Ontdek hoe je met Mobile Vikings contact kunt opnemen

Het Mobile Vikings telefoonnummer is: 04 56 19 19 76. Als klant kun je de Mobile Vikings klantendienst ook bereiken op: 1976. Je kunt daarnaast ook met Mobile Vikings contact opnemen via verschillende, digitale contactmogelijkheden. Vind meer details over de contactmogelijkheden van de Mobile Vikings klantendienst in dit artikel.
Contactmogelijkheden van de Mobile Vikings klantendienst
Omdat Mobile Vikings een 100 % digitale klantendienst heeft, is het niet mogelijk om een Mobile Vikings winkel te bezoeken. Wel kun je de Mobile Vikings klantendienst bereiken via het Mobile Vikings telefoonnummer, e-mailadres, sociale media en via My Viking, de Digitale klantenzone voor Mobile Vikings klanten die via desktop of de My Viking app te bereiken is. Je kunt met Mobile Vikings contact opnemen door:
- te bellen naar een Mobile Vikings telefoonnummer;
- de online chat op de Mobile Vikings website te gebruiken;
- een berichtje van WhatsApp naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen;
- een e-mail naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen;
- een berichtje via My Viking naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen;
- een berichtje op Facebook Messenger of Twitter naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen.
Er bestaat geen Mobile Vikings winkel waarbij je langs kunt gaan om met een medewerker te spreken. Je zult voor al je vragen en problemen dus bij de online Mobile Vikings winkel moeten zijn of op een andere manier met Mobile Vikings contact moeten zoeken.
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.
Openingsuren van de Mobile Vikings klantendienst
Je kunt met Mobile Vikings contact opnemen door te bellen naar een Mobile Vikings telefoonnummer. Welk Mobile Vikings telefoonnummer je dient te bellen, is afhankelijk van of je al klant bent bij Mobile Vikings of niet en vanwege welke reden je de Mobile Vikings klantendienst wilt bereiken.
Mobile Vikings klantendienst | Mobile Vikings telefoonnummer | Mobile Vikings openingsuren |
---|---|---|
Telefoonnummer voor klanten | 1976 | Maandag tot vrijdag: 8:00 - 17:00 |
Telefoonnummer voor niet-klanten | 04 56 19 19 76 | |
Telefoonnummer vanuit het buitenland | +32 4 56 19 19 76 |
Ben je niet tevreden of ervaar je problemen met Mobile Vikings?
Bel CallMePower! Onze telecom experts helpen jou gratis met het vinden van een nieuwe telecom provider die perfect bij je persoonlijke situatie past, helpen je met een nieuw abonnement afsluiten en zeggen bovendien je Mobile Vikings abonnement voor je op.
Ben je niet tevreden of ervaar je problemen met Mobile Vikings?
Laat CallMePower je terugbellen! Onze telecom experts helpen jou gratis met het vinden van een nieuwe telecom provider die perfect bij je persoonlijke situatie past, helpen je met een nieuw abonnement afsluiten en zeggen bovendien je Mobile Vikings abonnement voor je op.
Via WhatsApp met Mobile Vikings contact opnemen
Het is ook mogelijk op met Mobile Vikings contact op te nemen via WhatsApp. De Mobile Vikings openingsuren van WhatsApp zijn ruimer dan van de telefonische Mobile Vikings klantendienst, namelijk 7 dagen op 7 van 8:30 - 22:00 uur.
Je kunt de klantendienst van Mobile Vikings via WhatsApp een berichtje sturen op: +32 4 56 13 06 93.
Via de mail met Mobile Vikings contact opnemen
Het is mogelijk om direct via de mail met Mobile Vikings contact op te nemen. Je kunt de Mobile Vikings klantendienst namelijk een mail sturen op: [email protected]. Zij zullen dan binnen één dag bij jou terugkomen.
Wil je nog sneller de Mobile Vikings klantendienst contacteren, dan kun je er ook voor kiezen om via één van de andere, Digitale contactmogelijkheden met Mobile Vikings contact op te nemen. Zo kun je hen via de chat op de website benaderen of via Facebook Messenger of Twitter. Ook kun je bij de veelgestelde vragen kijken, wellicht wordt je vraag / probleem daar al behandeld.
Is er een Mobile Vikings winkel in België?
Er bestaat geen Mobile Vikings winkel waarbij je langs kunt gaan voor hulp bij een gsm of internet abonnement afsluiten of waar je jouw problemen samen met een medewerker kunt oplossen.
Als je een gsm abonnement besteld hebt, zul je normaliter de simkaart thuis gestuurd krijgen. Het afhalen van de simkaart is echter ook mogelijk. Het afhaalpunt van Mobile Vikings bevindt zich op het hoofdkantoor in Hasselt. Je dient hiervoor een afspraak te maken door te bellen naar: 078 35 30 33.
Het adres van het afhaalpunt van Mobile Vikings is als volgt:
Mobile Vikings
Kempische Steenweg 309/1
3500 Hasselt
My Viking: de digitale Mobile Vikings klantendienst
Als klant van Mobile Vikings krijg je toegang tot My Viking. Deze omgeving is afgestemd op jou als Mobile Viking klant - ook wel een Viking genoemd - en biedt jou de mogelijkheid om veel persoonlijke gegevens in te zien en te beheren. Je kunt bij Mobile Vikings inloggen via de computer via de Mobile Vikings website. Het is ook mogelijk om de Mobile Vikings app te downloaden in de Google Play Store of in de Apple App Store.
In My Viking, zowel via de computer als in de Mobile Vikings app, kun je onder andere:
- je verbruik inzien;
- bekijken wat het krediet op je herlaadkaart nog is;
- je abonnement vernieuwen;
- veranderen van abonnement;
- je herlaadkaart herladen;
- gebruik maken van de Viking Deals;
- je Vikingpunten bekijken en delen met een andere Viking;
- de veelgestelde vragen bekijken;
- de Mobile Vikings klantendienst contacteren;
- bekijken wie van je contacten ook een Viking is en naar wie je dus gratis kunt bellen en SMS'en;
- je persoonlijke gegevens en voorkeuren wijzigen.
Een Mobile Vikings account aanmaken doe je al zodra je een bestelling bij deze telecom provider plaatst. Zodra dit gedaan is, kun je bij Mobile Vikings inloggen. Je Mobile Vikings login bestaat uit je e-mailadres of telefoonnummer en het wachtwoord dat je tijdens het bestelproces hebt aangemaakt.
Hoe kun je bij Mobile Vikings klant worden?
Als je klant wilt worden bij Mobile Vikings, dan kun je via de Mobile Vikings website een Mobile Vikings gsm abonnement bestellen of een Mobile Vikings herlaadkaart aanvragen. Je loopt hierna het bestelproces door, waarbij je onder andere de keuze maakt voor een nieuwe simkaart, waarbij je kunt kiezen tussen een eSIM of fysieke simkaart.
Je huidige gsm abonnement opzeggen hoef jij niet zelf te doen. Dit zal Mobile Vikings voor jou regelen als je jouw huidige gsm nummer wilt behouden of aangeeft dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Ook kan Mobile Vikings jou helpen bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Indien je dit wilt, kun je via de Mobile Vikings chat of het Mobile Vikings telefoonnummer met de Mobile Vikings klantendienst contact opnemen.
Sluit een Mobile Vikings gsm abonnement of bel voor een gratis vergelijking!
Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij Mobile Vikings een gsm abonnement af.
Sluit een Mobile Vikings gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!
Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij Mobile Vikings een gsm abonnement af.
Ook het bestellen van een internet abonnement kun je via de website doen. Je dient hierbij één van de twee internet abonnementen bestellen, waarbij je eerst de beschikbare snelheid dient te testen voordat je het bestelproces kunt doorlopen en het internet abonnement daadwerkelijk kunt bestellen.
Ook bij het bestellen van een internet abonnement hoef je niet per sé zelf je abonnement op te zeggen. Je kunt namelijk tijdens het bestelproces aangeven dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Mobile Vikings zal dan je internet abonnement bij je vorige telecom provider voor je opzeggen.
Twijfel je over klant worden bij Mobile Vikings? Ontdek de ervaringen met en beoordelingen over Mobile Vikings.
Met Mobile Vikings contact opnemen voor het opzeggen van je abonnement
Wil je Mobile Vikings abonnement opzeggen? Bel dan naar: 02 588 44 02. De telecom experts van CallMePower helpen je met je abonnement van Mobile Vikings opzeggen, maar helpen je daarnaast ook gratis met telecom providers vergelijken en een nieuw abonnement afsluiten.
Ook kun je jouw abonnement bij Mobile Vikings opzeggen door over te stappen naar een andere telecom provider. Als je jouw Mobile Vikings nummer wilt behouden, kun je dit aangeven tijdens het bestelproces en zal je nieuw operator je abonnement bij Mobile Vikings opzeggen. Wil je jouw Mobile Vikings nummer niet behouden, dan kun je via My Viking het gsm-nummer stopzetten.
Maak je gebruik van een Mobile Vikings herlaadkaart? Dan is het al voldoende om die herlaadkaart niet meer op te laden. Je zult met dit nummer dan geen kosten meer maken en op den duur zal dit nummer vervallen. Het is niet mogelijk om het krediet over te zetten op een simkaart van een andere provider, het is daarom te adviseren om je krediet eerst op te maken voordat je overstapt.
Wil je een van een overleden persoon een Mobile Vikings abonnement opzeggen, dan dien je hiervoor met de Mobile Vikings helpdesk contact op te nemen. Bovendien heb je hiervoor een kopie van de overlijdensakte nodig.
Wil je veranderen van telecom provider?
Eén van de experts van CallMePower helpt je gratis de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou gratis de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!
Met Mobile Vikings contact opnemen voor een verhuis
Als je gaat verhuizen en je hebt enkel een Mobile Vikings mobiel abonnement, dan hoef je hier geen speciale stappen voor te ondernemen. Het is voldoende om enkel je adreswijziging aan Mobile Vikings door te geven. Dit kun je zelf in My Viking regelen.
Heb je echter een Mobile Vikings internet abonnement of een pack, dan zal er in je nieuwe woning een installatie plaats moeten vinden. Omdat voor deze installatie een afspraak ingepland dient te worden, zul je minimaal drie weken voor de verhuis je Mobile Vikings verhuis moeten doorgeven. Neem hiervoor met de klantendienst van Mobile Vikings contact op.
Moet je andere contracten verhuizen?
Naast het regelen van je Mobile Vikings verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, bel dan CallMePower.
Moet je andere contracten verhuizen?
Naast het regelen van je Mobile Vikings verhuis dien je bij een verhuizing ook andere contracten, zoals je energiecontract, te verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je contracten in of naar Vlaanderen ontvangen, laat CallMePower jou dan terugbellen.
Als bedrijf met Mobile Vikings contact opnemen
Zelfstandigen en bedrijven kunnen op een andere manier dan particulieren met Mobile Vikings contact opnemen. De Mobile Vikings business klantendienst kun je telefonisch bereiken, via de mail of via WhatsApp.
Mobile Vikings klantendienst | Mobile Vikings telefoonnummer | Mobile Vikings openingsuren |
---|---|---|
Telefoonnummer voor klanten | 1919 | Maandag tot vrijdag: 8:30 - 20:00 uur |
Telefoonnummer voor algemene klantendienst | +32 4 56 19 19 19 |
Je kunt de Mobile Vikings klantendienst als bedrijf een mail sturen op: [email protected]. Wil je met Mobile Vikings contact opnemen via WhatsApp, dan kun je een berichtje sturen naar: +32 4 56 21 58 45.