Word nu klant bij yoin of vergelijk alle gsm abonnementen!
Word nu klant bij yoin of vergelijk alle gsm abonnementen!
Als klant kun je yoin (voorheen Youfone) bellen op: 1988. Ben je nog niet bij yoin klant? je kunt dan telefonisch met yoin contact op nemen door te bellen naar: 078 48 61 11. Het is bovendien mogelijk om de yoin klantendienst te mailen: [email protected]. Daarnaast kun je yoin contacteren per post en in de MyYoin klantenzone.
Naamsverandering Youfone
In april 2024 heeft Youfone zijn naam veranderd naar yoin. Buiten de naamsverandering en een nieuwe naam voor de klantenzone (MyYoin), verandert er voor Youfone klanten niets.
Je kunt de yoin klantenservice bereiken via één van de telefoonnummers. Je kunt de yoin klantendienst (voorheen Youfone) op verschille telefoonnummers bereiken, afhankelijk van of je al klant bent of niet en de reden van het bellen.
yoin klantendienst | yoin telefoonnummer | yoin openingstijden |
---|---|---|
yoin telefoon klanten | 1988 | Maandag tot vrijdag: 9:00 - 18:00 uur |
yoin telefoon niet-klanten | 078 48 61 11 |
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
yoin (Youfone België) beschikt over een e-mailadres waarop de yoin klantendienst te bereiken is. Je kunt je vragen en problemen via de mail sturen naar: [email protected]. yoin streeft ernaar om binnen drie dagen op je e-mail terug te komen.
Wil je sneller antwoord op je vragen of problemen hebben, dan kun je ook de pagina met veelgestelde vragen op de website van yoin bekijken. Op deze pagina geeft yoin al antwoord op een groot aantal vragen, waardoor de kans bestaat dat jouw vraag hier ook al tussen staat en het niet meer nodig is om contact op te nemen met de yoin klantendienst.
Heb je een klacht over yoin (Youfone België)? Je kunt bij yoin een klacht indienen door met yoin contact op te nemen. Een yoin klacht indienen kun je doen door telefonisch met yoin contact op te nemen of door hen een e-mail te sturen. Je belt naar: 1988 (met je yoin nummer) of 078 48 61 11.
Als je yoin een mail stuurt met de klacht, zorg er dan voor dat je zo duidelijk en uitgebreid mogelijk de klacht beschrijft. yoin streeft ernaar om binnen vijf werkdagen te reageren op je klacht. Indien er een onderzoek nodig is, dan heeft yoin hier maximaal vier weken voor nodig.
Ben je na de afhandeling van de klacht van yoin niet tevreden, dan kun je contact opnemen met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie ([email protected] / 02 233 09 09 / Koning Albert 2-laan 8, bus 3, 1000 Brussel).
Er bestaat geen yoin winkel in België waarbij je langs kunt gaan voor vragen of bij problemen. Je kunt wel altijd met de yoin klantenservice via één van de andere contactmogelijkheden contact opnemen.
Als je klant bent geworden bij yoin, ontvang je toegang tot de digitale klantenzone van yoin: MyYoin. De digitale klantenzone biedt alle klanten hun persoonlijke omgeving om hun persoonlijke gegevens te bekijken, beheren en wijzigen. Je kunt bij MyYoin inloggen via de computer, maar het is ook mogelijk om de MyYoin applicatie in de Google Play Store of Apple App Store te downloaden.
Door het gebruiken van MyYoin kun je onder andere:
Je kunt via de website van yoin een abonnement afsluiten voor een yoin gsm abonnement. Vergeet niet om voorafgaand aan het afsluiten van het abonnement de yoin review door te lezen. Zo weet je zeker of een abonnement bij yoin de juiste keuze voor jou is.
Na het bestellen van het yoin gsm geef je jouw persoonlijke gegevens door en geef je aan of je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden of niet. Vervolgens rond je de bestelling af en zal er een yoin simkaart binnen vijf werkdagen naar je toe gestuurd worden, ook als je jouw huidige gsm nummer behoudt.
Sluit direct een gsm abonnement af bij yoin of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
Sluit direct een gsm abonnement af bij yoin of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
Na het ontvangen van je yoin simkaart, zul je deze nog moeten activeren. Je yoin simkaart activeren kun je zelf doen via MyYoin. Doe je dit niet binnen dertig dagen, dan wordt de simkaart automatisch geactiveerd. Voor het activeren van de yoin simkaart volg je de volgende stappen:
Na het volgen van deze stappen zul je mobiel internet moeten hebben. Is dit niet het geval. Dan kun je simkaart opnieuw in de gsm plaatsen. Lukt het nu nog niet, neem dan met yoin contact op voor hulp.
Tijdens de bestelling van je yoin abonnement geef je aan dat je jouw huidige gsm-nummer behouden wilt. Je zult dan enkele gegevens in moeten vullen, zoals het telefoonnummer en je huidige telecom provider. yoin zal vervolgens bij je huidige provider nagaan of het nummerbehoud wordt goedgekeurd.
Zodra je huidige telecom provider heeft goedgekeurd dat je jouw huidige nummer behoud, zal yoin jou een nieuwe, yoin simkaart sturen. De activatiedatum van je simkaart zal in de begeleidende brief staan. Je wordt bovendien via e-mail en SMS door yoin op de hoogte gesteld van de status van de overdracht.
Als je gebruik maakt van een prepaid kaart, kan yoin binnen vijf werkdagen de overstap van je nummer regelen. Als je niet meer aan een abonnement vast zit, zal yoin bij je huidige provider nagaan wat de vroegst mogelijke overstapdatum is. Hierbij geldt vaak één maand opzegtermijn.
Stap je over naar yoin en behoud je jouw huidige gsm-nummer? Dan zegt yoin je abonnement bij je huidige telecom provider op als je abonnement binnen nu en zes maanden verloopt.
Je abonnement bij yoin opzeggen kun je altijd aan het einde van je contract doen. Je gaat bij yoin een abonnement voor één maand aan. Wat de exacte einddatum van je contract is, kun je in MyYoin vinden.
Je kunt op een aantal manieren je abonnement bij yoin opzeggen:
Wil je een abonnement van yoin opzeggen voor overleden persoon? In dit geval is het ook noodzakelijk om een kopie van de overlijdensakte via de mail naar yoin te sturen. Zonder de kopie kan het abonnement niet opgezegd worden.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Je yoin verhuis regelen is erg eenvoudig. Je hoeft namelijk enkel een adreswijziging door te geven. Alle wijzigingen aan je persoonlijke gegeves, dus ook een adreswijziging, kun je zelf in MyYoin uitvoeren.
Wil je liever dat yoin je helpt bij het regelen van je yoin verhuis, dan kun je met yoin contact opnemen door in MyYoin een ticket aan te maken.
Meer info of klant worden?