Hoe neem je met Mobile Vikings contact op?
Het Mobile Vikings telefoonnummer is: 04 56 19 19 76 (1976 voor klanten). Je kunt Mobile Vikings bellen van maandag tot vrijdag van 9:30 - 16:00 uur. Je kunt ook met Mobile Vikings contact opnemen via WhatsApp (+32 4 56 13 06 93, van maandag tot zondag van 8:30 - 22:00 uur), per mail ([email protected]), de online chat, het contactformulier, Facebook en Instagram.
Alle contactmogelijkheden van de Mobile Vikings klantendienst
De Mobile Vikings klantendienst is zowel telefonisch als via digitale wegen te bereiken. Je ontdekt alle manieren waarop je met Mobile Vikings contact kunt opnemen in onderstaande tabel.
Contactmogelijkheid | Contactinformatie |
---|---|
Telefonisch |
|
[email protected] | |
+32 4 56 13 06 93 | |
Website |
|
Sociale media |
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Bel CallMePower voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Een abonnement afsluiten, wijzigen, verhuizen of opzeggen?
Laat CallMePower je terugbellen voor gratis hulp en advies (gratis dienst).
Openingsuren van de Mobile Vikings klantendienst
Niet alle contactmogelijkheden van de Mobile Vikings klantendienst hebben dezelfde openeningsuren. De openingsuren van de telefonische klantendienst van Mobile Vikings zijn van maandag tot vrijdag van 9:30 - 16:00.
De openingsuren van de digitale klantendienst van Mobile Vikings (WhatsApp, sociale media, online contactformulier) is van maandag tot zondag van 8:30 - 22:00 uur.
Bestaat er een Mobile Vikings winkel in België?
Er bestaat geen Mobile Vikings winkel. Wel is er een Mobile Vikings afhaalpunt, waar je bijvoorbeeld je simkaart kunt afhalen. Voordat je bij het afhaalpunt langs kunt gaan, zul je een afspraak moeten maken door te bellen naar: 078 35 30 33.
Het adres van het afhaalpunt van Mobile Vikings is:
Mobile Vikings
Kempische Steenweg 309/1
3500 Hasselt
Hoe kun je bij Mobile Vikings klant worden?
Als je klant wilt worden bij Mobile Vikings, kun je via de Mobile Vikings website een internet of gsm abonnement bestellen of een herlaadkaart aanvragen. Je loopt hierna het bestelproces door.
Als je jouw huidige gsm nummer wilt behouden, hoef je jouw huidige abonnement niet zelf op te zeggen. Dit zal Mobile Vikings voor jou doen. Sluit je een internet abonnement af? Geef dan aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken, zodat Mobile Vikings je huidige abonnement voor jou opzegt.
Wil je liever dat je geholpen wordt met een abonnement afsluiten? Neem dan via de online chat of telefonisch met Mobile Vikings contact op.
Sluit direct een gsm abonnement af bij Mobile Vikings of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
Sluit direct een gsm abonnement af bij Mobile Vikings of vergelijk alle gsm providers via CallMePower (gratis dienst).
My Viking: de digitale klantenzone van Mobile Vikings
Als klant van Mobile Vikings krijg je toegang tot My Viking. Deze omgeving is afgestemd op jou als Mobile Viking klant - ook wel een Viking genoemd - en biedt jou de mogelijkheid om veel persoonlijke gegevens in te zien en te beheren en met Mobile Vikings contact op te nemen.
Je kunt bij Mobile Vikings inloggen op de computer via de Mobile Vikings website of door de Mobile Vikings applicatie te downloaden in de Google Play Store of in de Apple App Store.
Zakelijke Mobile Vikings contactgegevens
Zelfstandigen en bedrijven kunnen op een andere manier dan particulieren met Mobile Vikings contact opnemen. De Mobile Vikings business klantendienst kun je telefonisch, via de mail of via WhatsApp bereiken.
Contactmogelijkheid | Contactinformatie |
---|---|
Telefoonnummer voor klanten | 1919 |
Telefoonnummer voor de algemene klantendienst | +32 4 56 19 19 19 |
+32 4 56 21 58 45 | |
[email protected] |
De zakelijke Mobile Vikings klantendienst is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8:30 - 20:00 uur.
Vaakgestelde vragen over met Mobile Vikings contact opnemen
Kun je gratis telefonisch met Mobile Vikings contact opnemen?
Als je met een Mobile Vikings gsm-nummer belt, kun je gratis met Mobile Vikings contact opnemen door te bellen naar: 1976.
Hoe neem je met Mobile Vikings contact op voor het sociaal tarief?
Voor vragen over het sociaal tarief bij Mobile Vikings, de aanvraagprocedure van het sociaal tarief of de korting, kun je de Mobile Vikings klantendienst bellen op: 04 56 19 19 76 of 1976. Ook is het mogelijk om op één van de andere manieren met Mobile Vikings contact op te nemen.
Hoe regel je een Mobile Vikings verhuis?
Neem drie tot vier weken voor je verhuis met Mobile Vikings contact op voor het doorgeven van je verhuis en het maken van een installatieafspraak als er al een netwerkaansluiting van Proximus is.
Is je woning nog niet aangesloten op het Proximus netwerk, geef je verhuis dan zes weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum door.
Ga je verhuizen?
Bel CallMePower voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Ga je verhuizen?
Laat CallMePower jou terugbellen voor hulp met al je contracten verhuizen naar je nieuwe woning (gratis dienst).
Hoe voer je een Mobile Vikings adreswijziging door?
Voor het verhuizen van je Mobile Vikings gsm abonnement hoef je enkel via My Viking je adres aan te passen.
Hoe moet je Mobile Vikings opzeggen?
Je kunt je abonnement bij Mobile Vikings op verschillende manieren opzeggen:
- Gebruik Easy Switch bij het veranderen van internet en / of TV abonnement.
- Gebruik de nummerbehoudoptie bij het veranderen van gsm abonnement.
- Bel CallMePower om providers te vergelijken, een nieuw abonnement af te sluiten en Mobile Vikings op te zeggen.
- Zeg zelf in My Viking je abonnementen op.
Wil je veranderen van telecom provider?
Bel CallMePower om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).
Wil je veranderen van telecom provider?
Laat CallMePower jou terugbellen om gratis een vergelijking van alle telecom abonnementen uit te voeren (gratis dienst).