Ontdek hoe je met Mobile Vikings contact opnemen kunt

mobile vikings contact

Deze telecom provider is weliswaar 100 % digitaal, desalniettemin biedt Mobile Vikings een verscheidenheid aan manieren aan om met de Mobile Vikings klantendienst in contact te komen. Ze kun je met Mobile Vikings contact opnemen via de telefoon, mail, website of sociale media.


Waarom wil je met Mobile Vikings contact opnemen?
Reden contact Telefoonnummer
Vragen of problemen met de factuur +32 4 56 19 19 76 (1976 met een Mobile Vikings nummer)
Mobile Vikings gsm abonnement afsluiten Mobile Vikings website
Mobile Vikings abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten
02 588 44 02
Advertentie - Dienst CallMePower
Bel mij gratis terug
Advertentie - Dienst CallMePower

Hoe kun je met Mobile Vikings contact opnemen?

Omdat Mobile Vikings een 100 % digitale klantendienst heeft, is het niet mogelijk om een Mobile Vikings winkel te bezoeken. Wel kun je de Mobile Vikings klantendienst bereiken via het Mobile Vikings telefoonnummer, e-mailadres, sociale media en via My Viking, de digitale klantenzone voor Mobile Vikings klanten die via desktop of de My Viking app te bereiken is. Je kunt met Mobile Vikings contact opnemen door:

  • te bellen naar een Mobile Vikings telefoonnummer;
  • de online chat op de Mobile Vikings website te gebruiken;
  • een berichtje van WhatsApp naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen;
  • een e-mail naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen;
  • een berichtje via My Viking naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen;
  • een berichtje op Facebook Messenger of Twitter naar de Mobile Vikings klantendienst te sturen.

Er bestaat geen Mobile Vikings winkel waarbij je langs kunt gaan om met een medewerker te spreken. Je zult voor al je vragen en problemen dus bij de online Mobile Vikings winkel moeten zijn of op een andere manier met Mobile Vikings contact moeten zoeken.

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Bel CallMePower! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen!

Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?

Laat CallMePower je terugbellen! Wij helpen jou gratis met het afsluiten, verhuizen of opzeggen van je telecom abonnementen.

Mobile Vikings contact: Mobile Vikings telefoonnummer

Je kunt met Mobile Vikings contact opnemen door te bellen naar een Mobile Vikings telefoonnummer. Welk Mobile Vikings telefoonnummer je dient te bellen, is afhankelijk van of je al klant bent bij Mobile Vikings of niet en vanwege welke reden je de Mobile Vikings klantendienst wilt bereiken.

Mobile Vikings telefoonnummer
Mobile Vikings klantendienst Mobile Vikings telefoonnummer Mobile Vikings openingsuren
Mobile Vikings klantendienst voor klanten 1976 Maandag tot vrijdag: 8:00 - 17:00
Mobile Vikings klantendienst voor niet-klanten 04 56 19 19 76
Mobile Vikings klantendienst vanuit het buitenland +32 4 56 19 19 76

Ben je niet tevreden of ervaar je problemen met Mobile Vikings? Bel CallMePower op: 02 588 71 43! Onze telecom experts helpen jou gratis met het vinden van een nieuwe telecom provider die perfect bij je persoonlijke situatie past, helpen je met een nieuw abonnement afsluiten en zeggen bovendien je Mobile Vikings abonnement voor je op.Advertentie - Dienst CallMePower

Mobile Vikings WhatsApp

Het is ook mogelijk op met Mobile Vikings contact op te nemen via WhatsApp. De Mobile Vikings openingsuren van WhatsApp zijn ruimer dan van de telefonische Mobile Vikings klantendienst, namelijk 7 dagen op 7 van 8:30 - 22:00 uur.

Je kunt de klantendienst van Mobile Vikings via WhatsApp een berichtje sturen op: +32 4 56 13 06 93.

Mobile Vikings contact: Mobile Vikings mail

Het is mogelijk om direct via de mail met Mobile Vikings contact op te nemen. Je kunt de Mobile Vikings klantendienst namelijk een mail sturen op: [email protected]. Zij zullen dan binnen één dag bij jou terugkomen.

Wil je nog sneller de Mobile Vikings klantendienst contacteren, dan kun je er ook voor kiezen om via één van de andere, digitale contactmogelijkheden met Mobile Vikings contact op te nemen. Zo kun je hen via de chat op de website benaderen of via Facebook Messenger of Twitter. Ook kun je bij de veelgestelde vragen kijken, wellicht wordt je vraag / probleem daar al behandeld.

My Viking: de digitale Mobile Vikings klantendienst

Als klant van Mobile Vikings krijg je toegang tot My Viking. Deze omgeving is afgestemd op jou als Mobile Viking klant - ook wel een Viking genoemd - en biedt jou de mogelijkheid om veel persoonlijke gegevens in te zien en te beheren. Je kunt bij Mobile Vikings inloggen via de computer via de Mobile Vikings website. Het is ook mogelijk om de Mobile Vikings app te downloaden in de Google Play Store of in de Apple App Store.

In My Viking, zowel via de computer als in de Mobile Vikings app, kun je onder andere:

  • je verbruik inzien;
  • bekijken wat het krediet op je herlaadkaart nog is;
  • je abonnement vernieuwen;
  • veranderen van abonnement;
  • je herlaadkaart herladen;
  • gebruik maken van de Viking Deals;
  • je Vikingpunten bekijken en delen met een andere Viking;
  • de veelgestelde vragen bekijken;
  • de Mobile Vikings klantendienst contacteren;
  • bekijken wie van je contacten ook een Viking is en naar wie je dus gratis kunt bellen en SMS'en;
  • je persoonlijke gegevens en voorkeuren wijzigen.

Een Mobile Vikings account aanmaken doe je al zodra je een bestelling bij deze telecom provider plaatst. Zodra dit gedaan is, kun je bij Mobile Vikings inloggen. Je Mobile Vikings login bestaat uit je e-mailadres of telefoonnummer en het wachtwoord dat je tijdens het bestelproces hebt aangemaakt.

Mobile Vikings klant worden

Als je klant wilt worden bij Mobile Vikings, dan kun je via de Mobile Vikings website een Mobile Vikings abonnement bestellen of een Mobile Vikings herlaadkaart aanvragen. Je loopt hierna het bestelproces door, waarbij je onder andere de keuze maakt voor een nieuwe simkaart, waarbij je kunt kiezen tussen een eSim of fysieke simkaart.

Je huidige gsm abonnement opzeggen hoef jij niet zelf te doen. Dit zal Mobile Vikings voor jou regelen als je jouw huidige gsm nummer wilt behouden of aangeeft dat je van Easy Switch gebruik wilt maken. Ook kan Mobile Vikings jou helpen bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Indien je dit wilt, kun je via de Mobile Vikings chat of het Mobile Vikings telefoonnummer met de Mobile Vikings klantendienst contact opnemen.

Sluit een Mobile Vikings gsm abonnement of bel voor een gratis vergelijking!

Bel CallMePower voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij Mobile Vikings een gsm abonnement af.

Sluit een Mobile Vikings gsm abonnement af of bel voor een gratis vergelijking van providers!

Laat CallMePower jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking van alle gsm providers en een nieuw gsm abonnement afsluiten óf sluit zelf direct bij Mobile Vikings een gsm abonnement af.

Mobile Vikings simkaart

Tijdens het bestelproces van je Mobile Vikings abonnement of herlaadkaart, kun je ook een Mobile Vikings simkaart aanvragen. Je hebt hierbij de keuze tussen een eSIM - een digitale simkaart - of een fysieke simkaart. De fysieke simkaart zul je binnen vijf werkdagen ontvangen, terwijl je de eSIM meteen zult ontvangen.

Vervolgens moet je jouw Mobile Vikings simkaart activeren. Het activeren van je simkaart kun je via de Mobile Vikings website doen. Hiervoor zul je jouw simkaartnummer nodig hebben. Heb je een nieuwe simkaart met een nieuw gsm-nummer, dan zal de simkaart binnen één uur geactiveerd zijn. Wil je jouw huidige gsm-nummer behouden, dan duurt de activatie maximaal één werkdag.

Mobile Vikings review Twijfel je over klant worden bij Mobile Vikings? Lees dan onze Mobile Vikings review door!

Mobile Vikings opzeggen

Wil je Mobile Vikings abonnement opzeggen? Bel dan naar: 02 588 44 02. De telecom experts van CallMePower helpen je met je abonnemnt van Mobile Vikings opzeggen, maar helpen je daarnaast ook gratis met telecom providers vergelijken en een nieuw abonnement afsluiten.

Ook kun je jouw abonnement bij Mobile Vikings opzeggen door over te stappen naar een andere telecom provider. Als je jouw Mobile Vikings nummer wilt behouden, kun je dit aangeven tijdens het bestelproces en zal je nieuw operator je abonnement bij Mobile Vikings opzeggen. Wil je jouw Mobile Vikings nummer niet behouden, dan kun je via My Viking het gsm-nummer stopzetten.

Maak je gebruik van een Mobile Vikings herlaadkaart? Dan is het al voldoende om die herlaadkaart niet meer op te laden. Je zult met dit nummer dan geen kosten meer maken en op den duur zal dit nummer vervallen. Het is niet mogelijk om het krediet over te zetten op een simkaart van een andere provider, het is daarom te adviseren om je krediet eerst op te maken voordat je overstapt.

Wil je een van een overleden persoon een Mobile Vikings abonnement opzeggen, dan dien je hiervoor met de Mobile Vikings helpdesk contact op te nemen. Bovendien heb je hiervoor een kopie van de overlijdensakte nodig.

Wil je veranderen van telecom provider?

Eén van de experts van CallMePower helpt je de beste deal op de markt te vinden op basis van je behoeften en jouw abonnementen bij je huidige provider beëindigen.

Wil je veranderen van telecom provider?

Laat CallMePower jou terugbellen! Eén van onze experts helpt jou de beste deal te vinden op basis van je behoeften en zegt je abonnementen bij je huidige provider op!

Mobile Vikings met Easy Switch opzeggen

Sinds er ook Mobile Vikings internet abonnementen aangeboden worden, kun je ook naar een andere telecom provider overstappen middels Easy Switch. Je hoeft hiervoor enkel tijdens het bestelproces van een nieuw abonnement aan te geven dat je van Easy Switch gebruik wilt maken.

Vervolgens wordt je gevraagd wie je oude telecom provider was, in dit geval Mobile Vikings, wat bij die provider je klantnummer is en wat je Easy Switch ID is. Je Mobile Vikings klantennummer kun je op je facturen van Mobile Vikings vinden en in My Viking. Ook je Easy Switch ID kun je op je facturen terugvinden.

Mobile Vikings verhuis regelen

Als je gaat verhuizen en je hebt enkel een Mobile Vikings mobiel abonnement, dan hoef je hier geen speciale stappen voor te ondernemen. Het is voldoende om enkel je adreswijziging aan Mobile Vikings door te geven. Dit kun je zelf in My Viking regelen.

Heb je echter een Mobile Vikings internet abonnement of een pack, dan zal er in je nieuwe woning een installatie plaats moeten vinden. Omdat voor deze installatie een afspraak ingepland dient te worden, zul je minimaal drie weken voor de verhuis je Mobile Vikings verhuis moeten doorgeven. Neem hiervoor met de klantendienst van Mobile Vikings contact op.

Verhuizen van je overige contracten Naast het regelen van je Mobile Vikings verhuis, zul je ook andere contracten - zoals je energiecontract - moeten verhuizen. Wil je hulp bij het verhuizen van je abonnementen in of naar Vlaanderen ontvangen? Bel dan naar: 02 588 44 02.Advertentie - Dienst CallMePower

Hoe kun je als bedrijf met Mobile Vikings contact opnemen?

Zelfstandigen en bedrijven kunnen op een andere manier dan particulieren met Mobile Vikings contact opnemen. De Mobile Vikings business klantendienst kun je telefonisch bereiken, via de mail of via WhatsApp.

Mobile Vikings business telefoonnummers
Mobile Vikings klantendienst Mobile Vikings telefoonnummer Mobile Vikings openingsuren
Mobile Vikings klantendienst klanten 1919 Maandag tot vrijdag: 8:30 - 20:00 uur
Algemene Mobile Vikings klantendienst +32 4 56 19 19 19

Je kunt de Mobile Vikings klantendienst als bedrijf een mail sturen op: [email protected]. Wil je met Mobile Vikings contact opnemen via WhatsApp, dan kun je een berichtje sturen naar: +32 4 56 21 58 45.

Geactualiseerd op