Proximus klant worden of extra informatie ontvangen?
Proximus klant worden of extra informatie ontvangen?
Ben je een liefhebber van series, films en documentaires? Een Netflix abonnement is dan perfect voor jou. Door Proximus Netflix af te sluiten, betaal je jouw Netflix abonnementskost via je Proximus factuur en kun je Netflix kijken via je Proximus TV box en via de app.
Als je Netflix via Proximus afsluit, betaal je dezelfde prijs voor je Netflix abonnement als wanneer je los een Netflix abonnement afsluit. Het grote voordeel is echter dat je maar één factuur hoeft te betalen als je via Proximus Netflix afsluit, in plaats van dat je los de factuur van Proximus en van Netflix dient te betalen.
Netflix abonnement | NetflixBasic | Netflix Standaard | Netflix Premium |
---|---|---|---|
Prijs | € 8,99 | € 13,49 | € 17,99 |
Aantal schermen waarop je tegelijkertijd Netflix kunt kijken | 1 scherm | 2 schermen | 4 schermen |
Aantal apparaten waarop je content gedownload kunt hebben | 1 scherm | 2 schermen | 4 schermen |
Onbeperkt Netflix kijken? | ✔️ | ✔️ | ✔️ |
Netflix kijken op je TV, laptop, telefoon of tablet? | ✔️ | ✔️ | ✔️ |
Is Netflix in HD beschikbaar? | ❌ | ✔️ | ✔️ |
Is Netflix in Ultra HD beschikbaar? | ❌ | ❌ | ✔️ |
* Prijzen in april 2024 zonder eventuele bijkomende kosten en promoties.
Je betaalt de Netflix factuur voor een periode van één maand, dit hoeft echter niet een kalendermaand te zijn. Op welke datum de abonnementskosten van Netflix aan Proximus betaald moeten worden, is afhankelijk van de dag waarop je bij Proximus Netflix hebt afgesloten.
Je kunt bij Proximus Netflix op enkele manieren afsluiten:
Als je als optie bij Proximus TV Netflix wilt afsluiten, kun je dit via MyProximus - zowel via de MyProximus klantenzone als applicatie - via het Proximus TV-menu en via de Pickx website doen. Als je via MyProximus Netflix activeert, moet je ook via het menu van je TV Netflix bij Proximus activeren.
Bij Proximus Netflix activeren via de MyProximus app
Zie meer Zie minder
Bij Proximus Netflix activeren via de MyProximus website
Zie meer Zie minder
Bij Proximus Netflix activeren via de Android TV box
Zie meer Zie minder
Bij Proximus Netflix activeren via de Proximus TV box
Zie meer Zie minder
Bij Proximus Netflix activeren via de Pickx website
Zie meer Zie minder
Neem contact met ons op voor advies over de Proximus abonnementen of om een TV abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Laat ons jou terugbellen voor advies over de Proximus abonnementen of om een TV abonnement af te sluiten (gratis dienst).
Heb je al een Netflix abonnement, maar wil graag alles via één factuur betalen? je kunt je Netflix abonnement omzetten naar een abonnement van Netfilx bij Proximus. Dit doe je door:
Als je al een Netflix abonnement hebt en die graag wilt koppelen aan Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports, is dit ook mogelijk. Je doet dit door:
Als je problemen ervaart met het omzetten van je Netflix abonnement naar Proximus Netflix of het koppelen van Netflix aan Proximus Pickx, kun je het beste de Proximus klantendienst contacteren. Met Proximus contact opnemen kan onder andere telefonisch via: 0800 22 800.
Je kunt op meerdere manieren via Proximus Netflix kijken:
Als je gebruik maakt van Netflix, ongeacht op welk toestel je dit doet, maak je gebruik van internet. De hoeveelheid internet dat Netflix verbruikt, is afhankelijk van de scherpte van je scherm. Zo verbruik je bij SD gemiddeld 1 GB per uur, bij HD 3 GB bij uur en bij Ultra HD zelfs 7 GB per uur.
Het is aan te raden om regelmatig je verbruik te raadplegen. Als je namelijk over je internetvolume in je abonnement heen bent, kan het lastiger worden om Netflix te kijken of zul je hiervoor moeten bijbetalen.
Als je via je gsm Netflix kijkt, is het bovendien aan te raden om te voorkomen dat je van je mobiele data gebruik maakt. Probeer dus altijd met wifi te verbinden of download de content als je nog van wifi gebruik kunt maken zodat je offline Netflix kunt kijken.
Heb je onvoldoende internet in je abonnement?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Heb je onvoldoende internet in je abonnement?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je Netflix opzeggen via Proximus? Allereerst moet je jouw Netflix account opzeggen. Doe je dit niet, dan blijf je voor Netflix bij Proximus betalen. Zodra je dit hebt gedaan, kun je bij Proximus Netflix deactiveren. Het deactiveren van Netflix doe je in MyProximus.
Was Netflix gekoppeld aan Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports in je pack van deze telecom provider, wil je deze optie opzeggen én betaalde je Netflix voorheen via een betaalkaart? Bij het opzeggen van de Pickx optie zal het betalen via je betaalkaart automatisch gereactiveerd worden.
Had je al een Netflix account voordat je Netflix bij Proximus afsloot, betaalde je destijds via een betaalkaart én wil je jouw pack bij Proximus opzeggen? Nadat je jouw abonnement bij Proximus opgezegd hebt, zul je weer via je oude betaalmethode voor Netflix betalen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Als je Netflix niet werkt, kun je allereerst in MyProximus nagaan of Netflix bij Proximus is geactiveerd. Heb je recentelijk bij Proximus Netflix geactiveerd, dan kan het enkele uren duren voordat je bij Netflix kunt inloggen. Controleer daarnaast of je met de juiste inloggegevens inlogt.
Kon je voorheen wel bij Proximus van Netflix gebruik maken maar nu niet meer, ga dan na of je nog surfvolume / mobiele data over hebt. Netflix kan langzamer zijn of niet meer werken als je door het internet van die maand heen bent. Ook kun je de applicatie opnieuw installeren en / of de TV box opnieuw opstarten.
Werkt Netflix hierna nog steeds niet, dan kun je het beste met Netflix contact opnemen. Dit kan door op de supportpagina te kijken, door de chat op de Netflix website te gebruiken of door Netflix te bellen via de Netflix app of op: 900 822 377.
CallMePower, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. CallMePower krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.
Meer info of klant worden?