energie-vergelijken
energie vergelijken

Gratis adviesdienst energie België

Bel CallMePower voor advies over energiecontracten of om over te stappen. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)

energie-vergelijken
energie vergelijken

Gratis adviesdienst gas en elektriciteit België

CallMePower belt je gratis terug tijdens de openingsuren of vergelijk gratis met onze energievergelijker.

Bolt contact klantendienst: alle contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
Bolt contact

Het telefoonnummer van Bolt Energie is: 02 899 33 00. Dit nummer is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur. Het is ook mogelijk om online met de klantendienst contact op te nemen via het e-mailadres: [email protected].

Bolt contact klantendienst

Klanten van Bolt Energie kunnen op een aantal verschillende manieren de klantendienst contacteren.

In het overzicht hieronder zijn de contactgegevens van de Bolt klantendienst, inclusief het telefoonnummer voor klanten met een energiecontract in combinatie met een volledige dienstverlening.

Hoe Bolt Energie contacteren?
ContactmethodeContactgegevens
Bolt Energie telefoonnummer📞 02 899 33 00
Contract opzeggen en overstappen*
Bolt e-mailadres[email protected]
My Bolt online klantenzoneMy Bolt klantenzone
PostadresBolt Energie, Sint-Lazaruslaan 4-10, 1210 Brussel

*Telefonische dienstverlening beheerd door CallMePower, een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.

Bolt is tevens actief op social media (Facebook en Instagram). Voor urgente vragen of problemen is het echter aan te raden om met Bolt contact op te nemen via het bovenstaande telefoonnummer of e-mailadres.

vast of variabel
vast of variabel

Ontevreden? Stap nu gratis over naar een betere leverancier

Bel een energie-expert van CallMePower om direct over te stappen naar een energieleverancier naar keuze. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)

vast of variabel
vast of variabel

Ontevreden? Stap nu gratis over naar een betere leverancier

Een energie-expert van CallMePower belt je gratis terug tijdens onze openingsuren.

Openingsuren Bolt Energie klantendienst

De openingsuren van de Bolt klantendienst zijn: maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.

In het weekend en op feestdagen is de klantendienst van Bolt niet bereikbaar. Het is uiteraard wel mogelijk om in te loggen in de Bolt klantenzone, een bericht achter te laten via het contactformulier of een e-mail te sturen.

Bolt Energie telefoonnummer

Het Bolt telefoonnummer kan gebruikt worden door bestaande klanten, nieuwe klanten en huishoudens die geïnteresseerd zijn in het worden van een mini-opwekker. Bolt is telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur op: 📞 02 899 33 00.

Let wel op dat het telefoonnummer van Bolt enkel gebruikt kan worden door klanten die een contract hebben met een volledige klantendienst. Klanten met een Bolt Go of een Bolt Online contract zullen Digitaal met de klantendienst contact op moeten nemen.

Wat is het Bolt Energie adres?

De hoofdzetel van Bolt Energie is te vinden in Brussel. Dit is echter geen klantenloket, waardoor het niet mogelijk is om dit kantoor te bezoeken als klant. Wel kan je eventuele post versturen naar dit adres. Het Bolt Energie kantoor is te vinden op het onderstaande adres.

Bolt Energie
Sint-Lazaruslaan 4-10
1210 Brussel

energie vergelijken
energie vergelijken

Energieleveranciers vergelijken?

Bel CallMePower voor een gratis telefonische vergelijking of vergelijk online. (Wachttijd bedraagt momenteel: 1 minuut)

energie vergelijken
energie vergelijken

Energieleveranciers vergelijken?

Vergelijk prijzen met onze gratis energievergelijker of dien een terugbelverzoek in.

Hoe Bolt verhuis regelen?

Het regelen van een energie verhuis kan een heel gedoe zijn. Gelukkig is het regelen van een Bolt verhuis redelijk gemakkelijk, doordat het grootste gedeelte gemakkelijk in de online klantenzone geregeld kan worden. We leggen hieronder alles uit over hoe je een Bolt Energie verhuis moet doorgeven.

Hoe Bolt verhuis doorgeven?

Bij een verhuis is het uiteraard belangrijk dat je energieleverancier op de hoogte is gesteld. Dit doe je het beste een ruime tijd van tevoren.

Je zal bij het doorgeven van je energie verhuis in ieder geval de persoonlijke gegevens van de contractant, het adres van je nieuwe woning en de verhuisdatum (startdatum contract) nodig hebben.

Dit kan je telefonisch of via de online klantenzone van Bolt Energie doorgeven.

Invullen Bolt energieovernamedocument

Naast het doorgeven van je verhuis, zal je ook het Bolt energieovernamedocument in moeten vullen. In dit document zal je de meterstanden op het moment van overdracht en de EAN-codes van de energiemeters moeten noteren.

Vervolgens dienen zowel de oude als de nieuwe bewoners van de woning het document te ondertekenen en deze worden opgestuurd naar de Bolt klantendienst. Het versturen van het overnamedocument kan naar het hierboven genoemde Bolt e-mailadres.

Het is aan te raden om het originele overnamedocument tot enkele maanden na je verhuis te bewaren. Dit document geldt namelijk als het officiële bewijs van de meterstanden op het moment van overdracht, mocht hier later onenigheid over ontstaan.

Download het Bolt overnamedocument (door CallMePower) gratis met de knop hieronder.

Gas en Licht Verhuizen
Energie verhuis

Gas en elektriciteit overzetten bij verhuis (Gratis dienst)

Contacteer de energie-experts van CallMePower om gratis alle stappen voor je verhuis door te lopen en een nieuw contract af te sluiten.

Gas en Licht Verhuizen

Gas en elektriciteit overzetten bij verhuis (Gratis dienst)

Laat je terugbellen door een energie-expert van CallMePower om gratis alle stappen voor je verhuis door te lopen en een nieuw contract af te sluiten.

Hoe Bolt contract opzeggen?

Ga je verhuizen naar een regio waar Bolt niet actief is of ga je samenwonen met iemand die al een energiecontract heeft? Dan zal je het Bolt contract moeten opzeggen via de klantendienst van deze leverancier.

Indien je niet tevreden bent met Bolt en klant wilt worden bij een andere leverancier zal het niet nodig zijn om je huidige contract op te zeggen. In dit geval kan je een nieuw contract afsluiten bij een andere energieleverancier. Je nieuwe leverancier zal vervolgens het oude contract automatisch stopzetten.

Bekijk het overzicht met alle energieleveranciers in België.

Hoe Bolt Energie klant worden?

Bolt Energie is momenteel actief in Vlaanderen en Wallonië en biedt gas en elektriciteit aan voor particulieren en professionele klanten. Bekijk voordat je gaat overstappen alle Bolt tarieven of de Bolt Energie reviews. Zo ben je ervan verzekerd dat Bolt de beste keuze voor jouw situatie is.

Ben je overtuigd door het aanbod van Bolt? Dan kun je gaan veranderen van energieleverancier! Een contract bij Bolt afsluiten kan door op de website van deze leverancier al je gegevens in te vullen. Vervolgens zal je een voorstel ontvangen waar je mee akkoord kunt gaan. Hierna zal je overstap in gang worden gezet.

Vergelijk tarieven voordat je overstapt! Energie vergelijken doe je met CallMePower.

My Bolt klantenzone

Met Bolt Energie telefonisch contact opnemen is niet altijd de snelste of makkelijkste oplossing. In de online klantenzone van deze leverancier is het mogelijk om een groot aantal zaken snel en gemakkelijk zelf te regelen.

Functionaliteiten My Bolt klantenzone

In de My Bolt klantenzone is het mogelijk om een aantal zaken betreffende je energiecontract zelf, online te regelen. De klantenzone heeft (onder andere) de volgende functionaliteiten:

  • energie verhuis doorgeven;
  • energiefacturen en betaalstatus inzien;
  • voorwaarden huidige energiecontract inzien;
  • voorschotfacturen aanpassen;
  • persoonlijke gegevens inzien;
  • betaalmethode energiefactuur aanpassen.

In de My Bolt klantenzone is het helaas niet mogelijk om je exacte verbruik op te volgen, zoals dat wel bij enkele grote concurrenten kan. Daarnaast is er geen applicatie beschikbaar.

My Bolt inloggen Ga naar de My Bolt inlogpagina om toegang te krijgen tot je persoonlijke account.

Veelgestelde vragen over de Bolt klantendienst

Hoe Bolt Energie contacteren?

De klantendienst van Bolt Energie is telefonisch te bereiken op: 📞 02 899 33 00.

Wat is het Bolt e-mailadres?

Voor vragen en het doorsturen van documenten kun je met Bolt contact opnemen via het volgende e-mailadres: [email protected].

Wat zijn de openingsuren van Bolt?

De telefonische klantendienst van Bolt is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 12 stemmen vond de informatie nuttig.

Bekijk meer over Bolt