen. In deze mail worden de volgende stappen beschreven.

Nadat je jouw abonnement bij Zuny hebt opgezegd, moet je de materialen naar Zuny terugsturen. Je zult hiervoor een e-mail ontvangen met de barcode, deze kun je ook in MyZuny vinden. Deze barcode dien je op de doos te plakken waarin je het materiaal terugstuurt. Het terugsturen van alle materialen dien je binnen dertig dagen moeten doen om extra kosten te voorkomen.

Wil je jouw abonnement niet opzeggen maar enkel Zuny opties uitschakelen? Ga hiervoor naar MyZuny. In de persoonlijke Zuny klantenzone kun je per optie aangeven of die geactiveerd of uitgeschakeld moet zijn. Het uitschakelen van een optie kun je op elk moment doen, al betaal je de optie voor de gehele maand.

Wil je veranderen van telecom provider?

Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).

Hoe kan ik een Zuny verhuis regelen?

Omdat de diensten van Zuny niet in heel België te gebruiken zijn, zul je bij een verhuis eerst na moeten gaan of Zuny beschikbaar is op je nieuwe adres. Als dat het geval is, kun je in MyZuny je Zuny verhuis regelen. Dit doe je door in het menu naar "Verhuizen" te gaan. Vervolgens regel je jouw Zuny verhuis door de instructies te volgen.

Is Zuny niet beschikbaar op je nieuwe adres, dan moet je jouw abonnement bij Zuny opzeggen en bij een andere telecom provider een abonnement afsluiten. Voor gratis hulp bij het vergelijken van alle providers in België en het vinden van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie, bel je CallMePower op: 02 588 71 43.

Moet je andere contracten verhuizen?

Naast het regelen van je Zuny verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, bel dan CallMePower.

Advertentie - CallMePower 

Moet je andere contracten verhuizen?

Naast het regelen van je Zuny verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, laat CallMePower jou dan terugbellen.

Advertentie - CallMePower 

Hoe kun je bij Zuny klant worden?

Een klant bij Zuny worden is via de Zuny website te doen door een abonnement af te sluiten. Vervolgens rond je het bestelproces in een aantal stappen af.

  1. Bestel het Zuny internet abonnement.
  2. Vink internet aan.
  3. Voeg, indien gewenst, een TV en / of gsm-abonnement aan je bestelling toe.
  4. Controleer of Zuny leverbaar is op je adres.
  5. Maak een afspraak voor de installatie.
  6. Vul je persoonlijke gegevens.
  7. Bevestig en betaal je Zuny abonnement.

Word nu klant bij Zuny!
logo Zuny

Sluit direct een abonnement af bij Zuny of vergelijk alle providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenenOF 02 588 71 43

Advertentie - CallMePower   
Word nu klant bij Zuny!
logo Zuny

Sluit direct een abonnement af bij Zuny of vergelijk alle providers via CallMePower (gratis dienst).

Prijs berekenenOF Bel mij gratis terug

Advertentie - CallMePower   

Tijdens het bestelproces kun je ook aangeven of je je huidige gsm nummer wilt behouden of dat je een nieuw gsm nummer wilt ontvangen. Als je jouw huidige nummer wilt behouden, vul je die in. Ook kun je tijdens het bestelproces aangeven of je hulp met je huidige abonnement opzeggen - indien daar sprake van is - wilt van Zuny door gebruik te maken van de Easy Switch optie of dat je zelf je huidige abonnement opzegt.

Wees ervan bewust dat je enkel een abonnement bij Zuny kunt afsluiten als je woonachtig bent in Wallonië of in de Franstalige gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Woon je in Vlaanderen of een Nederlandstalige gemeente van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest? Neem dan met CallMePower contact op voor het vinden van een abonnement dat perfect bij je persoonlijke situatie past én dat je op jouw adres kunt afsluiten: 02 588 71 43.

Zuny internet review

Lees eerst de Zuny internet review en ervaringen met de Zuny klantendienst door voordat je een abonnement bij deze telecom provider afsluit. Zo weet je precies waar je bij hen aan toe bent.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 11 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Contacteer ons

voor gratis hulp en advies!

Heb je vragen, problemen of wil je hulp met vergelijken?

Bel CallMePower voor hulp bij al je vragen en problemen en om
een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Advertentie - CallMePower 

Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp bij al je vragen en problemen
en om een vergelijing van alle abonnementen uit te voeren. (gratis dienst)

Advertentie - CallMePower